Carrie's blog++        
#*[[‥﹐++記載Carrie的一點一滴**]]],,,\"|||
2009 年 1 月 18 日  星期日   晴天


《崖上の波兒》 : アニメ

  好開心呀!我去左睇《崖上の波兒》啦!嘻嘻,佢係套好

睇既作品,但講真,我覺得《千與千尋》同《哈爾移動城堡》

好睇d囉!                      

*********以下可能有劇情洩露*********

                           

                           

                           

                           

                           

                           

                           

  波兒個樣子真係好得意,不過我都係鍾意佢係魚果陣果個

抵死既樣多D!而最樣衰既當然就係佢由條魚個樣變成一個人

之間那個唔人唔魚既狀態啦(><)不過咁都係正常既!無可

能一變就能變成一個人架麻!              

  故事中有一樣蠻有嗇既事,就係宗介唔係叫佢爸爸媽媽做

「爸爸」或者「媽媽」,而係直接叫佢地個名,例如佢會叫佢

媽媽做「理莎」,其寅咁只係反應左理莎唔係採用一種媽媽既

身份去同宗介相處!而係用一種朋友既關係。其實係戲院入面

都有塊展板,講過呢樣野!另外,佢仲提到,故事既兩個主角

同佢地爸爸媽媽既關係。                

  我仲想講,波兒個媽媽真係好靚!而且一出場就有果種海

洋之母既感覺!另外開頭聽到波兒爸爸去形容波兒個媽媽果陣

,我仲以為波兒個媽媽係一個高高在上既人,他只是一個卑微

既丈夫之類,但後來有一幕講波兒個媽媽由「大」變「小」,

仲叫波兒爸爸「A,老公,不如……」,我就知道佢地係對等

既夫婦。                       

  故事入面都有幾個搞笑的地方:好似個呀婆講人面語啦、

D呀婆同宗介相處時都有少少,另外仲有理莎向耕一打燈時,

不停地打「BAKA」果到(笑)。           

  其實成個故事講真唔係話真係好精彩,不過我係好唔介意

。故事表達的簡單係我鍾意既地方之一,仲有我好欣賞呢個作

品係全人手畫,我覺得淨係睇呢樣野都可以叫做值回原價!(

如果以$30/$40的原價黎講)當然,我唔係話比$55

既就唔值,而係除左呢全堅持之外,《崖上の波兒》成套野我

都覺得值得一睇!                   

發表時間:2009-01-18 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 16 日  星期五   晴天


接機 : 日常

  沉日,我去左接機,原本諗住開開心心緊等姨,點知…同

我想像中有好大既出入囉(=3=)           

  其實沉日我要返工,完本收18:00就要好趕咁出去,

點知就係17:45,有同事叫我去附近地方走一轉囉,我好

無奈咁接受左。佢又唔知我趕時間喎,好耐都未落到黎,結果

我要18:05先走得囉。咁我又肚餓,又唔知去到機場要等

幾耐?所以就去買埋野食先出發。點知就到果陣,呀媽打黎話

姨媽到左,仲到左好耐,佢18:00多已經落左機,我即刻

呆左(=口=)唉…完全同我想像中唔一樣。我一心係諗住我

去等,點知係佢等我囉,唉…超失望兼超無奈。      

  想知道Carrie在機場做左D咩,歡迎登入我既f-

cebook去睇架!我”簡”左幾張當中既精髓相片: 

發表時間:2009-01-16 01:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 14 日  星期三   晴天


拉麵店 : 日常

  無意之間,又給我找到一間身在香港的日本料理店!簡單

D黎講,係拉麵店。                  

  其實前前後後,我已經遇到兩間拉麵店架啦,第一間係係

油麻地既”八王子拉麵店”,另一間係係荃灣既”康竜拉麵”

。兩間我也很想去試一試呢!尤其前者。而黎緊,我會同M-

rie去逛花市,我地應該會去後者果到品嚐一下去地既拉

麵!嘻嘻,好期待呢!不過果間野D拉麵都幾貴的,有隻我最

想試既要$60呢!反而”八王子”果到會平D。有機會我都

要去”八王子”果到試下!我也很喜歡食拉麵的阿\(^口^)/ 

發表時間:2009-01-14 05:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 13 日  星期二   晴天


朱古力 : 日常

  頭先我坐係3樓counter既時候,有個我識但係又

唔熟既女仔打算離開自修室,走既時候佢請左我食朱古力,呵

呵,有朱古力食我自然唔客氣,講左句多謝之後,就等佢囉出

黎,但係佢又囉唔到喎,果幾十秒我有D無奈,因為好似係到

等佢囉比我咁,雖然呢個係事實,但係好似我食唔切咁…唉…

我唔知應該點講…總之好古怪咁啦∼算係叫古怪吧?    

  佢拎左兩粒細細粒既出黎,我好快咁求其拎左1粒,佢又

話我可以拎曬兩粒喎,咁我就邊講多謝邊拎埋佢啦。我又問到

佢點解會有朱古存啦、點解請我食之類既無聊問題,爹左兩句

之後佢就走左,而我就繼續做我要做既野∼之後又食曬果兩粒

朱古力,嘻嘻嘻,好好味∼               

發表時間:2009-01-13 08:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 13 日  星期二   晴天


《ICU》現"Bring It All Back" : 日常

  沉日我睇錄影帶果陣,睇到d幾驚喜既野∼留意既係,呢

樣樣只係去到幾驚喜既成分,所以唔好對佢有太大期望。  

  話說我錄既卡通片都係預錄既,為左安全起見,一般我都

會係播套卡通片既時間前後預留多一分鐘。當然到左睇既時候

,果D多餘部分自然會飛啦。係沉日,我睇完《光之美少女 

plash Star》後,我飛到去咁上下然後播放,出現

左《放學ICU》既片斷,那個部分是教人跳舞既一個環節,

片斷及後影到佢地試下一次過跳果part舞,我一聽就聽到

個背景音樂是S Club 7果首”Bring It  

All Back”了!好開心呀!估唔到會有人用呢首歌!

雖然唔知有幾多人會睇果個環節,不過,只起碼有一班幕後工

作人員、節目主持同埋學跳舞既學生知道有呢一首歌!只要有

人認識一D我認識好聽既歌,我就可以好開心架啦∼當然如果

果D人都覺得果首歌好聽既話咁就最好啦!        

發表時間:2009-01-13 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Carrie90
暱稱: キャリー・Carrie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
每月文章
日記分類
全部 (3065)
アニメ (666)
TV番組 (163)
日常 (1453)
映画 (115)
動と漫 (62)
漫画 (606)
 
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
統計資料
文章總數: 3065
留言總數: 4347
今日人氣: 11
累積人氣: 146599
網站連結
  
 
 
 
 
歌曲播放