期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 2
累積人氣: 5475
2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天



=3=" 分類: 未分類
 

 今日好開心牙!!><

因為今日好突然地可以行catwalk...

  

其實今日本案系跳舞ga...

我地諗住7:30到學校練習啦..

因我太早搞掂d野so諗住help飽田ling野..

因天地人吾配合既關系..

我見吾到佢..

番到學校就見到佢喇!!

佢地一班人系校務處講緊d野..

好似系話邊個負責我地跳舞既..

不過我地真系吾知wo...因一直以黎都系牙sir負責ma...

跟住我地就搵miss蘇,,

但點知佢竟然話冇人話過佢知..

無奈爆*仲有d火tim 牙!!!

因為我地ling左咁多野,,又練左咁耐..

之前牙sir又有講過要我地快d學識,,

鄒話要咩跳俾人睇tim wo...

e+同我地話冇人同佢講過..姐系吾駛跳啦..

真系想打爆d人囉..

  

之後我地上左去放低d野就落去早會喇~

落到去,,見到搵飽田做model d人..

話想搵多個人行,,

就系呢個咁偶然既機會就上去行喇..

  

好快我同飽田上左去3樓..

本來條裙很好少野..但佢地好勁囉..

咁快就令條裙令左咁多..

最煩就系化妝..因我塊面勁乾...

唉*不過最尾都ok左..

  

哈**今日勁影相,,好開心牙!!!

但隻舞真系......唉~

  

放左學之後...成家人都系屋企..

老豆話去元朗飲茶..so我地都去左...行到超攰

番到商場行左去租碟...之後就番屋企喇~

發表時間:2007-07-09 06:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天



2007-07-08 分類: 未分類
 

 今日好攰丫!!

因為琴日系咁跳,,,

聽日就要表演喇!!!緊張><

超耐冇打..一陣+番先..

  

詰就話聽日要表演..

但後面個度吾系好識。。

大禍了- -"

D拍子都吾系好掂..

唉*但我諗我應該會記得既..

努力吧..

  

呢排系咁聽KARY既CONTROL..

差吾多識背喇!!

E+呢部電腦系就系幾正..

但系新得濟,,

吾多識用..

就系第一日

我已經整吾見左個資源回收筒..

俾自己吹脹了*

連個垃圾筒都可以整吾見..= ="

其實我都好無奈GA..

發表時間:2007-07-08 02:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天



spider-men3 >< 分類: 未分類
 

今日同檬,,杏去左睇spider-men3,,,,><超正!!

同杏行去接檬..

 

本來系琴日睇ga,,不過吾緊要啦..

本來諗住睇11:40個場..

但系因為$65太貴,,so諗住睇11:00個場..

臨出去個陣,,再check多次..得番幾個位..

仲分開哂tim..就諗住睇11:40

點知去到個時,,11:40個場只得番第一二行..

so,,at last ,,睇左12:10個場..

用左$50..檬檬懶得上去ling番學生證..佢就要原價睇喇..

 

買完飛之後,,就去左m記食野..

帶左d薯條入去..

入左去,,d野都食得好快..

d薯條吾小心整跌左..

好彩已經食左吾少︿︿

 

今晚又有得做spider-man做,,yeah!!

d功課...><><><><><><...shit,,

聽日要早d番學校ling番份L.Sx..

又一個禮拜喇!!!!!努力!!!!!

發表時間:2007-05-06 06:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天



601&606黎香港喇!!!!!>< 分類: 未分類
 

  又有好多日冇打lu,,

頭先睇完miss chow個blog...

心中浮出一絲的感動,,講起感動,,

今日朝早聽個首歌都感動ar!!

 

  欣怡~i miss u so much~

仲記得一齊食雪糕既日子嗎?

哈哈!!欣怡..欣怡..

 

  吾知點解,,突然諗起峰哥....好想嘔tim...

佢個d動作..oh my god*

 

  今日上電腦堂,,真系十分..超級

..非常..想打爆張家富!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

  班主任課個陣..

同新彊講左d野..令我有少少既心寒...(震.....)

飽田送我番屋企,,(握你ga,,吾系信ar?哈哈..佢只系ling d野咋!!)

唱k....yeah yeah!!!!

 

琴日吾知做乜事...望到報紙個幅圖就系咁笑....肚痛...

d人問我笑咩..我指住左...但d人都吾知我笑乜...

講真..我都吾知有乜好笑...總之就好想笑~服左自己lu~

之後我地就去左跳舞喇!!

火影睇到160,199-207集,,勁!!

發表時間:2007-04-26 06:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天



頂!!!!!!* 分類: 未分類
 

真系太乞人憎喇...!!!!

今日睇火影...又俾人鬧....

痴線!!!!fuck*

睇米睇囉...又吾俾我出去...d功課又做哂..

明明今日可以玩電腦啦...

又話我成日玩....食屎啦!!!

吾俾我玩咁我做咩牙??on9

又話我吾幫左家威哂d衫....我負責摺ga,,,吾知吾好咁多嗲啦!!!!!!!

話咩斤斤計較...你做ar笨,,你做米吾計較囉!!!!

我呢d叫有規有矩...

最衰都系個左家威...成日都累我...正一仆街仔...

佢未做哂d功課就米鬼玩啦!!!!食屎大ga???

成日整系識幫住哂佢...頂!!!!

超吾順囉!!!!

個老母又系....賴系對我好...好心佢啦...

同我老豆冇野夾,,至夾就系鬧人個陣囉...

個個都有問題ga!!!!!

都吾知生個左家威黎做乜,,,

郁d又喊...咋系識扮哂野...死垃圾,,想搏乜先?!!

好心佢累少個人啦,,好冇???

頂...今日真系超吾順囉.....

發表時間:2007-04-17 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]