一開始見到呢個造型,
唔知點解我會諗起《Cyber守護星》入面既亞結?
我覺得有好幾分相似呢!
我暫且唔放亞結既圖係呢到,
如果你有睇過《Cyber守護星》既,
可以" 混" 用一下你既記憶睇下~~
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
唔唔,
我唔係特別好喜歡呢個造型,
但我唔討厭。
總覺得著左呢件衫之後跳躍力會好好--
其實係因為用左JUMP之咭既關係(爆)
這個造型真經典呀--
CLAMP把小櫻設計成是啦啦隊成員我覺得係一件很大膽既事,
當然也是一件很特別的事。
無諗過女主角既課外活動可以係啦啦隊成員呢!
一般都係甚麼足球隊、棒球隊的麻~~~
總覺得這設定做得很好(拍掌ing--試一下用這個(笑))
看到當年CLAMP所畫既" 小學生",
令我想起《守護甜心》既" 小學生"。
真的. . . 相差太. . . 太. . . . . . 遠. . . 了. . . . . .
亞夢(她們)根本不是一個小學生(>口<)bツ
最初唔知基路仔原來的樣子時. . .
我都好難想像是怎麼個樣子?
不過. . . 我絕對唔相信會係" 巨大化" 就了事!!!
不過如果巨大化就算. . .
真的很難想像跟" 非常帥" 有關係. . .
當然!!!
正如牠所說,
牠原來的樣子是非常帥的--!
我很喜歡♡♡♡
無論是" 基路仔" 時的樣子還是" 基路比羅斯" 時的樣子,
我都很喜歡♡
無論幾時睇,
基路仔都係咁得意的d(>3<)b
吶吶吶,
我突然想到. . .
我應該用佢黎整福專圖Σ(゚Д゚|||)
基路仔真的超∼可.愛♥
----------------------------------------
話說,
我也很喜歡牠的" 鄉下音"♪
原來!!!
原設是因為牠還在書內時曾經長期逗留在大阪的原故,
所以會操大阪口音--
原設牠是說大阪話--
也是鄉下話(音)的一種m(_ _)m