終--於都做了,
因為《88》既關係,
《古靈偵探B》比原定日期遲左1日先出街,
琴日我請左病假,
順利睇左第1集。
之前睇報紙話有人批評郭晉安演得太浮誇,
所以佢話呢輯收歛左,
但係我細佬都仲係話佢有D誇(佢唔知有果篇報導),
我都覺有少少,不過唔係問題,
我亦都好接受呢種誇,
誇,又有咩問題呢?
下下都要好自然我覺得未嘗唔係一件好事,
至少我接受到郭晉安既「誇」。
重點係,
我覺得誇誇地咁先突顯到角色係性上既唔同,
唔會咁易定型--
我好鍾意睇郭晉安做戲!
呼~一睇完第4本,
我當然即刻拆第5本。
呢本比第4本厚呢!
似乎1個禮拜都未睇得曬. . .
再加上對上個禮拜我忙到死,
結果真係未睇得曬,
頭頭尾尾計埋大約都有2個禮拜既時間,
我都已經睇左3份2有多架啦,
希望可以快D睇埋佢,
然後睇第6本!!! Go>>>
之前說過的額外因素,
指既就係《彩雲國物語》小說。
好耐無睇啦,
我既進度真係慢得可憐(=口=)|||
所以我決定落力D睇!!!
雖然我無正式咁統計過,
不過我諗我大約都只係用左1個禮拜到就睇完lu~
唔好以為係最近既呢個禮拜,
數返轉頭,
應該係2-3個禮拜前所發現既事黎架啦(= [ ] =)
之前Marie 2度送我相似的電話繩,
可惜最終都報銷(淚)
最近我發現到一款幾好既電話繩,
於是我扭左1繩,
係乳豬黎的,
哈,都唔錯,係我第2喜歡(=v=)
我最想要都係燒鵝~~~
有埋紙袋送架!
日本人既包裝真係好掂!!!!
琴日既活動中,
有個攤位係玩勞作~~係叫" 勞作" 的嗎?
我都靜雞雞咁走去整左隻。
(=口=)||| 因為時間幾趕,
所以結果整到咁. . .
都睇得出係隻蟹黎既. . . 可?(汗)