期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 1
累積人氣: 5474
2007 年 9 月 28 日  星期五   晴天



^X^ 分類: 未分類
 

 好開心牙..今日跳舞教新野喇~吾系好難..但系好快囉..

今日有抽籤(舞蹈學會太多人參加的關係*)

因為E班D女讓左D位,,SO我地成班女都系哂度..

真系超級多謝佢地囉..今日抽籤個陣,,我差D冇去到..

好險牙><"我個陣仲未能平服心情..

仲有牙,,我做到藍社社幹事,,開心死了..^V^

仲以為一定吾得TIM..又多個優點喇~

很快樂牙..

今日馬馬好可愛地wear左件西裝..佢個日記真系好得意..

哈哈哈哈..>口<  不撚說的秘密*

發表時間:2007-09-28 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天



------------------------------------------------* 分類: 未分類
 

25/9/07

朝頭早以為有早會..走左上去HALL..

見到D人完全吾識..=0="馬上上去..

好彩冇俾人見到..杏又吾同我講..沙膽婷sick了..

IS個陣張+富系咁講巨X巨X,,我同寶婷笑死了..

因為系DAY4,,SO我&檬一齊上IA..

改左學CHA CHA,,MISS話牛仔有人跟吾到wo,,

but我咁優秀,,學咩都冇難度*哈x4

馬馬教數真系令我感受到無奈到極點..

完全系吾明佢講乜..

西西教識左我一題..我自己明白左一題..

成堂只系識左2題..-   -;

LS個陣都系咁講巨X,,我地笑得好大聲牙..

班主任堂個陣系咁派糖,,我派女仔..我本來有好多ga..

但系俾miss yip....................shit*

  琴日系中秋,,都冇咩特別既野發生~

綠茶冰皮好好味牙*傳統的都好,,超甜..

  

頭先睇完杏個日記,,又令我記起佢整跌左牙檬舊雞..

真系笑死..事後杏個樣..又真系笑死人..

跳舞個度仲有一半未學..唉*

D人又煩..搞到吾知幾時先有得學...

聽日默書了..我已背左了..

好無聊牙............................................................

發表時間:2007-09-26 06:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天



我都系用彼呢個.. 分類: 未分類
 

 哈哈*

我地E+日日都跳舞..

很快樂哦~

  

我發覺自己的確學得快,,

however,,,我跳得太難看了..T^T

青青仲叫我教人,,-0-"

我要加油哦`!!!!!!

痴ling好勁牙!!有前途牙佢~

 

近排中2聽   特務J 

仲有楊丞琳任意門D歌..

  

發表時間:2007-09-23 09:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天



2007-09-09 分類: 未分類
 

 我用XANGA了..參觀一下吧~^^

http://www.xanga.com/chorchormemine

發表時間:2007-09-09 04:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天



開學日~ 分類: 未分類
 

今日系開學的第一日..都系例排做番D平時開學既野..

  

今日就同牙杏一齊番學..講愛上了愛..一路行行行..就

到左喇..番到去第一個見到肥鄧..仲系咁肥咁搞笑..

今年冇左miss chow..有miss yip..換左謝sir...真系

估吾到..(雖然我一早知左..)如果miss yip都轉埋米好

囉..唉~個班房又系5樓..行死人咩..今次系504..e班

就好啦..有miss 田..唉*

  

哈哈*竇婷為左我整番直個頭..哈哈哈..我知佢怕羞

吾肯認..佢個頭好傷牙..               今日終於還哂借

60d$喇~開心^^可惜..仲有牙b個d未呢..7會努力

ga~

  

希望今年我會叻d啦~

發表時間:2007-09-03 04:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]