| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

迷上了><  |
分類: 未分類 |
|
Leah Dizon-恋しよう
作詞: Leah Dizon・Mika Arata 作曲: Shoichiro Hirata Koi Shiyou
(Baby, please Fall in love 今 ときめいて)
*1 (Baby, please Take a chance 恋の魔法で)
(Baby, please Fall in love 今 ときめいて)
瞳から落ちる キラリ光るのは
あなたの涙 悲しくなる
どんな時だって そばにいてあげる
あなたが好きだから
愛の傷跡は深く まだ心に残ってても
I know いつかは消えるよ
Cause I love you 笑顔見せて
Baby, please Take a chance 恋の魔法で
悲しみを溶かしてあげるよ
Baby, please Fall in love 今 ときめいて
弾けるような 恋をしてみよう
*1 repeat
哀しげな視線 遠い空見つめ
あなたは何を 想ってるの?
辛いことなんか 消し去ってあげる
あなたのためだけに
だけど 踏み出せないなら 恋に臆病にならずに
Darling いつかは叶えて
Cause I love you 抱き締めたい
*2 Baby, please Take a chance 恋の魔法で
悲しみを溶かしてあげるよ
Baby, please Fall in love 今 ときめいて
弾けるような 恋をしよう
*3 Baby, please Take a chance 恋のTrue Romance
少しずつ 咲かせてあげるよ
Baby, please Fall in love 今 輝いて
眩しいほどの 恋をしてみよう
悲しみは 幸せになるための
長い夜のようで
でもね 光つつむ
朝が来るから yeah yeah...
*2, *3, *1 repeat
恋の魔法かけてあげるよ
呢排超中意Leah Dizon,,
雖然佢既工作吾系咁正經..
但系真系好索,,冇可否認的事實..
大家都要聽牙~
|
| 發表時間:2007-08-14 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

2007-08-09  |
分類: 未分類 |
|
頭先我打左好多日既日記喇,,,點知....手多,,禁左個網頁出黎..就搞到D野冇哂喇...好慘牙....T ^ T算喇..吾打喇..,,瀲死我喇...E+我就好簡短咁報告下啦..
6/8/07 去左游水...不過只系學左潛水..我同杏系最慢ga...
7/8/07 剪左d指甲...好心痛..
8/8/07 諗住整番直d頭髮..冇去到游水...打風+大雨..
9/8/07 悶.....聽日就整頭...~希望吾好咁傷啦..
|
| 發表時間:2007-08-09 02:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

2007-08-06  |
分類: 未分類 |
|
AUG 4
去左沙灘玩...好早就起左身...
有我..杏..B..陸伶..仲有包包....<--佢好nice ga
因為好心急牙...><我同杏好早就到左..呆等..
之後入左去一間吾知咩既化妝品入面睇下D太陽oil
跟住吹佢地快D到..牙b好快就到左...
so就夾$買左支所謂既"防曬"太陽油..
then就好開心咁出發喇~
我地買左d要吹氣既xxx(吾知點叫佢地好..- -"總之系西瓜..[除]仔,,仲有個水泡)
我地系架車上面bmu氣...牙包好勁..佢竟然用口吹..仲好快tim牙....
我地好快就到左喇...
我就ling住個水泡..沖去換3....牙b..好勁...- 口- 無言...
之後我地租左把太陽姐....買左張x放哂d野..就去游喇...
我初初好驚ga..不過之後就好開心...
牙b系度掘沙..掘到好似舊屎ga野出黎..
佢又系咁ling d垃圾黎嚇人....
牙包都閃開左..><"
跟住又買多一個水泡同一個浮床..
佢左又爬上去..又趺落黎..好搞笑..
我都好想玩..但系又吾識得游水...so吾敢玩..
我地玩左好耐...之後去左食野..
哇~個間野真系超貴牙...
玩到6 點幾就去左沖涼..
超多人牙...
不過都好快搞掂左...
8 點幾倒就番到home~
超攰...沖入去沖涼..食左d野就好快去訓教...
AUG 5
呢一日,,成日都系度訓..
訓左成14個鐘有多..
都系超攰...
AUG 6
今日要學游水喇~
成日都系咁做功課....
d肌肉仲好酸...皮膚好黑牙....
要快d白牙....*A*~
|
| 發表時間:2007-08-06 05:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

=V-"  |
分類: 未分類 |
|
1/8/07
同杏出去映學生相,,佢又電左個頭喇~$300....但系冇咩吾同到..上面巒左D咁啦..- - 唒$$﹏映完相之後就系咁走黎走去...咁就幾個鐘lu~=o=; 因為我地要準備遅d去beach d野ma"
要買沙灘拖..沙灘波...沙灘褲...etc.. HAHA﹏我地去屈x氏個陣....see緊d太陽油...有個售貨員姐姐走左旖黎同我地傾偈,,問我地覺得佢幾嵗..好彩杏講中左..佢話有好多人估佢有20幾嵗,,戈陣我地系咁笑...佢真系好過隱!!!!
2/8/07
好無聊*因今日冇出街...悶*琴日應9左人要ling條褲...haha..希望仲未賣啦..no$$..so叫我dad俾生日禮物我..就系$100喇..佢話聽日先俾我WO...
3/8/07
今ling日左$100,,,~好開心︿︿等柯食完野就出去!!! $100系好少咋...都吾知夠吾夠...= =;愁""
|
| 發表時間:2007-08-03 01:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

><"  |
分類: 未分類 |
|
7月26號戈日去左報游水既名,,
好彩我前1日叫杏7點打電話俾我,,,
如果吾系,,,實遲到...
因為我戈陣發緊個夢..
系講我遅左起身..起身戈陣已經11點喇...
好彩杏打俾我咋...
我地搭輕鐵戈陣..吾識搭..
因為我地要出去元朗,,
但系又吾知邊度布去元朗既車...
SO..我地搭下停下..= ="
我地去到元朗之後..
就飛去M記食早餐..
THEN,,我地上左去樓上睇野..
因為戈陣仲好早..只有書店開左..
SO就入去喇..
第一眼見到D好可愛既書..
入面有首十分。愛既改版..
叫十分。蓋...笑到我地死..
跟住去SASA(次次同杏出去元朗都會去SASA)
系咁試D化妝品...又系咁睇...
哈哈..
之後又好快咁去左千色映相..
好令牙...
7 月27日去左睇E生..
勁辛苦牙...D鼻水系咁流..-_________-;
>n<辛苦...
夜晚飽田打俾我講生日d野..又傾左陣..(開心開心~)
夜晚戈陣..呻鼻水....
呻左D血出黎...嚇親我喇....><
不過好快都冇事..
今蕉早...呻又呻左d鼻血出黎..
噢賣角...
不過e+已經冇咩事喇~^^
凡要快d好牙!!!!!!!!!!!
BY::弱不禁風的小左子
|
| 發表時間:2007-07-28 12:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 31 | » |