期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 6
累積人氣: 5488
2007 年 4 月 11 日  星期三   晴天



'''"'''*0* 分類: 未分類
 

 又超多日冇打日記-  -,,

呢個假期,,,,日日都追火影.....中毒了!!~

火影><yeah!!!!睇到87集....[好中2自來也}

仲睇左...139,141-156,,正!

咋系同飽田出左1次街...過幾日要番大陸..

好吾得閒tim= ="

d功課當然未做哂啦!!!次次想做個陣就吾知點解成身冇power咁- -

ar!!就要統測tim....哈..點好?!?!!

 

睇火影lu~

發表時間:2007-04-11 12:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天



>W<every day,i'm also happy!! 分類: 未分類
 

   n日都冇打到tim,,,發生左好多搞笑野..遲d打....

...唉*有時我真系服左自己..

  由於今日我7:40a.m.先起身,,我刷牙就梗系勁快勁大力刷啦..

點知就咁就出事喇,,大力...吾小心整到利底個條根..

痛到我痴根牙...!!!!!!,,梳左幾下個頭就衝左出去喇..

 

上堂勁悶,,大喊路個陣....我條利...哇,,,跟住,,今日食野都食左好少咋..

上體育堂個陣要做體適能...新彊超勁...睇吾出牙,,

佢平時咁瘦,,做x上壓個陣有成27下...哇哇,,痴線ga...

葉+玲做個陣,,嚇親我,,超落力,,,我同寶婷講番個陣,,都系咁笑..

 

 哇!!今日有公民堂,,講咩堅定...郭希田...>口<

今日要做1張w.s.佢個張都系話拒絕誘惑..有關sex的..

佢寫左:你有冇技術先?

笑到我地成班死死下..

好勁牙佢!!!!咁都諗到..

 

yeah!!聽日就可以著夏季!!ha..ha..

發表時間:2007-03-29 06:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 22 日  星期四   晴天



!!火影!! 分類: 未分類
 

追火影,,吾得閒!!

發表時間:2007-03-22 08:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 21 日  星期三   晴天



人仔升值疑雲!! 分類: 未分類
 

  今日,,我如常地買包啦!!

因我要儲錢...every day都只可有$3.5....怕我自己亂用錢-     -

咁我入左去,,夾左個包,,俾錢啦...點知條8婆話吾收人仔wo..x佢ar..

明明人仔升左值啦..雖然我諗住俾個人仔既$0.5佢姐..

又要我樣樣衰衰咁行番轉頭夾過個wo...

我幾想同個個8婆講:人民幣有升值潛力ar!!

唉*不過,,算啦...個陣我已經遲左出去..

       跟住我行到天逸就見到杏&欣怡..同佢地講番頭先個件事..

欣怡話h.k.只收$100既人仔wo..哦~i see~

      食完lunch之後,,我地班就去左沙循..

雞心有問問題,,我覺得佢問得幾好..點知個個人(吾記得叫咩)答得個幾個字..

哇..好乞人憎ar...仲懶系有性格咁..葉+玲都有問..我覺得佢好垃圾囉..條問題..抄miss 既..臭*

       番到黎就跳舞喇...跳到差吾多走個陣...突然肚痛!!!哇,,就死咁..好辛苦...

可能lunch個陣食左個吞拿魚包啦...我以後都吾買喇..!!!!*

發表時間:2007-03-22 07:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天



﹏`''COo|!|] 分類: 未分類
 

  今日有體育堂,,我地要打藍球,,同飽田一組,,我地好是旦地玩完,,

跟住就射藍..哈哈﹏我射中左3次>w<吳娣娣亂射都差吾多中哂..=.=

玩左陣,,個個人都累了..全部坐哂烏度..

     之後到左視藝..我胎飽田坐,,富&邦邦坐,,佢地搞到我生蝦咁跳,,

佢地痴線ga!!!!!!!玩猜包剪拓..輸左就拍我倘頭??! xyz*邦猜輸,,受人唆擺..

搵我黎玩..天ar!!完全冇心機畫畫....     上番去之後,,我問邦佢地做乜

烏要搵我黎玩,佢竟然話我好蝦????!!! T﹏T

     公民堂個陣..Miss佢地傾調位個d野,,我調左去碎碎隔離..>v<

第1次同女仔坐,,之前個d全都同男坐的..可惜~世事沒完美..大粒墨全系我前面..

以後分組個陣就慘喇!!!0口0前面仲有好多煩人..黃+偉..吳港深..哈,,葉+玲同梁座,,

富坐吳隔離..肥鄧今鋪大鑊喇!!!同峰哥全..仲睇佢點笑!好彩我高,,呢d事輪吾到我^^

放學之後同欣怡去食雪糕,,之後就番屋企lu...............................!

發表時間:2007-03-22 08:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]