好開心呀!我去左睇《崖上の波兒》啦!嘻嘻,佢係套好
睇既作品,但講真,我覺得《千與千尋》同《哈爾移動城堡》
好睇d囉!
*********以下可能有劇情洩露*********
波兒個樣子真係好得意,不過我都係鍾意佢係魚果陣果個
抵死既樣多D!而最樣衰既當然就係佢由條魚個樣變成一個人
之間那個唔人唔魚既狀態啦(><)不過咁都係正常既!無可
能一變就能變成一個人架麻!
故事中有一樣蠻有嗇既事,就係宗介唔係叫佢爸爸媽媽做
「爸爸」或者「媽媽」,而係直接叫佢地個名,例如佢會叫佢
媽媽做「理莎」,其寅咁只係反應左理莎唔係採用一種媽媽既
身份去同宗介相處!而係用一種朋友既關係。其實係戲院入面
都有塊展板,講過呢樣野!另外,佢仲提到,故事既兩個主角
同佢地爸爸媽媽既關係。
我仲想講,波兒個媽媽真係好靚!而且一出場就有果種海
洋之母既感覺!另外開頭聽到波兒爸爸去形容波兒個媽媽果陣
,我仲以為波兒個媽媽係一個高高在上既人,他只是一個卑微
既丈夫之類,但後來有一幕講波兒個媽媽由「大」變「小」,
仲叫波兒爸爸「A,老公,不如……」,我就知道佢地係對等
既夫婦。
故事入面都有幾個搞笑的地方:好似個呀婆講人面語啦、
D呀婆同宗介相處時都有少少,另外仲有理莎向耕一打燈時,
不停地打「BAKA」果到(笑)。
其實成個故事講真唔係話真係好精彩,不過我係好唔介意
。故事表達的簡單係我鍾意既地方之一,仲有我好欣賞呢個作
品係全人手畫,我覺得淨係睇呢樣野都可以叫做值回原價!(
如果以$30/$40的原價黎講)當然,我唔係話比$55
既就唔值,而係除左呢全堅持之外,《崖上の波兒》成套野我
都覺得值得一睇!


|