Profile
K'man
我係傾咩
 
Date
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
New!
2025-03-28
2022-08-06
2021-10-12
2021-07-11
2021-05-30
Comments
最近三個月尚無任何留言
Visitor
最近沒有訪客
SUB IT!
Friends



2013-05-03

出糧。

唔多,未夠填無左嗰筆。

當夢想係現實面前,
當興趣係社會不被重視,
當藝術家被認為係唔正常,痴_線,
乜嘢都係錢錢錢錢錢,
人嘅成敗只睇錢,
出門就係錢嗰陣,
我就被睇成,乜都唔值。

無人欣賞我係歌詞上用詞嘅配搭,
無人肯用錢買我畫嘅嘢,
當人人都覺得我影啲相唔值有錢收,
遲啲,我唔知係睇低我嘅人跌眼鏡定係我後悔。

嘥左咁多年時間到底做咩…
因為呢啲嗜好識到女朋友,
同時亦因為呢啲嘢,睇唔到將來離我而去。

因為我係呢行無人脈嗎?
一路淨係要求免費免費免費,頂你唔駛生活嘅。
可以不吃不喝不休不眠,跑步同小明一樣速度可以快過火車嗎?
如果我係,免費又點話。
義氣咁用架咩?定係簽左死約老奉?

或者入CCTXB係走投無路嘅方法,甚至…繼承家業。
但係千萬個唔想唔願意。
由阿爺阿公到我呢代,大部分成員都係做同一行,
基本上任何天地線都搭通,就係唔想做…
點解可以咁犯賤

有份正職,都追唔返女朋友…

係嘅,兩個藝術家一面對生活開支就頭痕,
但我只要狗些少,就可以有唔錯嘅收入,
即使法律告唔入,我都覺得係欺詐,
情況同一開二頭全攻型收音機咁上緊。

好難抉擇,要係呢半年內諗通…

夢想有好多,
最想,
係想做個有個家嘅說唱家。






2013-05-02

又講分手後。

雖然,我乜都就哂人,
但當朋友要幫忙,有困難總係義不容辭,
不自量力嘅,會整親自己嘅;
以為問淮女朋友,一句叫我去就去,
而家諗返其實係反話,
又無咩去接女朋友放工,返夜班接條命咩。

總係…大家打個電話,大家返工時間都唔穩定,
多數佢約我先,唔算有幾咁有面子,
而係一去應約,我唔係將啲嘢濃縮就係推到凌晨先做,
我亦甘心樂意做。

一路以為,大家都好熟絡,
自以為,將對方當係自己咁看待,
以為人地會明白赴湯度火嗰種氣魄,
原來,佢唔明,當時我亦無企係佢嗰邊諗。

對於安全感,我明點解會無乜。

其實係呢個時勢,無咩人會咁重承諾,
亦無咩人懂得報恩,講義氣,都係由啲長輩教落黎,
無辦法啦,習慣左有能力就去幫,
只慨嘆生不逢時。

差唔多一個月喇…仲係好down



« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 1019 | »