今日傍晚我會同一班舊7-11同事去BBQ!好耐無見
過其中兩個啦∼佢地係家(我唔記得佢係咪呢個「家」)兒同
埋阿興!同行既仲有阿瑩,我地4個都係舊同事!話說起來,
我地都係7-11到做啦(@@)除左我地4個,另外仲有家
兒老婆同埋阿瑩個FD!希望會玩得開心d啦∼∼
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
今次呢個BBQ玩得幾開心,其實那種開心的程度應該係
「幾開心」同「好開心」之間(@@)∼我係最遲果個先到的
,一去到我已經係咁食,佢地(舊同事)仲笑我好大食,我當
然唔認啦(=3=)佢地繼續咁話:「我爛我地唔記得曬你以
前係7-11既野牙?」我唯有說:「都唔好好多姐」,然後
佢地係到數我一餐食過既野,太過份啦(>3<)人瘦食多D
咪好囉(-3-)
然後,家兒老婆話要去洗手間,結果由阿瑩陪佢去,但係
佢地去左好耐都無返,阿興就去左搵佢地,等左一陣又唔見人
,於是家兒又去左搵佢地,然後我就問阿瑩個FD,點解去下
一個又一個,仲要個個唔返(笑)又等左好一陣,終於在電話
中得知阿瑩扭傷左(=口=)好耐無聽過呢個消息啦∼真懷念
以前係7-11成日聽到佢話扭傷呢到、果到既日子,哈哈。
食食下,因為佢地已經食好曬,所以係到燒比我食∼哈哈
,我都係第1次咁多人係到燒比我食∼∼不過我唔係好食得曬
,事關有4個人燒既野食都係我食(汗)。
到然後又過左陣,家兒老婆同阿瑩個FD係到夾擊阿瑩,
真係可憐…但我唔方便救佢…唔係到我唔掂…佢地越玩越激,
真係有D嚇親我…後來燒完野食後去左沙灘∼佢地玩沙囉,仲
要有野我中左招,我即刻發脾氣,好過分囉,我唔係玩果個又
要中招囉(.\3/.)不過,一陣之後我就無再發脾氣∼∼
我同阿瑩講左句說話,佢地話我好過分囉,咩喎,我都係唔想
中招姐∼∼
到左咁上下,我地就返去,不過果時阿瑩好嬲,佢自己走
左∼∼我地打比佢又唔聽,cut左我地線…係家兒打先通∼
唉…後黎要等佢先可以返屋企…結果遲左返聖企…又被人話,
真是的(=3=)算啦∼

|