胡嘩呀∼∼∼!!!激死我啦!果個人做咩咁
鬼多事!?竟然碰我部錄影機!佢有病的!痴線架
!我明明手錄個節目,佢仲竟然同我停左佢,然後
又唔記得咁返,搞到我睇少3卡,咁樣你叫我睇咩
?你理得我錄幾多廣告姐,我夠知我會錄好多廣告
啦,咁係我睇炸麻,關你咩事!?痴線。我返到黎
仲要停左機,我特登空左成餅帶出黎錄,點知被佢
搞到錄左di咁多。你唔鬼記得就咪鬼咁啦,咁咁
咁,我睇又唔係你睇,你搞我D野做咩?我都廢事
叫你同我錄架啦,我自己親手咁掣,你都要停左我
D野,痴媽根。都唔知有無搞錯?平時我錄野都錄
左好多廣告架啦,你理得我錄左幾多唔關事架野?
成日係到咁咁咁,你無腦就咪鬼學人咁啦,成日話
唔遁得,唔記得你就咪鬼掂啦,掂掂掂,我而加睇
咩呀?咩都唔洗睇啦!你都痴痴地,講到咁仲要我
留係到等你買埋D野牙?我仲洗睇,返到去都停左
啦,呢個又話唔知,果個又話唔關佢事,咁即係我
錯牙?一個一個都痴的。19號台慶又想搞我部機
啦!?好心你啦,你唔睇,你唔用,咪鬼搞我D野
啦,搞獲曬D野,仲要覺得無咩野咁,咩叫「睇唔
到咪睇唔到囉」呀?完全唔覺自己錯囉。成人咁我
D野,我現加咩都唔洗睇啦。痴線
我真係超火囉,離譜到無人有,成日話唔記得
,唔記得又搞,唔記得就咪鬼搞啦。仲想我同佢比
錢,比果個就唔係我啦?痴的。
嘻嘻,給我認識了一首英文歌!這首歌好好聽
的!名”STOP”,是由女子組合”Spice
Girl”唱的。依我所見,這首歌應該是蠻舊的
歌來,不過只要是好歌,新舊也不是問題!
我想,應該會在下次再下次板面主題中用它吧
?如果要要這首歌的話,可以去申請板申請啊,因
為我還未有時間更新這首歌入去嗄…
已經18歲的我,當然要去拎成人身份證啦!
唉…今日始都係要去夾頭髮,真的是一張不美的相
…就是說我影相一向都不美的…
原本我以為自己沒有帶舊的證,還以為要再去
過那兒,幸好最後都給我找回了,不然我媽又有排
罵我了(><)
之前去澳門架時候我買左隻水杯比自己,諗住
秋涼冬來的時候用,不過雖然到左秋天,但一般日
子都是熱的,到左呢兩日天氣終於都轉啦,我終於
都可以用呢隻水杯啦!
請唔好誤會以為我想講裕美的歌。其實,我想
講架係我真係搭錯車(>口<)沉日食完晚飯之後
,同事教我搭呢架車可以回去,然後佢比我先落車
。之後就出事啦!架車行行下我已經覺得奇怪,點
解四圍都係樹?D路牌又寫住去落馬洲,當我問左
隔黎個大叔之後先知自己搭錯車(TxT)衰同事
,點我搭錯車…最後,我當然靠自己搵返條岩架路
線。