期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 8
累積人氣: 5497
2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天



[〔..,''"好快到新年...更快到家長日..** 分類: 未分類
 

  o岩o岩打左ga..不過個電腦x左..無奈地打多一次..

     好快就新年喇..好快就家長日喇..好開心牙..

好想知道考第幾ar..

    今日我地有貧富宴ar..我當然系貧啦..

不過有杏杏同我一齊食..好味!!包皮好好人牙..佢食M記..仲俾左一筒吾知咩我同杏..

食得好開心!!

食完野就落去聽講座..勁眼訓~

之後我地落左去canteen(<--??)本來諗住食野ga..

跟住冇米線又吾食lu..

上到去..Miss Chow系課室..搞到杏杏飲野個陣好鬼祟..=      ="

     今日好快就放左學喇..︿︿               今日有班際排球..2D vs 2E

應該都系輸ga喇,..

我冇打ar..因為吾想見到佢..佢都吾想見到我..我又吾希罕,,咪俾佢打飽佢囉..

我根本對體育ge野就冇興趣..都吾知我以前做咩日日都留到6點仲傻傻地咁

系度打波..真系吾知為d乜..e+我明喇..成績仲好左tim~

                      杏....>333333<     錫哂你~~~

發表時間:2007-01-31 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天



))*,,改歌詞... 〕 分類: 未分類
 

  呢幾日好開心咁改歌詞︿︿v

我琴日用盡我既腦汁..十分成功地改左1首歌,,p.s.用左1日咋!!

原曲is...離人節..

      吾知點解番到屋企用左好少時間就改哂d歌詞喇...!!突然之間出現左好多ideas<--有冇串錯?

又好o岩音wo!!遲d就打出黎..留意留意...~

     今年年尾我諗到唱咩歌喇..BuT,,吾講你知..>w<"

e+日日我都會系咁唱系咁唱..上堂個陣都有..(吾系因為年尾..)我唱..我唱..我唱唱唱...

因為實在太太太得閒喇...

      為左d字容易睇d..所以間低左..咁會吾會好d??

發表時間:2007-01-27 05:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天



T OdaY 分類: 未分類
 

  好開心ar!!!科學好左好多!!有82分!!!全班最高ar!!︿︿

杏杏都好勁ar!!英文作文91分ar..

我英文合格左...不過好差ar..下次我一定要串哂d生字..就算低分都吾駛咁差..

中文都吾系好好..得75.5咋!!!希望可以有全級15名啦!!!

不過我最最估吾到既系原來聆聽先系最多既比重..,仲以為系閱讀先最高tim~

葉嘉玲低分左dd就喊...不過佢又幾慘既..

     琴日ar...我好乖咁幫牙媽整野...點知整親隻手...=    ="

仲留左好多血...今日就好左d啦︿︿    琴日好痛ar!!*

     希望我可以快d發達啦!!就可以玩好多次環球嘉年華喇...不過2月就得喇..!!!

發表時間:2007-01-24 07:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天



{〔派卷的第 1天*﹏ 分類: 未分類
 

  今日開始派卷lu~我本來以為可以考得好好ga...不過派番黎果d都同我想像中有一大斷距離....>x<

家政考得好差...得63分(好似系)咋...

通識仲死...得67.5.....

中文勁x囉...!!!最重要個份竟然吾派....xxxx

好心佢啦..只要講下邊個高分...邊個低分...同埋應該要幾多分...<--咁就OK哂啦!!

  佢又好乞人憎wo..明明話講埋個分先..點知打鍾又吾講喇..唉∼

好想知埋其他分ar..特別系科學!!!

      今日家政堂整袋仔,,好開心見到張熊貓布ar!!!︿︿

當然..我用左佢啦!!

發表時間:2007-01-22 09:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天



2007-01-20 分類: 未分類
 

        今日我終於整過個blog喇..

其實系因為我又吾記得個密碼...︿︿"ha..ha...都吾可以怪自己..太耐冇上自己個blog..又洗埋機..一定吾記得既~

今次我寫低左個密碼喇..我諗我吾會吾記得既...(我諗...汗...)

     考試完左,,好開心ar!!好開心可以快d知道d成績...今次我好努力溫的!!!

吾知全級考第幾呢???

      整埋先....(blog)

發表時間:2007-01-20 04:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]