其實我好想打一d屬於自己既日記..
並吾系打俾人睇既..
呢個有密碼..我諗冇人估到密碼呱..
其實812個日我想打日記ga..但系我又...><
個日冇錯..我收到好多人既禮物,,
但系..又吾系好開心..咁當然吾系因為怕番到去俾人鬧啦..
雖然都系有d..
但系..吾知點解我覺得d人好假..好虛幻..?!
我吾識點形容..
總之我覺得佢地好似離我好遠..當然系話女仔啦..
牙b:812個陣..我打算早d去佢屋企..我想同佢講多d野..
因為我好想好似以前咁..但系每一次同佢一齊個陣..都會
記起佢鬧我既情境..佢已經有馮xx就算點好都吾會好似
以前咁..但系好都好想同佢一整玩..
寶婷:佢有太多fd喇..我跟本就吾會系佢既邊個..可能只系一個
班上面同佢講野既女仔..比普通再好d既fd..其實我好介意佢系
日記(812個日)冇提過我..其實每次睇佢日記我都好留意佢有冇
提過我..所以每一個"左"字我都好留意..可借..冇我..不過我真
系吾系佢既邊個..就算冇都好正常..^^"佢又吾系只有我一個fd
有次,,佢同我講佢個妹d野..我系頭3個知既時候..我真系好開心..
每次佢打電話俾我..我系超開心ga..我都好想成日打電話同佢傾計..
但系我真系吾知講d咩好..vnv,,又怕佢吾得閒..我同佢既生活圈子..
分別太大喇..我..真系好想同佢變成超好既fd ga...太遙遠喇..""
杏:佢都系我介意舷一個..雖然e+已經有敏明..但系吾知點解覺
得佢系好重要既..總系覺得我成日帶麻煩俾佢..但佢都系好好人..
成日都幫我..搞到我吾系好好意思..佢真系好好..好有家姐既感覺..
舒服了..