| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

^X^  |
分類: 未分類 |
|
好開心牙..今日跳舞教新野喇~吾系好難..但系好快囉..
今日有抽籤(舞蹈學會太多人參加的關係*)
因為E班D女讓左D位,,SO我地成班女都系哂度..
真系超級多謝佢地囉..今日抽籤個陣,,我差D冇去到..
好險牙><"我個陣仲未能平服心情..
仲有牙,,我做到藍社社幹事,,開心死了..^V^
仲以為一定吾得TIM..又多個優點喇~
很快樂牙..
今日馬馬好可愛地wear左件西裝..佢個日記真系好得意..
哈哈哈哈..>口< 不撚說的秘密*
|
| 發表時間:2007-09-28 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

------------------------------------------------*  |
分類: 未分類 |
|
25/9/07
朝頭早以為有早會..走左上去HALL..
見到D人完全吾識..=0="馬上上去..
好彩冇俾人見到..杏又吾同我講..沙膽婷sick了..
IS個陣張+富系咁講巨X巨X,,我同寶婷笑死了..
因為系DAY4,,SO我&檬一齊上IA..
改左學CHA CHA,,MISS話牛仔有人跟吾到wo,,
but我咁優秀,,學咩都冇難度*哈x4
馬馬教數真系令我感受到無奈到極點..
完全系吾明佢講乜..
西西教識左我一題..我自己明白左一題..
成堂只系識左2題..- -;
LS個陣都系咁講巨X,,我地笑得好大聲牙..
班主任堂個陣系咁派糖,,我派女仔..我本來有好多ga..
但系俾miss yip....................shit*
琴日系中秋,,都冇咩特別既野發生~
綠茶冰皮好好味牙*傳統的都好,,超甜..
頭先睇完杏個日記,,又令我記起佢整跌左牙檬舊雞..
真系笑死..事後杏個樣..又真系笑死人..
跳舞個度仲有一半未學..唉*
D人又煩..搞到吾知幾時先有得學...
聽日默書了..我已背左了..
好無聊牙............................................................
|
| 發表時間:2007-09-26 06:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

我都系用彼呢個..  |
分類: 未分類 |
|
哈哈*
我地E+日日都跳舞..
很快樂哦~
我發覺自己的確學得快,,
however,,,我跳得太難看了..T^T
青青仲叫我教人,,-0-"
我要加油哦`!!!!!!
痴ling好勁牙!!有前途牙佢~
近排中2聽 特務J
仲有楊丞琳任意門D歌..
|
| 發表時間:2007-09-23 09:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

               

開學日~  |
分類: 未分類 |
|
今日系開學的第一日..都系例排做番D平時開學既野..
今日就同牙杏一齊番學..講愛上了愛..一路行行行..就
到左喇..番到去第一個見到肥鄧..仲系咁肥咁搞笑..
今年冇左miss chow..有miss yip..換左謝sir...真系
估吾到..(雖然我一早知左..)如果miss yip都轉埋米好
囉..唉~個班房又系5樓..行死人咩..今次系504..e班
就好啦..有miss 田..唉*
哈哈*竇婷為左我整番直個頭..哈哈哈..我知佢怕羞
吾肯認..佢個頭好傷牙.. 今日終於還哂借
60d$喇~開心^^可惜..仲有牙b個d未呢..7會努力
ga~
希望今年我會叻d啦~
|
| 發表時間:2007-09-03 04:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 31 | » |