期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 5
累積人氣: 5494
2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天



忙完過後,,又無聊喇..然後又要再忙過!! 分類: 未分類
 

攰到我咩咁,,又要打過..真系乞人憎!!!!!!!!!

咁打小D啦..

今日又吾見野..20蚊+眼睫毛液,,

我要系4月前買到Maybelline既眼線筆,,睫毛液仲有粉底,,

呢個亦系我新年既目標!!仲有丫!!吾可以再吾見野喇..唉*~

冇MOOD再打咁長遍,,總之就攰,,攰&攰啦..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

BIRDGER`的隱憂??!!       >>>>>>>  各有各玩??

發表時間:2007-12-22 12:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天



慘"" 分類: 未分類
 

呢幾日都生活在淚水之中,,琴日1直系度喊..

朝早起身,,冇電話聽歌,,之後就喊..

中午,,因寶婷而喊..不過都冇野喇..

夜晚,,出左去LING眼鏡,,又諗起個電話..

番黎戈陣,,對鞋..又喊..不過都舒服左好多喇..

今日番學,,見到人地LING住個電話,,又忍吾住喊..

呢種情況應該仲會持續多幾日..唉~T^TT^TT^T

T^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^T

都吾知呢排做乜鬼,,黑到爆...T^T

今日跳舞了!!學得幾快,,超人教我地BREAKDANCE,,

我地跳到超似健康舞咁..-  -"

IA戈份野仲未交,,避得1時,,避吾到1世,,點算好??

杏SD緊惡吻2俾我,,好心急....>﹏<

今日我發覺自己好叻,,數學堂,,哈哈,,我竟然識做wo~

仲要做得快過大象..可能系我吾見左電話佢地讓我呱?!

但系有乜可能咁岩丫~我叻牙~醒目!!

發表時間:2007-12-17 10:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天



吾見左個電話丫` T^T 分類: 未分類
 

好心痛,,心痛死,,T^T

我個w580i,,你E+系邊牙??T^T

可能有人將你賣鬼左喇..T^T

我地兩個幾月既相處,,你就咁就去左,,T^T

{輕輕的走,,連雲彩一片也沒帶走}T^T

唉*T^T

今日補完哂D野就番屋企,,T^T

之後就叫痴ling同杏去行街..T^T

不幸既事就咁發生左..T^T

走戈陣,,諗住睇下個時間,,T^T

之後,,就吾見個電話系個袋入面..T^T

之後我發哂癲咁行番去個貼紙相鋪搵,,T^T

點知都系冇..T^T

好驚丫,,就咁就吾見左,,好對吾住我父母..T^T

因為太驚喇,,打埋999tim..T^T

當然,,結果都系冇..T^T

痴ling,,杏杏同我系咁去番之前行過既地方..T^T

當然都系冇..T^T

點解d人要咁貪心??T^T

不過正常既人,,見到個咁新既電話,,吾偷就奇啦!!T^T

之後一路搭車番黎都冇出聲,,T^T

因為我吾見左個電話而掃興..T^T

心痛,,心痛,,T^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^T

成千幾蚊既野,,就咁就吾見左喇..T^T

我老豆竟然吾鬧我,,我仲想喊,,唉*T^T

點解咁ga,,成日都慒下慒下咁..T^T

多謝你地陪我牙,,杏仲送埋我番屋企..T^T

本來好開心ga ma,,唉*唉*唉*T^TT^TT^T

-----------------------------------------------------------------------

琴日班會,,勁火滾,,d人個個都吾幫手..

不過我都ling左兩包野飲番屋企..

唉*笑吾出T^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^TT^T

發表時間:2007-12-15 11:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天



i am so busy!!!><; 分類: 未分類
 

呢排真系超忙,,

藍社壁報,,跳舞,,專題,,中3戈個乜XX,,買3,,唱K,,班會,,慶功宴......

煩死人喇,,真系毛都少幾條..

今日系bodycheck,,仲以為會彈底褲,,點跳冇wo,,

只系ckeck肚,,骨,,心,,check肚戈陣好癢..

我系度笑,,笑到巻埋一舊,,個姑娘同我講:

{保持合作丫同學,,伸番直你隻腳..},,哈哈,,但系我都系咁笑..

番黎之後就傾下d野..放學戈陣就搞中3d野...

我地組買左野喇,,仲開始整tim,,有老婆杏,,老婆ling&寶婷既合作..

我地都開始左吾少lu,,整到好攰,,

請支持原版創作!!

請支持原版創作!!

請支持原版創作!!

請支持原版創作!!

請支持原版創作!!

佢吾系東亞病兔,,佢系代代,,

 

 

我地努力既成果^^

痴ling既令字

杏攰到訓系張desk到..""

發表時間:2007-12-13 11:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天



>︿< i hate this mood 分類: 未分類
 

琴日因為{菜的問題}令BIRDGER們陷入無奈,傷心,不安之中..

諗住今日會好Dga啦,,點知都系尷尷尬尬咁,,唉*我最憎就系呢種感覺..

呢種感覺真系好煩,,喊又吾系,,笑又吾系..當幾個圍埋戈陣,,

又吾知應吾應該行埋去好,,今次雖然吾系我,,但系我都為你們感到煩惱..

琴日去行百佳戈陣都突登玩開心d,,避開講{菜的問題}..

不過始終都要講下BIRDGER們既版本俾杏聽..我認為咁先對佢公平..

MM既日記話BIRDGER們以前系1:10都吾走..但系E+就...

雖然真系吾系好關我事咁..不過大家心入面都一定會難受,,

但系E+咁樣都吾系辨法..但如果當冇野發生過,,又的確好難..

我諗過多幾日都應該冇事ga喇..希望系咁啦..

因為今年我地d班d女真系好難得咁團結,,所以一定要好好包容,,維持!!

♥♥---------------------------------♥♥-----------------------------------♥♥

今日我pe堂..跳遠戈陣..仆倒了""

超痛T^T開始戈陣,,我感到呼吸困難,,之後頭暈,,跟住..笑~

因為我覺得自己真系好勁,,人跳,,我跳..我跳成咁..真系好過引..

雖然痛,,但系都幾好ga..大家姐,,痴ling,,杏幫我換3,,吾駛洗碗,,

又可以系吾系都搭lift,,食完飯吾駛行去dum野,,吾錯!!

不過沖涼戈陣真系痛到我吾識郁..曲完之後要慢慢直,,

吾可以好快直,,如果吾系痛死..

呢種又快樂又痛苦既事會有幾耐呢??

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

發表時間:2007-12-11 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]