係T. R. 版本入面有一福海報。
一睇就知道是N年前既畫風~
雖然我好喜歡小櫻同基路仔,
而佢地兩個都(畫得)好大,
不過我特別留意既係左邊比較細既
知世同桃矢(=w=)
* * 小櫻同基路仔中間仲有雪兔的啊!
我覺得" 魔術師" 既造型同" 魔法師" 係有唔同的,
請用一下你的腦袋了解一下我呢番話吧(茶)
帽子很特別,
但我還是喜歡之前那頂多點。
呢套既設計重點圖案不是" 翼",
而且代表古羅咭的" 星"。
不過CLAMP仍然為小櫻的背加返對翼~~
這套衫有點羅馬feel呢~~~
啊啊--小櫻真的太棒了!!!!
比亞夢還頂棒(亞夢/守甜迷毆)
* * * * 一個髮型已經可以很好(030)~3
我覺得小櫻呢個天使造型好特別!
不同於一般既天使造型。
會有咁既感覺或者會係因為CLAMP畫的是裙,
而不是袍;
一般既天使造型好多時都會著袍,
而且應該不會著鞋,
至少不會著襪,
不過CLAMP下的小櫻卻統統都會著。
我覺得效果很好!!!
CLAMP好像很喜歡小櫻穿裙子呢(笑)!
Wo wo wo~~~
這套黃色連身裙很美(+ v +)
我特別喜歡裙擺白色那些酷似雪花的部分,
再加上手套和襪子,
跟背景的星星很合襯;
而鞋子跟雙肩也配合得很好,
有套裝的感覺;
採用鮮黃色跟背景的黑色形成強烈的對比,
令小櫻更為耀眼。
呵呵. . . 我的文字仍然有限. . .
形容得很差. . .
Carrie超∼喜歡呢個造型!!!!!!!!!!!
有一種神秘感(= =)+
而呢種神秘感唔係阿拉伯土皮舞女郎果種神秘感. . .
我特別鍾意佢頂帽!!!!!
果種長型設計配合稍稍強勁風吹而擺動既飄逸感--
正!!!
吶,
其實就著呢福圖既設計我本身自家也是很喜歡的。
唔止造型,成幅圖都好!
沒錯!!!
這個造型就是要畫成這樣的背景才是皇道!!!!!!!!