是雷句誠老師啊!!沒想到會看到老師既真面
目呢!不過我影極都影得唔清楚(><)唉…唯有
用記憶去記住啦∼不過呢,老師真係好有日本人架
feel!髮型唔多靚(><)老師應該換髮型!
好可愛既馬岡(>3<)嘻嘻嘻,我都係鍾意
叫佢咩魯咩魯咩多D,哈哈哈∼我都好想佢做我既
拍擋啊(>3<)但係我唔識戰鬥…唉…如果佢可
以做我既寵物就好囉(>333<)馬岡啊-❤
在漫畫既終段,有一張影曬所有魔物既相,
呢一張相,係加旋由魔界中寄信給清磨呂時所附
帶的,好靚既一張相!我都好想要呢!其實係書
既背面也有一個彩色版本,不過因為我技術同時
間既問題,大家未必睇得清楚彩色版…或者您可
以去漫畫鋪果到拎黎睇下,如果您睇得細心,可
以發現兩個版本係有D唔同的,而呢個部分我睇
得出,但我細佬睇唔出呢!哈哈∼係呢到我就唔
講佢地既分別,如果您想知道架wa,可以問我
的唷!(其實雖然睇得唔清,但係係下面都可以
睇到唔同架地方的…)
告別了,加旋。
最終既勝利,當然會依大勢地由加旋擔演,
但要如何表達出來才是最高超的學問!我最鍾意
雷句老師能夠把分開的情況表達得咁淋漓盡致!
我覺得要將一個結局寫得好是很困難的,在我既
作品之中可以看得清楚…在各妖怪的別離中,都
可以感動到我,雖然我認為有D係失手既表現,
不過我仍然好喜歡呢個作品!故事點樣發展,係
好睇作者的決定,係《On Your Ma-
rk》中我很深切的感受到。
唔知點解,我沒有打算講述布拉哥的離別,
不過我有D後悔,對不起,布拉哥。係呢到我講
DD吧,其實我覺得加旋最終既對手係布拉哥呢
點安排得好好!佢地兩個點樣堂堂正正地較量,
雖然雪莉好想幫到布拉哥成為王,最盡所有心力
去出招,但最後都係敵不過加旋,然後書被燒、
表達出布拉哥已經唔再著意那些不能挽救的地方
,佢可以毫無遺憾地同雪莉道別既呢D部分都表
達都好好!我都翻睇左好幾次,真的很有味道。
回想起最終決戰前,加旋參加左清磨呂的畢
業典禮,係果到,佢地已經一早告別,所以到左
真係要分別既時候,佢地可以毫無顧忌,真的好
感人!雖然加旋同清磨呂最終都要分開,不過我
相信這段經歷對他們兩個還有曾經參與這屆魔界
之王爭霸戰既妖怪和人類黎講都係好珍貴既寶物
!是無價的。其實最後問清磨呂要不要金錢那部
分我唔喜歡,不過學細佬咁講,唔咁樣問,就唔
可以由清磨呂口中說中那些道理來。但係諗深一
層,唔知係咪時間既問題定係乜野,我覺得以老
師既功力其實可以表達得更好、更有深度!
Anyway,如果您未睇過呢個作品,或
者只睇過動畫未睇過漫畫既話,請您務必要睇漫
畫版啊!因為漫畫版無庸置疑地係比動畫版的好
好多!這是一套好漫畫!再見了,《加旋》。
很感人,我有點想哭,不停地重覆著看住馬
岡既故事,雷句誠真的超棒!
「畢生摰友」就是馬岡既主題,實在很好!
現在回想起,也覺得很感動!因為爸爸既事,令
馬岡從此認識了這位摯友,我覺得人生要是這樣
可說是無憾。因為它,他們成為了彼此既好友,
也令馬岡明白到牠爸爸的想法,更重要的相信是
改變了馬岡做妖怪的態度,令牠常常都會笑著面
對!實在很有意思!我很喜歡!!
如果您問我想哪隻妖怪做我既拍擋,我仍然
希望是馬岡!好想抱著牠啊!(>///<)