| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

=3="  |
分類: 未分類 |
|
今日好開心牙!!><
因為今日好突然地可以行catwalk...
其實今日本案系跳舞ga...
我地諗住7:30到學校練習啦..
因我太早搞掂d野so諗住help飽田ling野..
因天地人吾配合既關系..
我見吾到佢..
番到學校就見到佢喇!!
佢地一班人系校務處講緊d野..
好似系話邊個負責我地跳舞既..
不過我地真系吾知wo...因一直以黎都系牙sir負責ma...
跟住我地就搵miss蘇,,
但點知佢竟然話冇人話過佢知..
無奈爆*仲有d火tim 牙!!!
因為我地ling左咁多野,,又練左咁耐..
之前牙sir又有講過要我地快d學識,,
鄒話要咩跳俾人睇tim wo...
e+同我地話冇人同佢講過..姐系吾駛跳啦..
真系想打爆d人囉..
之後我地上左去放低d野就落去早會喇~
落到去,,見到搵飽田做model d人..
話想搵多個人行,,
就系呢個咁偶然既機會就上去行喇..
好快我同飽田上左去3樓..
本來條裙很好少野..但佢地好勁囉..
咁快就令條裙令左咁多..
最煩就系化妝..因我塊面勁乾...
唉*不過最尾都ok左..
哈**今日勁影相,,好開心牙!!!
但隻舞真系......唉~
放左學之後...成家人都系屋企..
老豆話去元朗飲茶..so我地都去左...行到超攰
番到商場行左去租碟...之後就番屋企喇~
|
| 發表時間:2007-07-09 06:40 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

2007-07-08  |
分類: 未分類 |
|
今日好攰丫!!
因為琴日系咁跳,,,
聽日就要表演喇!!!緊張><
超耐冇打..一陣+番先..
詰就話聽日要表演..
但後面個度吾系好識。。
大禍了- -"
D拍子都吾系好掂..
唉*但我諗我應該會記得既..
努力吧..
呢排系咁聽KARY既CONTROL..
差吾多識背喇!!
E+呢部電腦系就系幾正..
但系新得濟,,
吾多識用..
就系第一日
我已經整吾見左個資源回收筒..
俾自己吹脹了*
連個垃圾筒都可以整吾見..= ="
其實我都好無奈GA..
|
| 發表時間:2007-07-08 02:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

spider-men3 ><  |
分類: 未分類 |
|
今日同檬,,杏去左睇spider-men3,,,,><超正!!
同杏行去接檬..
本來系琴日睇ga,,不過吾緊要啦..
本來諗住睇11:40個場..
但系因為$65太貴,,so諗住睇11:00個場..
臨出去個陣,,再check多次..得番幾個位..
仲分開哂tim..就諗住睇11:40
點知去到個時,,11:40個場只得番第一二行..
so,,at last ,,睇左12:10個場..
用左$50..檬檬懶得上去ling番學生證..佢就要原價睇喇..
買完飛之後,,就去左m記食野..
帶左d薯條入去..
入左去,,d野都食得好快..
d薯條吾小心整跌左..
好彩已經食左吾少︿︿
今晚又有得做spider-man做,,yeah!!
d功課...><><><><><><...shit,,
聽日要早d番學校ling番份L.Sx..
又一個禮拜喇!!!!!努力!!!!!
|
| 發表時間:2007-05-06 06:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

601&606黎香港喇!!!!!><  |
分類: 未分類 |
|
又有好多日冇打lu,,
頭先睇完miss chow個blog...
心中浮出一絲的感動,,講起感動,,
今日朝早聽個首歌都感動ar!!
欣怡~i miss u so much~
仲記得一齊食雪糕既日子嗎?
哈哈!!欣怡..欣怡..
吾知點解,,突然諗起峰哥....好想嘔tim...
佢個d動作..oh my god*
今日上電腦堂,,真系十分..超級
..非常..想打爆張家富!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
班主任課個陣..
同新彊講左d野..令我有少少既心寒...(震.....)
飽田送我番屋企,,(握你ga,,吾系信ar?哈哈..佢只系ling d野咋!!)
唱k....yeah yeah!!!!
琴日吾知做乜事...望到報紙個幅圖就系咁笑....肚痛...
d人問我笑咩..我指住左...但d人都吾知我笑乜...
講真..我都吾知有乜好笑...總之就好想笑~服左自己lu~
之後我地就去左跳舞喇!!
火影睇到160,199-207集,,勁!!
|
| 發表時間:2007-04-26 06:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

頂!!!!!!*  |
分類: 未分類 |
|
真系太乞人憎喇...!!!!
今日睇火影...又俾人鬧....
痴線!!!!fuck*
睇米睇囉...又吾俾我出去...d功課又做哂..
明明今日可以玩電腦啦...
又話我成日玩....食屎啦!!!
吾俾我玩咁我做咩牙??on9
又話我吾幫左家威哂d衫....我負責摺ga,,,吾知吾好咁多嗲啦!!!!!!!
話咩斤斤計較...你做ar笨,,你做米吾計較囉!!!!
我呢d叫有規有矩...
最衰都系個左家威...成日都累我...正一仆街仔...
佢未做哂d功課就米鬼玩啦!!!!食屎大ga???
成日整系識幫住哂佢...頂!!!!
超吾順囉!!!!
個老母又系....賴系對我好...好心佢啦...
同我老豆冇野夾,,至夾就系鬧人個陣囉...
個個都有問題ga!!!!!
都吾知生個左家威黎做乜,,,
郁d又喊...咋系識扮哂野...死垃圾,,想搏乜先?!!
好心佢累少個人啦,,好冇???
頂...今日真系超吾順囉.....
|
| 發表時間:2007-04-17 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | » |