| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

[〔..,''"好快到新年...更快到家長日..**  |
分類: 未分類 |
|
o岩o岩打左ga..不過個電腦x左..無奈地打多一次..
好快就新年喇..好快就家長日喇..好開心牙..
好想知道考第幾ar..
今日我地有貧富宴ar..我當然系貧啦..
不過有杏杏同我一齊食..好味!!包皮好好人牙..佢食M記..仲俾左一筒吾知咩我同杏..
食得好開心!!
食完野就落去聽講座..勁眼訓~
之後我地落左去canteen(<--??)本來諗住食野ga..
跟住冇米線又吾食lu..
上到去..Miss Chow系課室..搞到杏杏飲野個陣好鬼祟..= ="
今日好快就放左學喇..︿︿ 今日有班際排球..2D vs 2E
應該都系輸ga喇,..
我冇打ar..因為吾想見到佢..佢都吾想見到我..我又吾希罕,,咪俾佢打飽佢囉..
我根本對體育ge野就冇興趣..都吾知我以前做咩日日都留到6點仲傻傻地咁
系度打波..真系吾知為d乜..e+我明喇..成績仲好左tim~
杏....>333333< 錫哂你~~~
|
| 發表時間:2007-01-31 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

))*,,改歌詞... 〕  |
分類: 未分類 |
|
呢幾日好開心咁改歌詞︿︿v
我琴日用盡我既腦汁..十分成功地改左1首歌,,p.s.用左1日咋!!
原曲is...離人節..
吾知點解番到屋企用左好少時間就改哂d歌詞喇...!!突然之間出現左好多ideas<--有冇串錯?
又好o岩音wo!!遲d就打出黎..留意留意...~
今年年尾我諗到唱咩歌喇..BuT,,吾講你知..>w<"
e+日日我都會系咁唱系咁唱..上堂個陣都有..(吾系因為年尾..)我唱..我唱..我唱唱唱...
因為實在太太太得閒喇...
為左d字容易睇d..所以間低左..咁會吾會好d??
|
| 發表時間:2007-01-27 05:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

T OdaY  |
分類: 未分類 |
|
好開心ar!!!科學好左好多!!有82分!!!全班最高ar!!︿︿
杏杏都好勁ar!!英文作文91分ar..
我英文合格左...不過好差ar..下次我一定要串哂d生字..就算低分都吾駛咁差..
中文都吾系好好..得75.5咋!!!希望可以有全級15名啦!!!
不過我最最估吾到既系原來聆聽先系最多既比重..,仲以為系閱讀先最高tim~
葉嘉玲低分左dd就喊...不過佢又幾慘既..
琴日ar...我好乖咁幫牙媽整野...點知整親隻手...= ="
仲留左好多血...今日就好左d啦︿︿ 琴日好痛ar!!*
希望我可以快d發達啦!!就可以玩好多次環球嘉年華喇...不過2月就得喇..!!!
|
| 發表時間:2007-01-24 07:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

{〔派卷的第 1天*﹏  |
分類: 未分類 |
|
今日開始派卷lu~我本來以為可以考得好好ga...不過派番黎果d都同我想像中有一大斷距離....>x<
家政考得好差...得63分(好似系)咋...
通識仲死...得67.5.....
中文勁x囉...!!!最重要個份竟然吾派....xxxx
好心佢啦..只要講下邊個高分...邊個低分...同埋應該要幾多分...<--咁就OK哂啦!!
佢又好乞人憎wo..明明話講埋個分先..點知打鍾又吾講喇..唉∼
好想知埋其他分ar..特別系科學!!!
今日家政堂整袋仔,,好開心見到張熊貓布ar!!!︿︿
當然..我用左佢啦!!
|
| 發表時間:2007-01-22 09:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

2007-01-20  |
分類: 未分類 |
|
今日我終於整過個blog喇..
其實系因為我又吾記得個密碼...︿︿"ha..ha...都吾可以怪自己..太耐冇上自己個blog..又洗埋機..一定吾記得既~
今次我寫低左個密碼喇..我諗我吾會吾記得既...(我諗...汗...)
考試完左,,好開心ar!!好開心可以快d知道d成績...今次我好努力溫的!!!
吾知全級考第幾呢???
整埋先....(blog)
|
| 發表時間:2007-01-20 04:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |