好多日都冇打blog...
吾...本來我都好想琴日(好似系前日)打ga,,,but..
吾知點解..竟然上吾到黎......-v-"
跟住又上左d吾知咩網玩喇..
成個新年出得一次街...吾知系我懶定咩啦..
總之好吾想郁=-=~ha..x2
呢排中2左聽d英文歌...突然覺得香港d歌手..太大分別..(= =|||)
最衰就系入吾到個版面風格設定...放吾到首歌入去.....
仲有好多功課未做tim ga...點算好??
唉~吾緊要!!!我深信..船到橋頭自然直* >v<**
不過...我船都未上咁先慘ar...!!!
哈哈~頭先聽聽下歌..個壞壞地既喇叭時大聲,,時細聲..
咁我就拍下佢啦,,點知真系由細聱變大聲wo..
我好開心,,系咁拍..又竟然冇聲wo..再拍多次..又有番聲wo..
好得意><
sorry!!我本來叫左你地今日去唱k..但系..但系...
sorry!!!