Carrie's blog++        
#*[[‥﹐++記載Carrie的一點一滴**]]],,,\"|||
2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


動畫歌曲音樂會 : アニメ

已經過左好多日,

但我既決心仍然無變,

事不宜遲,長話短說,碎碎念開始--

首先個主題已經離曬譜!!!

呢個主題--懷舊無幾年前已經玩過,

今年仲要正式咁玩多次(=口=)

Cosplay就做得好

今年cosplay我廷滿意,

有唔少我識(一般香港人都識)既人物,

例如朱古力、愛德華(cos得超嘔心,愛德絕∼對不是這樣!!!)、

王君韾扮亞夢、鄭融扮草菇&周柏豪扮花輪同學,

佢地3個套衫&鞋我都很喜歡~

佈景簡單得黎幾好!

佈景有: 哈姆太郎、小丸子、月野兔、比卡超、悟空、??

大約就是這樣~~

留意鏡頭既左邊有一棵樹(=口=)

40年前跳飛機唱到現在共30首動畫歌

 我認為今年安排歌手唱返D近10幾年既歌做得好!

但有D歌手既唱功我有所保留. . .

好似有: 外星曚查查(仲要原唱出現>>> 姆指)、足球小將、龍珠、

崖上的波兒(?)--至少有2次走音飄零燕--唱得麻麻、

千年女王、我係小忌廉、爆烈旋風--唱得唔夠城城好!

長腿叔叔(有原唱出現>>> 姆指)。

大量動畫人物公仔出現>>>

今年另一樣做得好係出左大量大量動畫人物公仔!

好似有小雲&則卷千平等等~~

又有流行曲冒充兒歌增加出鏡率

已經唔係第1次,真係超厚面皮. . .

好明顯呢首唔係兒歌係流行曲!!

雖然" 時光之光" 係好好聽,

但再好聽都唔可能扮兒歌囉!!

究竟仲要安排幾多首歌先至夠?

佢既出現係整個活動上擺明就係陪企,

唔係無兒歌所以搵流行曲頂替呀?

商天娥夾口型

見到商天娥真火,

之前我都無咁憎佢,

真係越肥越憎(=口=)|||

我仲好記得佢舊年個表演臨尾衰左果下(=口=)|||

今年好似仲衰?起碼舊年真係出過下力。

" 花師奶" --《我們這一家》真係比佢影衰曬. . .

其實首op2係幾好聽,

不過佢唱得好難聽. . .

好心就唔好唱啦,仲衰過薜家燕. . .

唱得衰都算,仲要夾口形,

佢係唔係路呀? (=口=)"

我想講唔只佢一個夾口形,

記得一開始既小儀、陳茵嶶都有!!

都唔知佢地係唔係認真唱?

依加就好似係公司比歌佢地佢地就格硬唱,

根本就唔係唱緊歌(=口=)

龔嘉欣唔識做主持--疑有拜安德尊為師

我睇到龔嘉欣做主持. . . 唉. . .

佢就發啦,

公司比機會佢,不過佢好唔掂,

睇見佢就好似睇到安德尊咁. . .

做咩要嗌呢?

仲要嗌得咁核特(=" 口=)

--果然係徒弟--嗌得無咁勁(=口=)

講野懶神秘,效果又唔好. . .

不如正常返D啦(=" 3=)

薜家燕又攞獎啦(=口=)|||

佢真係好似唔識個" 醜" 字點寫?

李家仁醫生同陳以誠醫生都識收山啦--雖然唔知幾時又出現返(汗)

佢首歌可以係好聽,但無兒歌feel囉,

仲加埋D Rap懶潮咁,

又Rap得鬼唔搭八似的. . . 完全唔mach!

絕對唔接受呢種歌做兒歌!!!

點解兒歌一定要咁有教育義意?

仲要D義意咁低層次(=口=)

徐子珊造型直逼o靚模

點解要扮Barbie?

好明顯係2D野,幹嗎挑戰3D野?

仲要係我眼中根本連動畫人物都不如(=" 3=)

小朋友節目就唔好著到咁性感啦. . .

同首歌--動畫既形象更加大出入. . . . . .

失.敗。

我最鍾意臨尾出現既胡渭康哥哥!!

雖然我唔係好識《黃金戰士》呢首歌同卡通片,

對於胡渭康哥哥更是第1次見似的(?) . . . . . .

但佢唱歌真係好正!!!

歌詞填得超好! 同依加D歌比(依加D歌)真係拍馬都追唔上(-_-)

最尾個大獎竟然比廖碧兒(=口=)

佢唱得係Okay,

但無資格攞囉,比王祖藍都無咁嬲(="=)

擺明係TVB存心咁做!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

以上--全屬我個人主觀,

您絕對有權唔同意!!

~~其實今年因為工作同錄影帶既關係,

我睇唔曬,

我覺得好可惜--雖然我彈左唔少野. . .

總之. . .

無論何時,

我都希望睇返呢套野!!!

如果您有途徑請告訴我,

謝謝 m(_ _)m

但. . . 點解陳偉霆要唱《鋼鍊》op?(=[ ]=)

Eason唱得咁吸引既" 不死傳說" 點解要由陳偉霆唱?

太過分了(T^T)

佢完全唱唔出個韻味. . .

仲有就係>>>>>>10首歌有9首都唔係原唱,唉. . .

發表時間:2009-09-10 05:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


小櫻&基路仔figure : 動と漫

仍然係前日執野時,

同事上左4/F拎野,

得返我一個既時候~~

我執執下見到小櫻既figure呢!

然後我又見到一隻叉、蛋糕同一個基路仔既figure~

全部都係分開袋的。

初時我以為只係小櫻同基路仔係一套. . .

然後我見到隻叉竟然有" clamp" !

另外基路仔手捉士多啤梨. . .

即係話佢地全部都係一套!?

發表時間:2009-09-07 04:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


中式外衣 : 日常

前日執野時,

繼發現肥皂後又一特別(?)野. . .

記得佢係一個家長拎黎比我地,

其實佢仲好新淨架呢!

可能係因為唔岩著吧?

唔知黎緊Halloween既活動用唔用得著呢?

發表時間:2009-09-07 04:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


Elemis肥皂 : 日常

琴日同同事阿清執野,

期間我見到一箱聽說係由義工送給我們team/中心的肥皂。

唔唔~~~好香耶~~~(=w=)

就咁睇,

呢隻肥皂似乎係D高檔野?

聽說是版來的,

所以它可是很小的啊!

大約有我掌心最中間那兒那麼大吧~~~

至於我手掌的大小. . . 自己猜吧(毆)

發表時間:2009-09-06 07:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


Monaka : 日常

SYP既工作終於都完啦!!

接下來既係埋file既事,

同事阿鵬(哥)佢請我地一班同事食雪糕當係答謝大家既努力,

我當然都有份啦! 哈哈~~~

話說其實我無咩係SYP上出過咩力,

所以食起上來都有DD受之有愧既感覺,

不過既然請得人食,

就會請曬咁多過,

咁即係話果" 咁多個" 會有我份,

既然佢都預左我,

我無理由唔食架?

所以>>>>我最後都係明正言順咁食左~

其實. . . 外人就咁睇,

應該係估唔到我考慮左咁多的xDDD

發表時間:2009-09-03 12:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Carrie90
暱稱: キャリー・Carrie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
每月文章
日記分類
全部 (3065)
アニメ (666)
TV番組 (163)
日常 (1453)
映画 (115)
動と漫 (62)
漫画 (606)
 
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
統計資料
文章總數: 3065
留言總數: 4347
今日人氣: 60
累積人氣: 146648
網站連結
  
 
 
 
 
歌曲播放