期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 3
累積人氣: 5492
2007 年 8 月 14 日  星期二   晴天



迷上了>< 分類: 未分類
 

 

Leah Dizon-恋しよう
作詞: Leah Dizon・Mika Arata 作曲: Shoichiro Hirata Koi Shiyou

(Baby, please Fall in love 今 ときめいて)

*1 (Baby, please Take a chance 恋の魔法で)
(Baby, please Fall in love 今 ときめいて)

瞳から落ちる キラリ光るのは
あなたの涙 悲しくなる
どんな時だって そばにいてあげる
あなたが好きだから

愛の傷跡は深く まだ心に残ってても
I know いつかは消えるよ
Cause I love you 笑顔見せて

Baby, please Take a chance 恋の魔法で
悲しみを溶かしてあげるよ
Baby, please Fall in love 今 ときめいて
弾けるような 恋をしてみよう

*1 repeat

哀しげな視線 遠い空見つめ
あなたは何を 想ってるの?
辛いことなんか 消し去ってあげる
あなたのためだけに

だけど 踏み出せないなら 恋に臆病にならずに
Darling いつかは叶えて
Cause I love you 抱き締めたい

*2 Baby, please Take a chance 恋の魔法で
悲しみを溶かしてあげるよ
Baby, please Fall in love 今 ときめいて
弾けるような 恋をしよう

*3 Baby, please Take a chance 恋のTrue Romance
少しずつ 咲かせてあげるよ
Baby, please Fall in love 今 輝いて
眩しいほどの 恋をしてみよう

悲しみは 幸せになるための
 長い夜のようで
でもね 光つつむ
 朝が来るから yeah yeah...

*2, *3, *1 repeat

恋の魔法かけてあげるよ

  

呢排超中意Leah Dizon,,

雖然佢既工作吾系咁正經..

但系真系好索,,冇可否認的事實..

大家都要聽牙~

發表時間:2007-08-14 08:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天



2007-08-09 分類: 未分類
 

 頭先我打左好多日既日記喇,,,點知....手多,,禁左個網頁出黎..就搞到D野冇哂喇...好慘牙....T  ^ T算喇..吾打喇..,,瀲死我喇...E+我就好簡短咁報告下啦..

6/8/07 去左游水...不過只系學左潛水..我同杏系最慢ga...

7/8/07 剪左d指甲...好心痛..

8/8/07 諗住整番直d頭髮..冇去到游水...打風+大雨..

9/8/07 悶.....聽日就整頭...~希望吾好咁傷啦..

發表時間:2007-08-09 02:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天



2007-08-06 分類: 未分類
 
 

AUG 4 

去左沙灘玩...好早就起左身...

有我..杏..B..陸伶..仲有包包....<--佢好nice ga

因為好心急牙...><我同杏好早就到左..呆等..

之後入左去一間吾知咩既化妝品入面睇下D太陽oil

跟住吹佢地快D到..牙b好快就到左...

so就夾$買左支所謂既"防曬"太陽油..

then就好開心咁出發喇~

  

我地買左d要吹氣既xxx(吾知點叫佢地好..-  -"總之系西瓜..[除]仔,,仲有個水泡)

我地系架車上面bmu氣...牙包好勁..佢竟然用口吹..仲好快tim牙....

我地好快就到左喇...

我就ling住個水泡..沖去換3....牙b..好勁...- 口- 無言...

之後我地租左把太陽姐....買左張x放哂d野..就去游喇...

我初初好驚ga..不過之後就好開心...

  

牙b系度掘沙..掘到好似舊屎ga野出黎..

佢又系咁ling d垃圾黎嚇人....

牙包都閃開左..><"

跟住又買多一個水泡同一個浮床..

佢左又爬上去..又趺落黎..好搞笑..

我都好想玩..但系又吾識得游水...so吾敢玩..

我地玩左好耐...之後去左食野..

哇~個間野真系超貴牙...

  

玩到6 點幾就去左沖涼..

超多人牙...

不過都好快搞掂左...

8 點幾倒就番到home~

超攰...沖入去沖涼..食左d野就好快去訓教...

  

AUG  5

呢一日,,成日都系度訓..

訓左成14個鐘有多..

都系超攰...

  

AUG  6

今日要學游水喇~

成日都系咁做功課....

d肌肉仲好酸...皮膚好黑牙....

要快d白牙....*A*~

發表時間:2007-08-06 05:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天



=V-" 分類: 未分類
 

1/8/07

     同杏出去映學生相,,佢又電左個頭喇~$300....但系冇咩吾同到..上面巒左D咁啦..-  - 唒$$﹏映完相之後就系咁走黎走去...咁就幾個鐘lu~=o=;   因為我地要準備遅d去beach d野ma"

     要買沙灘拖..沙灘波...沙灘褲...etc..          HAHA﹏我地去屈x氏個陣....see緊d太陽油...有個售貨員姐姐走左旖黎同我地傾偈,,問我地覺得佢幾嵗..好彩杏講中左..佢話有好多人估佢有20幾嵗,,戈陣我地系咁笑...佢真系好過隱!!!!

2/8/07

     好無聊*因今日冇出街...悶*琴日應9左人要ling條褲...haha..希望仲未賣啦..no$$..so叫我dad俾生日禮物我..就系$100喇..佢話聽日先俾我WO...

3/8/07

    今ling日左$100,,,~好開心︿︿等柯食完野就出去!!!     $100系好少咋...都吾知夠吾夠...=    =;愁""

發表時間:2007-08-03 01:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天



><" 分類: 未分類
 

 7月26號戈日去左報游水既名,,

好彩我前1日叫杏7點打電話俾我,,,

如果吾系,,,實遲到...

因為我戈陣發緊個夢..

系講我遅左起身..起身戈陣已經11點喇...

好彩杏打俾我咋...

  

我地搭輕鐵戈陣..吾識搭..

因為我地要出去元朗,,

但系又吾知邊度布去元朗既車...

SO..我地搭下停下..=   ="

我地去到元朗之後..

就飛去M記食早餐..

THEN,,我地上左去樓上睇野..

因為戈陣仲好早..只有書店開左..

SO就入去喇..

第一眼見到D好可愛既書..

入面有首十分。愛既改版..

叫十分。蓋...笑到我地死..

跟住去SASA(次次同杏出去元朗都會去SASA)

系咁試D化妝品...又系咁睇...

哈哈..

之後又好快咁去左千色映相..

好令牙...

  

7 月27日去左睇E生..

勁辛苦牙...D鼻水系咁流..-_________-;

>n<辛苦...

夜晚飽田打俾我講生日d野..又傾左陣..(開心開心~)

夜晚戈陣..呻鼻水....

呻左D血出黎...嚇親我喇....><

不過好快都冇事..

今蕉早...呻又呻左d鼻血出黎..

噢賣角...

不過e+已經冇咩事喇~^^

凡要快d好牙!!!!!!!!!!!

  

BY::弱不禁風的小左子

發表時間:2007-07-28 12:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]