雖然話暑假我會好忙,
但最忙既都係呢個禮拜(疲)
大家可以睇下我整比大家睇既我呢個禮拜既schedule。
由於我改完又改過既關係,所以有D瑕疵. . .
月曜日.10號: 10-18 (共8小時)
火曜日.11號: 10-18 (共8小時)
*早已出左旺角買大量物資--攰死我
水曜日.12號: 8-22 (共14小時)
*反而返14個鐘無咁攰(=口=)|||
木曜日.13號: 放假
*出左去Y. L. 整野,然後返屋企休息
金曜日.14號: 10-22 (共12小時)
土曜日.15號: 14-22 (共8小時)
日曜日.16號: 9-20 (共11小時)
*原本19收工,但做到20--有多1個鐘OT,琴日真係超攰,我上上落落、進進出出N次(◎口◎)
返得咁辛苦,都係為左OT,
可惜我到現在仍然都係" 爭" 11個鐘,
我仍然需要努力!! 不過似乎好難再拎OT了(T^T)

|