| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

忙完過後,,又無聊喇..然後又要再忙過!!  |
分類: 未分類 |
|
攰到我咩咁,,又要打過..真系乞人憎!!!!!!!!!
咁打小D啦..
今日又吾見野..20蚊+眼睫毛液,,
我要系4月前買到Maybelline既眼線筆,,睫毛液仲有粉底,,
呢個亦系我新年既目標!!仲有丫!!吾可以再吾見野喇..唉*~
冇MOOD再打咁長遍,,總之就攰,,攰&攰啦..
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
BIRDGER`的隱憂??!! >>>>>>> 各有各玩??
|
| 發表時間:2007-12-22 12:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

慘""  |
分類: 未分類 |
|
呢幾日都生活在淚水之中,,琴日1直系度喊..
朝早起身,,冇電話聽歌,,之後就喊..
中午,,因寶婷而喊..不過都冇野喇..
夜晚,,出左去LING眼鏡,,又諗起個電話..
番黎戈陣,,對鞋..又喊..不過都舒服左好多喇..
今日番學,,見到人地LING住個電話,,又忍吾住喊..
呢種情況應該仲會持續多幾日..唉~T^TT^TT^T
T^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^T
都吾知呢排做乜鬼,,黑到爆...T^T
今日跳舞了!!學得幾快,,超人教我地BREAKDANCE,,
我地跳到超似健康舞咁..- -"
IA戈份野仲未交,,避得1時,,避吾到1世,,點算好??
杏SD緊惡吻2俾我,,好心急....>﹏<
今日我發覺自己好叻,,數學堂,,哈哈,,我竟然識做wo~
仲要做得快過大象..可能系我吾見左電話佢地讓我呱?!
但系有乜可能咁岩丫~我叻牙~醒目!!
|
| 發表時間:2007-12-17 10:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

吾見左個電話丫` T^T  |
分類: 未分類 |
|
好心痛,,心痛死,,T^T
我個w580i,,你E+系邊牙??T^T
可能有人將你賣鬼左喇..T^T
我地兩個幾月既相處,,你就咁就去左,,T^T
{輕輕的走,,連雲彩一片也沒帶走}T^T
唉*T^T
今日補完哂D野就番屋企,,T^T
之後就叫痴ling同杏去行街..T^T
不幸既事就咁發生左..T^T
走戈陣,,諗住睇下個時間,,T^T
之後,,就吾見個電話系個袋入面..T^T
之後我發哂癲咁行番去個貼紙相鋪搵,,T^T
點知都系冇..T^T
好驚丫,,就咁就吾見左,,好對吾住我父母..T^T
因為太驚喇,,打埋999tim..T^T
當然,,結果都系冇..T^T
痴ling,,杏杏同我系咁去番之前行過既地方..T^T
當然都系冇..T^T
點解d人要咁貪心??T^T
不過正常既人,,見到個咁新既電話,,吾偷就奇啦!!T^T
之後一路搭車番黎都冇出聲,,T^T
因為我吾見左個電話而掃興..T^T
心痛,,心痛,,T^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^T
成千幾蚊既野,,就咁就吾見左喇..T^T
我老豆竟然吾鬧我,,我仲想喊,,唉*T^T
點解咁ga,,成日都慒下慒下咁..T^T
多謝你地陪我牙,,杏仲送埋我番屋企..T^T
本來好開心ga ma,,唉*唉*唉*T^TT^TT^T
-----------------------------------------------------------------------
琴日班會,,勁火滾,,d人個個都吾幫手..
不過我都ling左兩包野飲番屋企..
唉*笑吾出T^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^T
|
| 發表時間:2007-12-15 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

i am so busy!!!><;  |
分類: 未分類 |
|
呢排真系超忙,,
藍社壁報,,跳舞,,專題,,中3戈個乜XX,,買3,,唱K,,班會,,慶功宴......
煩死人喇,,真系毛都少幾條..
今日系bodycheck,,仲以為會彈底褲,,點跳冇wo,,
只系ckeck肚,,骨,,心,,check肚戈陣好癢..
我系度笑,,笑到巻埋一舊,,個姑娘同我講:
{保持合作丫同學,,伸番直你隻腳..},,哈哈,,但系我都系咁笑..
番黎之後就傾下d野..放學戈陣就搞中3d野...
我地組買左野喇,,仲開始整tim,,有老婆杏,,老婆ling&寶婷既合作..
我地都開始左吾少lu,,整到好攰,,
請支持原版創作!!
請支持原版創作!!
請支持原版創作!!
請支持原版創作!!
請支持原版創作!!
佢吾系東亞病兔,,佢系代代,,


我地努力既成果^^
 
痴ling既令字
 

杏攰到訓系張desk到..""
|
| 發表時間:2007-12-13 11:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

>︿< i hate this mood  |
分類: 未分類 |
|
琴日因為{菜的問題}令BIRDGER們陷入無奈,傷心,不安之中..
諗住今日會好Dga啦,,點知都系尷尷尬尬咁,,唉*我最憎就系呢種感覺..
呢種感覺真系好煩,,喊又吾系,,笑又吾系..當幾個圍埋戈陣,,
又吾知應吾應該行埋去好,,今次雖然吾系我,,但系我都為你們感到煩惱..
琴日去行百佳戈陣都突登玩開心d,,避開講{菜的問題}..
不過始終都要講下BIRDGER們既版本俾杏聽..我認為咁先對佢公平..
MM既日記話BIRDGER們以前系1:10都吾走..但系E+就...
雖然真系吾系好關我事咁..不過大家心入面都一定會難受,,
但系E+咁樣都吾系辨法..但如果當冇野發生過,,又的確好難..
我諗過多幾日都應該冇事ga喇..希望系咁啦..
因為今年我地d班d女真系好難得咁團結,,所以一定要好好包容,,維持!!
♥♥---------------------------------♥♥-----------------------------------♥♥
今日我pe堂..跳遠戈陣..仆倒了""
超痛T^T開始戈陣,,我感到呼吸困難,,之後頭暈,,跟住..笑~
因為我覺得自己真系好勁,,人跳,,我跳..我跳成咁..真系好過引..
雖然痛,,但系都幾好ga..大家姐,,痴ling,,杏幫我換3,,吾駛洗碗,,
又可以系吾系都搭lift,,食完飯吾駛行去dum野,,吾錯!!
不過沖涼戈陣真系痛到我吾識郁..曲完之後要慢慢直,,
吾可以好快直,,如果吾系痛死..
呢種又快樂又痛苦既事會有幾耐呢??
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
|
| 發表時間:2007-12-11 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 31 | » |