| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

考試第2日*考試早放,,但竟比番學攰2倍- -"  |
分類: 未分類 |
|
好似好耐冇掂過個電腦咁..今日打番D野先!!
今日考listening,,有一頁只做左3題..而且仲系吾知岩吾岩tim..
放左學之後,,整埋個藍社壁報,,拖左勁耐喇!!
由放假前拖到e+先做,,做完之後鬆哂~但系好奇怪咁`
整完之後,,就去左肥成家,,我仲帶埋雪糕上去食tim牙^^
都吾系好多野玩,,不過都好開心^^..
不過我都估到一定吾會溫書ga喇,,所以書都懶得番去ling..
仲未睇哂古惑仔,,不過系咁食同玩,,就過左個下[咒]..
琴日吾記得考咩,,考完後去左寶婷家,,
系咁睇戲..睇到頭暈+眼訓..
之後去左接茵茵,,佢吾捨得我地牙,,系咁bye系咁望..^^
之後夜晚波子搵我傾左陣偈,,講左d關於我地9個既野..
其實我吾知佢想講乜,,系以為我嬲佢定真系單純地搵我傾..
不過,,都系戈句,,系玩得埋既,,就算點嘈都會繼續系fd,,
如果系吾夾既,,點強逼都冇用..而且都系人夾人..
可能人地覺得我有好多缺點,,但系同我fd既此終都系fd..
因為佢地會明白我,,所以會吾會受人影響..
9個入面點都會有同自己夾,,有D冇咁夾,,
但系吾代表吾會一齊玩..的確,,我覺得birdger已經吾系birdger..
但系咁又點??仲系fd,,仲系傾到偈,,就ok啦!!
而且..我明白你會吾中2人地系背後講你,,因為我都吾中2..
但系我明白,,當你吾中2一個你當佢系fd既時候..
正常既都吾會系佢面前同佢講,,因為你仲當佢系fd,,
吾想hurt佢..但系如果你系人地口中知道我吾中2你既時候..
咁你會想點???你又米系會吾中2我..咁又何苦呢??
但系,,如果你系問我既,,我會認,,不過,,我想同你講..
個次只系我戈一刻既心情,,
如果你系因為我戈一刻所講既野而嬲我既話..
我會覺得好可惜囉..
仲有就系..呢d只系我假設再講出黎既野..
我並冇同任何birdger嘈!!吾好亂諗,,亂講!!
|
| 發表時間:2008-01-09 09:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

明天考試了*  |
分類: 未分類 |
|
聽日就考喇,,今日系最後1日玩,,聽日吾系考D好緊要既野..
所以都吾駛點溫..今日LING好多書,,好重><..
但系我都買埋糖先番屋企..因為我慣左溫考試D野戈陣1定要食野..
如果吾系好似記吾到咁..
今日數學堂戈陣俾馬罰左出去坐..最衰都系張+富,,
如果佢吾講OT米冇野囉..唉`不過大象邦又系太好蝦喇!!^^
好易就可以蝦到佢^^V
過左個考試又會再調位喇><""好吾想tim..
如果同d吾講野既坐竟大鑊喇''真系吾捨得..
|
| 發表時間:2008-01-07 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

仲有2日考試了*  |
分類: 未分類 |
|
D功課仲未做..英文篇野勁長..見到已經吾想做..
乜書都冇帶番黎溫...未考都已經感覺到今次都吾會高分得去邊,,
好野~炸魚cheak埋點解tim,,good!!
好想搵野做...考試快D過,,我要搵錢牙!!!
麥玲玲一日可以搵到7位數銀,,我都想學睇相~
最緊要錯字 聽日個聽字 讀個天字等我X正你,,一聽呢首歌就諗起某象..
一陣SD俾佢聽下先..
做功課先~
|
| 發表時間:2008-01-06 03:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

FAMA  |
分類: 未分類 |
|
自從風山水起之後,,一直好中2農夫d歌,,
差吾多聽哂,,戈首最緊要扯旗..又真系幾過癮..
其他都吾錯!!
8號就考試喇..仲未溫..好似冇乜考試既mood咁""
我隻龜已經死左,,杏戈隻幾耐先死呢??
諗起戈次dum死龜..系咁系個廁所尖叫..笑死..
E+系冬天,,日日都好易肚餓..明明頭先先食完野..
食野先~
|
| 發表時間:2008-01-05 10:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

今日番學喇*  |
分類: 未分類 |
|
朝頭早起身凍死禁濟..震震震'''
番到去都吾系好遅,,8點正拍卡~
琴日寶婷吾見左個電話,,慘!
不過佢都應該好快買過..
因為佢今日問我幾時買,,唉..
都吾肯買,,就算有得買..
我都吾系好信得過我自己..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
今日IA戈陣好驚MISS追我報告..
但系原來有勁多人都系未交囉..
IA戈陣系咁做做做...好彩,,都做得差吾多..
埋番個尾就OK喇..但系都要300字..
都OK啦..ENG要做戈本野咩???
冇人同我講過wo..不過都好快搞掂左..
聽日打算扎頭髮留學..(just打算*)
聽日又會繼續凍~震震震震....
yoyo今日終於死左喇,,捱到今日,,真系勁!!
|
| 發表時間:2008-01-02 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 31 | » |