港島區一日遊. . .
今日要出去公幹>>>
遊左一圈XXX(地方)之後,
出發開始遊港島區Σ(゚Д゚|||)
我分析一下啦>>>>>>
首先搭西鐵>紅磡>火車>九龍塘>
小巴>浸大(#1站)>小巴>九龍塘>
地鐵>調景領>轉綫>寶琳(#2站)>
地鐵>鰂魚涌(#3站)>中環>步行>
香港>地鐵>南昌>西鐵>>>>
呼~可以睇得出係一個圈
我今日買左對新耳環>>>
佢仲有好多個款架!
有大笨象啦、電單車啦、人啦. . . . . .
結果我覺得獅子似乎比較好所以就要左佢。
其實一開始我係睇中大笨象的。
對耳環都唔知算唔算貴(=33=)
我細佬就話貴,
不過我比得起,
還可以啦?
$20
夠特別麻xDD (=333=)
終於都完成啦!
話說我想cut*~每週問題~*好耐,
因為大家都有眼見,
我根本就係" 格硬黎" (毆)
*~動畫界大事~*係一個我好早就想整既一頁,
因為*~最新卡通消息~*淨係講動畫既野麻~
其實之前都曾經踩界講過電影既野,
不過依加可以名正言順咁係*~動畫界十事~*中出現啦!
話說我係想個名得4個字架炸,
但係我諗唔到(>"<)
有無邊位諗到呢?
請比個名我!
Thx. . .
Joey又請我食野啦~~~
我真係發覺佢成日請我食野xDDD
今次係一粒糖嗄. . .
幾好味的~
之之前開既都係硬的,
今次呢粒係軟身的呢!
今日收左工之後我同幾個同事去左行街,
後來有個走左,
然後我地去左1間10蚊店到行。
一行就行左個幾鐘(=口=)|||
我原本無諗住買野架,
但睇睇下又想買下D新野喎,
未試過吖麻~
結果就買左5樣日本野~
全部都係食既。