出糧。
唔多,未夠填無左嗰筆。
當夢想係現實面前,
當興趣係社會不被重視,
當藝術家被認為係唔正常,痴_線,
乜嘢都係錢錢錢錢錢,
人嘅成敗只睇錢,
出門就係錢嗰陣,
我就被睇成,乜都唔值。
無人欣賞我係歌詞上用詞嘅配搭,
無人肯用錢買我畫嘅嘢,
當人人都覺得我影啲相唔值有錢收,
遲啲,我唔知係睇低我嘅人跌眼鏡定係我後悔。
嘥左咁多年時間到底做咩…
因為呢啲嗜好識到女朋友,
同時亦因為呢啲嘢,睇唔到將來離我而去。
因為我係呢行無人脈嗎?
一路淨係要求免費免費免費,頂你唔駛生活嘅。
可以不吃不喝不休不眠,跑步同小明一樣速度可以快過火車嗎?
如果我係,免費又點話。
義氣咁用架咩?定係簽左死約老奉?
或者入CCTXB係走投無路嘅方法,甚至…繼承家業。
但係千萬個唔想唔願意。
由阿爺阿公到我呢代,大部分成員都係做同一行,
基本上任何天地線都搭通,就係唔想做…
點解可以咁犯賤
有份正職,都追唔返女朋友…
係嘅,兩個藝術家一面對生活開支就頭痕,
但我只要狗些少,就可以有唔錯嘅收入,
即使法律告唔入,我都覺得係欺詐,
情況同一開二頭全攻型收音機咁上緊。
好難抉擇,要係呢半年內諗通…
夢想有好多,
最想,
係想做個有個家嘅說唱家。
|