唔唔,
如果佢可以出成真正既郵票就好啦!
當然要更改一下個設計啦!
因為仲未加面值啊~~~~~~
到時我一定會買回來儲呢! (>∪<)
好似係第1次炸~~~
係漫畫版到見到彩色版既" THE CLOW" !
好型啊--
我有呢種感覺~~~
無論係設計定係基路仔本身都好型--
就是說~~~整本書都好讚啊♪
好想摸下佢~~(>33<)
果然是全新釘裝版。
雖然唔算華麗之中的華麗,
但我仍然好喜歡!
尤其書面這個簡單的設計,
我覺得這可能就是另一種既華麗(=v=)"
似乎加工製成留言板的背景也不錯唄?
吶吶,
猜不到" 櫻" 竟然可以係一張" 咭" (@@)"
不知道用了之後會有甚麼樣的效果?
是小櫻由張咭那兒冒出來嗎?
事情發生係好耐好耐之前. . .
話說公司得到了漫畫,
其中一套是我好喜歡的《百變小櫻Magic咭》!!
後來因為一直無人處理佢地,
所以我靜靜雞咁拎左#1返屋企睇。
因為實在太開心,
而且我相信入面D畫一定好靚,
所以我一直唔敢打開黎睇,
我怕我看得太快太唔仔細--
沒有留意畫功會浪費左本書. . .
不過我琴晚睇左lu~~~
今日亦還返左本書,
應該好快就會處理佢地架啦(@@)"