Carrie's blog++        
#*[[‥﹐++記載Carrie的一點一滴**]]],,,\"|||
2008 年 12 月 27 日  星期六   晴天


Boxing day既禮物 : 日常

  嘻嘻嘻,今佰聖誕可算是我最開心(?)的聖誕?總之就

定係我收得最多聖誕禮物既聖誕啦!原本因為年伴都無收聖

禮物…所以諗住同Marie交換一下,點知轉個頭班同事

走去買禮物喎,仲要佢地幾個每人買一份比我,咁佢地買左

我,我無理由唔去買架麻?所以事後我都有買比佢地。

  小雲啦呀靜啦呀儀啦小君啦,佢地每個人都送左我一份,

再加上Marie的,另外後來我參與左其他同事搞既交換禮

物,我抽到一份價值昂貴既禮物,點解我會知呢?同事話我知

?唔係。份禮物係老闆買既,抽果日佢無返。其實係因為份禮

物話大唔,話細唔細,而且仲要係係迪士尼到買,所以條數係

有得計既。

  到再後來,同事呀珊、Joey、YuKi和Nata-

lie都有買禮物比我,總共都有10份架!有包到既,我都

係係26號boxing day先至折,果時仲要係夜晚刻

,估唔到我都可以忍到咁耐,呵∼給大家看看它們的照片吧:

發表時間:2008-12-27 05:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


《衝鋒21》#20 : 漫画

  今次睇《衝鋒21》真係幾險的,因為差D就要罰錢。

  今集開始講瀨那佢地VS神龍寺NAGA隊,神龍寺 

NAGA隊既實力真係好強,唔怪之得連咁強既皇城白騎士

隊都唔夠佢地打啦(@@)

  果個阿含真係好勁!佢既體力真係好好!仲有佢既肌肉

都好勁!上半場已經拉開到3?(唔記得32定33?)-

0,下半場睇黎更加慘不忍睹(><)不過,他們一定會贏

就是啦,咁樣到底他們點樣贏,就係要睇作者既功力啦!如

果係我,實表達得好差…

  另外今集有個地方幾好睇既就係果個女仔(唔記得個名

)訪問各隊長既部分,佢地既答案就好似細佬所講咁,真似

配合返果角色既性格!就好次有條問世界末日既問題,個個

答法都係好接受到真係世界末日,但蛭魔既答案係表達出佢

唔會接受曬日係世界末日既諗法,證明佢個人係好積極。

發表時間:2008-12-26 07:15 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


《神探伽俐略-容疑者x之獻身》 : 映画

   沉晚終於都比我睇左套《神探伽俐略-容疑者x之獻身》

啦,好開心!可惜呀媽睇唔到∼原來我想24號去睇架,點知

又要反呀婆到,我唔可以再等啦,聽日又聽日,聽到幾時呀?

又要就細佬D補課,又要就我反工,仲要就埋呀媽探呀婆既日

子,咁點就呀?而且,佢話唔睇都得,咁就唔好睇啦,結果,

我預先買定D飛,就算唔得閒都要死去睇(如果唔睇會曬左D

錢),咁樣就一定有得睇啦∼哈。

  超正,成個故事我都好喜歡∼睇完之後我同細佬都有討論

到套戲的感想等等…之後我反到屋企,嘗試將它們組織一下…

  其實係我地一路睇既同時,好多人都係邊睇邊講的;我既

右邊係兩個男仔,佢地不停講左好多中point既廢話,我

很同意,但我唔會講出黎囉,因為我想專心d去睇。記得佢地

有個point係係一開始既時候講:「湯川好似老左」。雖

然我一直無講野,但係突然我細佬同我講喎,之後我間唔中都

引唔住要講,唉…

  睇完之後我被細佬話…因為同佢所講咁,特別篇同套電影

真係有關,佢仲話下次再遇到D類似既情況,唔會好似今次咁

,咁早睇套戲,要順序睇,真衰(=3=)

  記得一開始講石神訓覺果陣,我仲以為佢同個女人係一家

人黎,後來先知原來係鄰居果陣,我就懷疑佢係鍾意個女人架

啦!點知真係比我估中喎!其實都無咩咁特別。我覺得石神對

個女人既愛,唔係d低層次既愛(即因為鍾意對方而愛佢),

因為佢覺得個女人比到一種生存既目標佢,令佢人生有返意義

,所以佢會咁幫個女人。

  係臨尾影返轉頭講石神想自殺,突然門鐘響起,令我聯想

返早排我係TVB睇既《醜女大翻身》!唔知您又覺得覺呢?

其實真係幾似架!講返單案,我覺得一單咁既殺人案件,好似

出動左太多警察咁?定係日本真係用咁多人?例如果幕講d警

察報告單案既資料時,成班(真係有一班咁多人)警察坐曬係

到,仲要得內海一個女警(佢好似好叻咁),會唔會唔多合理

呢?

  又有一幕講石神返學校果段路有好多露宿者,又令我諗返

起《20世紀少年》果到,哈哈,我好似聯想到好多野咁?另

外,係雪山果到,我初時以為石神想捌底湯川而走人,目的係

殺左湯川,佢可以扮野,唔救佢,咁樣就俘咩證據啦?但係好

意外地佢竟然返轉頭救佢,我覺得可能係因為前一晚佢地係間

屋入面時,湯川講過話佢當石神係朋友?

  到左事件開始明朗果部分,最初我無諗過石神會認罪架!

直致係雪山間屋到佢講過果d野,令我認為佢會認罪。呢點我

同細佬既諗法一樣(其實有很多地我們都一樣的)。

  如果以故事既內容程度黎講,我同細佬都覺得呢套電戲比

《Bat Man》和《Spride Man》好睇!唔知

您又點睇呢?我諗我幾明白湯川既感受(?),一個咁犀利既

數學天才,竟然淪落到咁既地步真係好可惜……我覺得,湯川

之所以唔(敢?)戀愛,係因為驚自己會好似石神咁,唔知係

咪呢?我覺得呢個可能性係有的。係呀!係呢套戲入面,我發

現湯川同弓削既髮型都唔同左,後者既唔洗點講啦;細佬話唔

 覺湯川轉左髮型,但係我覺得有少少唔同呢!您覺得呢?

  很抱歉我的感想寫得麻麻,因為我懶得組織∼我把我的想

 法都打進去就是了,哈哈……

發表時間:2008-12-26 06:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 25 日  星期四   晴天


《Tsubasa》#24&《花鈴chu》#7 : 漫画

  Yeah!有《翼》呀!太好了∼又可以看到《翼》。真

的很好呢!每次《翼》出了不久,我都可以很快地租了它,其

他漫畫都不是這樣的呢(/v\)如果其他漫畫都是這樣就好

了,不過……哪有這個可能?

  今集《翼》仍然係咁複雜,其實尾尾那個部分我唔係好明

?再之後既我都明,但係好似暗示咁D野咁?唔多知係咩…《

翼》真係好睇,但係我好多時都唔係好明……更甚唔記得上集

講到D咩?其實我最嚴重既係…我成日搞唔清兩個小狼…跟住

好似係上集又講左原來小櫻都有兩個,我成日搞到亂曬,唉…

  另一本係《小女神花鈴chu》,租左、到我準備睇架時

候,我才發現書背果到提到……原來呢本已經係大結局!!!

  (下方有提及到都事內容,未睇既你就唔好睇啦!)

  老實講,我覺得個結局唔好話超好睇、感人果D,係一個

幾好既結局啦,而且都係好正路既∼可惜佢地仲未同久我神「

認」返…不過始終有一日應該都會相應反的。我覺得最特別

既係,時間竟然時光倒流了!!

  我始終覺得和音好正,真的好型!(>w<)b雖然我都

好喜歡久我,不過我最鍾意既,始終係和音!而米奇,幾好呀

,唔,無錯,就係呢種感覺。花鈴真係好得意。可惜呀,姬香

今輯出現得好少炸,原全跟個故事好似無關咁?

  作者講過話”chu”既故事已經完左,可能遲D會在那

本雜誌(《小女神花鈴chu》有在某本雜誌上連載,只是我

忘記了名字(汗))中,再連載一下佢既故事。唔知下次佢會

出D咩故事呢?就算唔係《花鈴》的,我都想睇!

  啊∼∼花鈴既衫真係好靚,全部我都好鍾意呢∼∼仲有D

變成「神」時既戰鬥衫都好靚!當然包括埋3貴神既衫和敵人

既衫啦∼∼再見啦《chu》!

發表時間:2008-12-25 10:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


《搖滾天堂》#6 : 漫画

  唉…原本今日可以同Marie去迪士尼或者海洋公園玩

架,另外amp又有倉木麻衣既show睇,但係我統統都去

唔到(淚)因為,我要探呀婆…唉…仲有呀!今日係《伽俐略

》套電影既大日子,原本諗住去睇的,但都要聽日睇--原本

想睇早場,但賣曬飛,晚刻就更加無得睇啦,唉……

  雖然係去呀婆到,但我都唔會兩手空空去,既然租了漫畫

,當然會帶埋去睇,不過我都無多帶D咩漫畫,都係帶左1本

《搖滾天堂》#6咁大把。

  同我預計既一樣,雖然我好努力睇,但都係睇唔曬,不過

我仍然努力至回家途中上,我邊努力引著想嘔,邊努力地看漫

畫,聽起黎好似很痛苦似的?其實都幾的(笑),不過我都係

睇我好開心啦!

  最後…平安夜快樂。

 

發表時間:2008-12-24 01:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
Carrie90
暱稱: キャリー・Carrie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
每月文章
日記分類
全部 (3065)
アニメ (666)
TV番組 (163)
日常 (1453)
映画 (115)
動と漫 (62)
漫画 (606)
 
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
 
統計資料
文章總數: 3065
留言總數: 4347
今日人氣: 28
累積人氣: 146616
網站連結
  
 
 
 
 
歌曲播放