真的好好睇,我講緊架係《醜女大翻身》;佢同我相像中
差唔多,但係始終都係差左少少,不過整體黎講我都覺得佢好
好睇。
我最想講架係,個男主角真係好靚仔(>3<)b我發覺
呢,自己最近鍾意架男藝人都唔係D咩廿幾歲既年青男,而係
3字頭、4字頭架囉∼嗱,好似有唐澤壽明啦(45)同福山
雅治(39)咁,而呢套劇果個朱鎮模都已經34啦,哈哈哈
,睇黎我都係鍾意D成熟D架男人xd
其實我覺得朱鎮模(《醜女大翻身》男主角)係韓國男人
黎講算係靚仔,因為我覺得韓國的男人唔靚仔。能夠見到佢個
樣真係好開心,嘻嘻嘻。
其實我覺得呢套戲如果少D喊架場面應該會同我相像中一
模一樣。睇黎韓國始終都係想保留一D自己架風格係入面(原
故事是日本來的)--係咁喊,個女主角喊得太多啦,有好多
地方其實可以唔喊的,搞到最尾果到果個感人位唔夠感人;感
動唔到我囉。
其實一開始係講個女主角已經鍾意佢;我覺得個男主角都
鍾意佢,因為佢收留左個女仔隻狗,當珍妮同佢講漢娜D衰野
架時候,佢都叫珍妮收聲,而且佢好記得漢娜畫過架符號啦、
又有佢既果段片,仲有漢娜係幕後代唱時,佢都好緊張漢娜,
所以我覺得佢其實都鍾意漢娜的,只係佢唔肯成認。不過到最
尾,我覺得佢已經真正咁鍾意左漢娜,但漢娜已經無最初咁咁
鍾意佢。雖然佢地最尾都無係一齊,但我覺得佢地應該一齊的
(>”<)我覺得如果漢娜肯架wa,佢地兩個會一齊的。
|