| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

'''"'''*0*  |
分類: 未分類 |
|
又超多日冇打日記- -,,
呢個假期,,,,日日都追火影.....中毒了!!~
火影><yeah!!!!睇到87集....[好中2自來也}
仲睇左...139,141-156,,正!
咋系同飽田出左1次街...過幾日要番大陸..
好吾得閒tim= ="
d功課當然未做哂啦!!!次次想做個陣就吾知點解成身冇power咁- -
ar!!就要統測tim....哈..點好?!?!!
睇火影lu~
|
| 發表時間:2007-04-11 12:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

>W<every day,i'm also happy!!  |
分類: 未分類 |
|
n日都冇打到tim,,,發生左好多搞笑野..遲d打....
...唉*有時我真系服左自己..
由於今日我7:40a.m.先起身,,我刷牙就梗系勁快勁大力刷啦..
點知就咁就出事喇,,大力...吾小心整到利底個條根..
痛到我痴根牙...!!!!!!,,梳左幾下個頭就衝左出去喇..
上堂勁悶,,大喊路個陣....我條利...哇,,,跟住,,今日食野都食左好少咋..
上體育堂個陣要做體適能...新彊超勁...睇吾出牙,,
佢平時咁瘦,,做x上壓個陣有成27下...哇哇,,痴線ga...
葉+玲做個陣,,嚇親我,,超落力,,,我同寶婷講番個陣,,都系咁笑..
哇!!今日有公民堂,,講咩堅定...郭希田...>口<
今日要做1張w.s.佢個張都系話拒絕誘惑..有關sex的..
佢寫左:你有冇技術先?
笑到我地成班死死下..
好勁牙佢!!!!咁都諗到..
yeah!!聽日就可以著夏季!!ha..ha..
|
| 發表時間:2007-03-29 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

               

人仔升值疑雲!!  |
分類: 未分類 |
|
今日,,我如常地買包啦!!
因我要儲錢...every day都只可有$3.5....怕我自己亂用錢- -
咁我入左去,,夾左個包,,俾錢啦...點知條8婆話吾收人仔wo..x佢ar..
明明人仔升左值啦..雖然我諗住俾個人仔既$0.5佢姐..
又要我樣樣衰衰咁行番轉頭夾過個wo...
我幾想同個個8婆講:人民幣有升值潛力ar!!
唉*不過,,算啦...個陣我已經遲左出去..
跟住我行到天逸就見到杏&欣怡..同佢地講番頭先個件事..
欣怡話h.k.只收$100既人仔wo..哦~i see~
食完lunch之後,,我地班就去左沙循..
雞心有問問題,,我覺得佢問得幾好..點知個個人(吾記得叫咩)答得個幾個字..
哇..好乞人憎ar...仲懶系有性格咁..葉+玲都有問..我覺得佢好垃圾囉..條問題..抄miss 既..臭*
番到黎就跳舞喇...跳到差吾多走個陣...突然肚痛!!!哇,,就死咁..好辛苦...
可能lunch個陣食左個吞拿魚包啦...我以後都吾買喇..!!!!*
|
| 發表時間:2007-03-22 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

﹏`''COo|!|]  |
分類: 未分類 |
|
今日有體育堂,,我地要打藍球,,同飽田一組,,我地好是旦地玩完,,
跟住就射藍..哈哈﹏我射中左3次>w<吳娣娣亂射都差吾多中哂..=.=
玩左陣,,個個人都累了..全部坐哂烏度..
之後到左視藝..我胎飽田坐,,富&邦邦坐,,佢地搞到我生蝦咁跳,,
佢地痴線ga!!!!!!!玩猜包剪拓..輸左就拍我倘頭??! xyz*邦猜輸,,受人唆擺..
搵我黎玩..天ar!!完全冇心機畫畫.... 上番去之後,,我問邦佢地做乜
烏要搵我黎玩,佢竟然話我好蝦????!!! T﹏T
公民堂個陣..Miss佢地傾調位個d野,,我調左去碎碎隔離..>v<
第1次同女仔坐,,之前個d全都同男坐的..可惜~世事沒完美..大粒墨全系我前面..
以後分組個陣就慘喇!!!0口0前面仲有好多煩人..黃+偉..吳港深..哈,,葉+玲同梁座,,
富坐吳隔離..肥鄧今鋪大鑊喇!!!同峰哥全..仲睇佢點笑!好彩我高,,呢d事輪吾到我^^
放學之後同欣怡去食雪糕,,之後就番屋企lu...............................!
|
| 發表時間:2007-03-22 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | » |