期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 3
累積人氣: 5476
2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天



5條令人想歪的問題*>口<哈哈.. 好得意ga!! 分類: 未分類
 

 Q1:
每個男人都有,但是長短不一,教宗通常不需要他,而男人通常在結婚後就給了他的妻子,平均來說西方男人比東方男人長 .....

Q2:
牛有四個,而女人卻只有兩個。

Q3:
開頭為「F」結尾為「K」的單字,如果你沒有它可以用你的手。

Q4:
你可以在男人的褲子裡找到它,大約有六英吋長,上面有個頭,每個女人都愛他。

Q5:
我進去時是硬的,出來時是軟的,你很努力地吹我

 

 

 

 

答案=0=''

..>>>

>>
>>
>>

 

1.Lastname(姓)
2.腿
3.Fork--叉子
4.鈔票
5.口香糖 (吹波膠)

  

其實我想放系度好耐..但次次都吾記得..今次又咁岩見到..就俾大家笑下啦~

發表時間:2007-08-30 08:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天



*口*v 分類: 未分類
 

 我e+游水ok牙..

好開心..

  

d新書買左喇..睇左D咁啦..

數學冇睇到..怕嚇親自己~

  

都吾系好記得呢幾日發生D咩事..- -"

好想快D可以番學..日日系屋企..

悶死我喇..

  

琴日吾知咩事..零晨5點仲系訓吾著..

唉~搞到E+好眼訓..

  

呢排好中意玩mm(my monkey)...

哈哈~杏都有玩..我諗住勁d個陣..就挑戰勁舞..

哈哈哈哈...

唉~呢排掛住玩..冇睇到火影牙..245..246有睇..

好!!就e+睇啦!!!!!!

發表時間:2007-08-28 03:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 21 日  星期二   晴天



牛頭角.. 分類: 未分類
 

報告下呢幾日有咩事發生先..

18/8:去左游水,,我終於識浮喇~><但系游水...仲未識..."

琴日我去左探嫲嫲..有成..5.6年冇見..

佢好得意,,中意睇卡通..

跟住又見番D...?!我吾知點叫佢地..堂家姐..堂妹呱~

一齊去左megabox..個度都ok多野睇ga..

見到d人打緊曲棍球..我都好想學溜冰牙..

好夜先番...攰死我..

聽日去游水..

發表時間:2007-08-21 05:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天



2007-08-15 分類: 未分類
 

其實我好想打一d屬於自己既日記..

並吾系打俾人睇既..

呢個有密碼..我諗冇人估到密碼呱..

其實812個日我想打日記ga..但系我又...><

個日冇錯..我收到好多人既禮物,,

但系..又吾系好開心..咁當然吾系因為怕番到去俾人鬧啦..

雖然都系有d..

但系..吾知點解我覺得d人好假..好虛幻..?!

 我吾識點形容..

總之我覺得佢地好似離我好遠..當然系話女仔啦..

 

牙b:812個陣..我打算早d去佢屋企..我想同佢講多d野..

因為我好想好似以前咁..但系每一次同佢一齊個陣..都會

記起佢鬧我既情境..佢已經有馮xx就算點好都吾會好似

以前咁..但系好都好想同佢一整玩..

 

寶婷:佢有太多fd喇..我跟本就吾會系佢既邊個..可能只系一個

班上面同佢講野既女仔..比普通再好d既fd..其實我好介意佢系

日記(812個日)冇提過我..其實每次睇佢日記我都好留意佢有冇

提過我..所以每一個"左"字我都好留意..可借..冇我..不過我真

系吾系佢既邊個..就算冇都好正常..^^"佢又吾系只有我一個fd

有次,,佢同我講佢個妹d野..我系頭3個知既時候..我真系好開心..

每次佢打電話俾我..我系超開心ga..我都好想成日打電話同佢傾計..

但系我真系吾知講d咩好..vnv,,又怕佢吾得閒..我同佢既生活圈子..

分別太大喇..我..真系好想同佢變成超好既fd ga...太遙遠喇..""

 

杏:佢都系我介意舷一個..雖然e+已經有敏明..但系吾知點解覺

得佢系好重要既..總系覺得我成日帶麻煩俾佢..但佢都系好好人..

成日都幫我..搞到我吾系好好意思..佢真系好好..好有家姐既感覺..

 

舒服了..

發表時間:2007-08-15 06:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 8 月 15 日  星期三   晴天



酷愛* 分類: 未分類
 

無論怎得罪 你說我是負累
陪著我等於死去了無情趣
從前或現在當我是誰
你這一種伴侶

前夜一起睡 你卻沒廉恥
竟講出口你怕受罪
完全忘記往日為何
凌晨迎潮浪戲水

難道愛愛愛愛愛對愛情已死心
貪高興好心敷衍一下卻逼真的親吻
我們這結局太不堪
分不出真假的愛恨
無謂愛愛愛愛愛太過動魄驚心
我估錯這個世界得到教訓
怎相信人
命中怎麼愛著你為人

立甚麼心腸 我對你極善良
如若你肯想想我這樣受傷
你會知愛情毒於砒霜
你怎安心可不改漂亮

怎想像 共你已同享多少很真確晚上
一轉頭 纏綿後要罰離場

難道愛愛愛愛愛對愛情已死心
貪高興好心敷衍一下卻逼真的親吻
我們這結局太不堪
分不出真假的愛恨
無謂愛愛愛愛愛太過動魄驚心
我估錯這個世界得到教訓
怎相信人
命中怎麼愛著你為人

仿似幻像你給我的愛是玩具磨爛後變絕情
難為這洗劫永沒罪證
道別並無罪也沒權問你內情

難道愛愛愛愛愛對愛情已死心
貪高興好心敷衍一下卻逼真的親吻
我們這結局太不堪
分不出真假的愛恨
無謂愛愛愛愛愛太過動魄驚心
我估錯這個世界得到教訓
怎相信人
命中怎麼愛著你為人

(我都唔知點解你忽然對我無晒感覺
以前嗰種快樂就好似成為一種罪惡
連我失眠 你都唔多覺
或者其實所謂愛情都只係互相搵個寄托
或者係一場即興嘅幻覺
連自己都唔知道 乜野係喜 乜野係樂
幾時有感覺 又幾時無晒知覺
就算你無突然失去下落
我地之間都可能已經落幕)

難道愛愛愛愛愛對愛情已死心
貪高興好心敷衍一下卻逼真的親吻
我們這結局太不堪
分不出真假的愛恨
無謂愛愛愛愛愛太過動魄驚心
我估錯這個世界得到教訓
怎相信人
命中怎麼愛著你為人

(把失敗換教訓 不死總算幸運
看 全沒罪案發生
為著聚散不需責任
一起若像軟禁 無疑離開先更合襯)

  

吾知點解聽呢首歌會覺得好有FEEL.."

特別系RAP個度..

                                                              懶打日記哦~

sorry 牙b,,冇問清楚杏..sor><"

我一有作業就叫你ga喇!!!!

發表時間:2007-08-15 05:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]