哇!!今日我搭8先起身﹏*so tired..because yesterday i wathch 大話妹..
之後咩左琴日買個個袋袋>< ling埋d體育衫就go to school 喇!!
個bag too small~好多野ling,so放左系個擺體育衫既袋度..
番到去就要早會,,我冇上到去,因我d Eng book放左系櫃筒~
之後我諗住上去早會..but見到d人系咁落黎..先醒起d中5要eaxm﹏
傻下傻下番番去canteen,見到飽田><..吹左陣水就出左去排隊喇..
今日放學個陣,,miss chow發爛渣..幾恐怖下..
因我地班成日都吾交/遲交功課...though me either-△-"
so..miss要我地做哂先可以閃人..搞左好耐..差吾多5點先走得= =+
星3要打手球..so today要練..但冇人wo..又吾知
大象同張+富佢地番吾番黎.....我同韻kai kai地咁ling住個波..企系度..無奈爆!!
so..me&韻搞左陣就走....
今日daddy去左牛頭角探grandpa& grandma..
令我今個月可以有效11剩..>< daddy番左黎之後,,佢叫我同grandma
講幾句...個陣我feel 到好touching...因好多年冇見...差吾多6年喇..