嘩嘩嘩,
我好耐無打日記啦!!!
唉. . . 無計啦,
全年之中,
我地係暑假就係最忙既,
所以我最近都無咩覆留言同埋打blog. . .
當然呢D都只係主要因素,
仲有1 D額外因素既~~~
遲d會再同大家分享分享。
(=口=)
(=口=)|||
(o口o)"
今天是父親節嗎!?
為甚麼我不曉得的?
我收到2位來自台灣(莫非與此有關?)的網友送贈的禮物. . .
好耀眼(+0+)
我打算與朋友於9月中去台灣旅行,
村姑打算出" 醒" xDDD
目前仍在打算階段,
實際係咪真係去到都唔知. . .
我知道出國旅行需要申請BNO,
但我咩都唔識. . . . . .
有無誰可以幫到我呢? (回 m 回)
好多日之前我同事Joey曾經送過我1枝波兒糖,
一直我都無食到,
然後到左今日我打算食既時候,
Joey又叫我唔好食(=33=)
但係我唔聽,
因為果時我已經拆緊個包裝。
點知我一lam (=口=)|||
好難食(=口=)|||
睇《沖天救兵》之前,
意外地先睹了一套pixar的短片,
中文名是" 一舊雲"。
這套片是全無對白,廷有趣的。
故事藍本應該是來自《小飛象》一開始那兒. . . . . .
世上所有的嬰兒都是上天(雲)賜予的,
然後會由鶴(?)送到你家門口~~~
故事中既呢舊雲所創造既嬰兒都很有攻擊性xD
本以為牠不再跟自己的時候,
牠竟意無反顧(?)地再來,
真的使他感動不己。