期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 7
累積人氣: 5480
2007 年 2 月 24 日  星期六   晴天



*!!|唱k..]] 分類: 未分類
 

  今日都好開心ar~

雖然出去個陣俾mum鬧..不過冇損興奮心情!!!!>v<

同杏&寶婷去^^green box

搭車個陣勁吹水..好開心..

我地唱4:15,,一去到就諗點好...

because 我地2點幾就到左..結果..我地就.................等......!!!!!

等成個鐘當然要搵d野搞...so...就去左映貼紙相...

哇..當我地畫得好開心個陣..

突然冇哂時間wo..原來有人又映左..

哇...勁x囉佢地...!!!!!搞到d相勁"吉"囉..

有一張系冇整過任何野tim....好想喊T︿T.....

               跟住就差吾多時間唱喇..望住寶婷玩...

我地唱到5點幾就走左lu...怕番到去俾人鬧..

e+諗番覺得好[舌]><

不過好彩走得快..如果吾系就好大雨喇...

一路撘車一路吹水...跟住車上面有個b(男)..

佢系咁叫..我系咁笑...笑到我死..跟住我望住寶婷啦..

寶婷又系咁笑..不過杏好cool... :)  定系佢好呆呢...?

就系咁笑下笑下就到站喇..

番到屋企..聽見mum我電話又喊過...

哈哈...今日真系好開心...日日系咁就好喇..又笑又喊就過左1日..

**順便提下...其實見到我喊吾好俾我握到!!我好快冇野ga喇!!

 

發表時間:2007-02-26 08:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天



=n="個blog..好廢.. 分類: 未分類
 

  好多日都冇打blog...

吾...本來我都好想琴日(好似系前日)打ga,,,but..

吾知點解..竟然上吾到黎......-v-"

跟住又上左d吾知咩網玩喇..

成個新年出得一次街...吾知系我懶定咩啦..

總之好吾想郁=-=~ha..x2

呢排中2左聽d英文歌...突然覺得香港d歌手..太大分別..(=    =|||)

最衰就系入吾到個版面風格設定...放吾到首歌入去.....

仲有好多功課未做tim ga...點算好??

唉~吾緊要!!!我深信..船到橋頭自然直*    >v<**

不過...我船都未上咁先慘ar...!!!

哈哈~頭先聽聽下歌..個壞壞地既喇叭時大聲,,時細聲..

咁我就拍下佢啦,,點知真系由細聱變大聲wo..

我好開心,,系咁拍..又竟然冇聲wo..再拍多次..又有番聲wo..

好得意><

 

sorry!!我本來叫左你地今日去唱k..但系..但系...

sorry!!!

發表時間:2007-02-22 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天



[]]}情人節** 分類: 未分類
 

                  吾知你地記吾記得...之前講過會放d valentine's icon in here...

   i hope u will like this!!

發表時間:2007-02-14 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天



唉*>< 分類: 未分類
 

  琴日系家長日...拎成績表..喊到成個豬頭咁..哈哈..梗系冇咁勁啦..

有喊..不過吾系因為俾人鬧..而系自己覺得退步左太多..退左12名..就算可以入到精英班..

都會系最尾個幾個...我要努力d先得喇..我地班系老師方面..已經輸左人地10條街...

      如果上堂仲吾醒定d..1定又會退步喇..

      連葉嘉玲都有d危機..我仲吾俾心機上好d堂..溫多d書..到下學期死硬!!

      因為心情吾好..so..同細佬&杏一齊去左濕地公園...好搞笑..入到去有間野..教我地

再造paper..好得意..><

     不過因為跑完...琴日行左幾步就冇力喇...

                                                                                             by 左...^^    ^^

發表時間:2007-02-11 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天



*環校跑.. 分類: 未分類
 

  今日我既體力已經差吾多用哂..就死咁...唉~

隻腳勁痛...哇..我本身以為自己吾可以跑到接力ga..點知突然有左dd爆炸力..

跑完之後仲冇乜喘氣..好開心..^^

雖然我地班都冇蠃到..得第2..但有出過力,,都好開心..

      之後上家政..個個都好眼訓..郁都吾想郁....

跟住吾知點解..有火警鐘聲wo..又要落去..之後又上番黎..

唉~

發表時間:2007-02-11 05:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]