期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 4
累積人氣: 5477
2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天



...`''百感交雜>< 分類: 未分類
 

  今日好熱ar..24度..我地班吾知點解開左冷氣..*.*??

今日又冇功課..好似有..不過已經差吾多做哂喇..︿︿

      今個月will有好多錢$$...我可以唱k..去硬嘉年華喇!!!ha..ha....well~

我真系未同過寶婷去街wo..不如唱k又叫埋佢丫~我諗杏都會想佢去..><期待中...

     今日食完飯之後個d堂都吾駛上,,好開心ar..          之後我地上班主任堂..Miss

講左好多about我地成績既野..哇!!好驚ar..真系吾知點..但系又好想知個成績wo..

唉~我地班得好少人成績好左..10名之內都只得1個咋..only     1....................!!

     我e+最最最最最最最擔心既系聽日個環校跑ar..我一定吾得ga...

我已經好耐冇做運動喇..聽日死硬喇....到時點算?????

      今個禮拜好快就過左..今日就已經系星期四...希望聽日跑既時間都可以快d過..

咁就好喇..""

今日食左杯x糕..咁就番屋企喇..

聽日要快d過....聽日要快d過....聽日要快d過....聽日要快d過....聽日要快d過....聽日要快d過....

              MUSTBE!!             

 

 

 

發表時間:2007-02-08 08:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天



)))﹏**好眼訓ar..!! 分類: 未分類
 

  今日勁眼訓ar..=          =..zzZ Z..琴日好遲先訓..

我琴日好乖咁做家務...間屋e+超乾淨!!!^v^..不過我就勁眼訓囉..e+都系...

快d搞完就訓喇..~

  我出到去幫杏買完包之後就番學喇..行到去天逸個陣就見到杏喇..><之後我地一路

傾一路行番學校..

  好開心ar~今日幫手賣野..勁多野都系Miss Chow..同Miss Yip拎番黎ga..

Miss Chow多數都系d衫..仲有好多未著過..Miss Yip多數系一d飾物同埋d化妝品..

佢地真系勁...!!!!!               初初叫人買野個陣真系有d怕羞..不過過左一陣就冇喇..

仲好落力tim..之後鄒鄒落左黎..佢把口咁勁..當然tum到吾少人啦..

哇...d牙sir好易tum到佢地買野..>v<好開心!!!呢d經驗真系好難得!!

以後得閒都幫下先..^^

  之後到差吾多時間個陣..Miss就系咁比d野我地..杏同寶婷都拎左好多野..

系吾駛錢ga...勁開心..^^我同鄒就拎左2件衫..今日好好玩ar!!

     班主任堂個陣講班ge環校跑...跑成300幾米..都好驚wo..

一陣跑跑下突然間訓左系條街度..點算???- -"

千祈吾好有d咩依郁..好好睇睇跑完佢..不過....我好驚我吾掂..!!

講真,,,,我真系好耐都冇做過運動喇..不過,,,我地班跑得下ge...真系冇wo..""

                        死喇...今日又吾記得搵Miss Li tim....大鑊*o*

 

發表時間:2007-02-05 05:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天



blog blog..大掃除+︿+ 分類: 未分類
 

  e+日日系屋企都好得閒..so..我今日就諗住清理一下我電腦入面d吾要既野..

齊齊下,,就上左黎blog呢度清理下d上傳左又吾用既野啦..

我以為上傳左..又放左系個blog度就可以Del啦..

點知...個d圖吾見哂wo..

哇...嚇到我死下死下........

個陣...我睇下blog吾見左d乜..

包括..下面個2隻黑貓,,

仲有琴日打個d日誌個d兔仔..

今日我咋系搵番d兔仔咋......d貓貓冇喇......我搵吾到..

所以搵左d圖仔放入去..雖然吾多得意..不過至少都有得睇丫`''

今日搵到好多about    love 既icon...我搵到個d好多都識郁ga..

情人節個陣就會放出黎..留意留意..**

..........................今日我搵到一個幾搞笑ga..雖然我諗左幾秒先知個個點解..

<---吾知你地可吾可以諗到點解呢???(睇下佢地個動作..同埋d字)

                                                                                                                       

                                                       sex..XD..........................I think...............

發表時間:2007-02-03 06:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天



!!*可愛gif...分享....] } 分類: 未分類
 

  以下文字全是本人創作..

      今日由我教大家dance...

show off...

      首先........之後...........

        我唏...........左邊...右邊...

      放鬆...放鬆....

    軟骨功..  呢招勁喇........叫:             以柔制剛!!!

                                   <--首尾x應....

           dance完好熱tim...         

               dance得吾好嗎????

      故仔講完喇...︿︿

大家覺得點ar??

                                聽日放假喇..!!!

發表時間:2007-02-02 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天



﹏``2月的第  1 天>< 分類: 未分類
 

  哇...咁快就2月喇...

      真開心..︿︿本來同杏諗住年初一去嘉年華ga..

不過...貴到ar..................=        ="so,,e+都吾知幾時去好...?

點先可以放d閃字系個blog上面ga??真系吾識wo..

最xxge系個版面風格設定整黎整去都整吾到...激死我喇!!!!!!!!!

又放吾到歌..又可以整d特別野系個blog度wo..鬼死咁普通..

上到黎得個打字...=3=..無奈囉..

幾時先得ga??                   OH MY GOD~~*

      e+我日日都好早番到屋企..好容易就睇到"我們這一家"..

真系幾無聊ga..不過我都覺得ok得意既..

仲有ar..我琴日放學番屋企途中..聽到幾個師奶系度講"我們這一家"wo..

個陣我仲聽到..

師奶A話:喂..有冇睇我們是一家ar~~?

師奶B話:咩話??果個系我們這一家ar..

師奶A話:啊~!哈哈哈..系wo..哇..哈哈..我覺得個個花師奶好似我ar!哈哈..

師奶B話:系囉..我都覺得好似我ar..哈哈哈哈.....

整系聽到咁多咋..我覺得佢地都幾搞笑..

系咁多..

發表時間:2007-02-01 06:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]