今日勁眼訓ar..= =..zzZ Z..琴日好遲先訓..
我琴日好乖咁做家務...間屋e+超乾淨!!!^v^..不過我就勁眼訓囉..e+都系...
快d搞完就訓喇..~
我出到去幫杏買完包之後就番學喇..行到去天逸個陣就見到杏喇..><之後我地一路
傾一路行番學校..
好開心ar~今日幫手賣野..勁多野都系Miss Chow..同Miss Yip拎番黎ga..
Miss Chow多數都系d衫..仲有好多未著過..Miss Yip多數系一d飾物同埋d化妝品..
佢地真系勁...!!!!! 初初叫人買野個陣真系有d怕羞..不過過左一陣就冇喇..
仲好落力tim..之後鄒鄒落左黎..佢把口咁勁..當然tum到吾少人啦..
哇...d牙sir好易tum到佢地買野..>v<好開心!!!呢d經驗真系好難得!!
以後得閒都幫下先..^^
之後到差吾多時間個陣..Miss就系咁比d野我地..杏同寶婷都拎左好多野..
系吾駛錢ga...勁開心..^^我同鄒就拎左2件衫..今日好好玩ar!!
班主任堂個陣講班ge環校跑...跑成300幾米..都好驚wo..
一陣跑跑下突然間訓左系條街度..點算???- -"
千祈吾好有d咩依郁..好好睇睇跑完佢..不過....我好驚我吾掂..!!
講真,,,,我真系好耐都冇做過運動喇..不過,,,我地班跑得下ge...真系冇wo..""
死喇...今日又吾記得搵Miss Li tim....大鑊*o*