期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 1
累積人氣: 5499
2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天



考試第2日*考試早放,,但竟比番學攰2倍- -" 分類: 未分類
 

好似好耐冇掂過個電腦咁..今日打番D野先!!

今日考listening,,有一頁只做左3題..而且仲系吾知岩吾岩tim..

放左學之後,,整埋個藍社壁報,,拖左勁耐喇!!

由放假前拖到e+先做,,做完之後鬆哂~但系好奇怪咁`

整完之後,,就去左肥成家,,我仲帶埋雪糕上去食tim牙^^

都吾系好多野玩,,不過都好開心^^..

不過我都估到一定吾會溫書ga喇,,所以書都懶得番去ling..

仲未睇哂古惑仔,,不過系咁食同玩,,就過左個下[咒]..

琴日吾記得考咩,,考完後去左寶婷家,,

系咁睇戲..睇到頭暈+眼訓..

之後去左接茵茵,,佢吾捨得我地牙,,系咁bye系咁望..^^

之後夜晚波子搵我傾左陣偈,,講左d關於我地9個既野..

其實我吾知佢想講乜,,系以為我嬲佢定真系單純地搵我傾..

不過,,都系戈句,,系玩得埋既,,就算點嘈都會繼續系fd,,

如果系吾夾既,,點強逼都冇用..而且都系人夾人..

可能人地覺得我有好多缺點,,但系同我fd既此終都系fd..

因為佢地會明白我,,所以會吾會受人影響..

9個入面點都會有同自己夾,,有D冇咁夾,,

但系吾代表吾會一齊玩..的確,,我覺得birdger已經吾系birdger..

但系咁又點??仲系fd,,仲系傾到偈,,就ok啦!!

而且..我明白你會吾中2人地系背後講你,,因為我都吾中2..

但系我明白,,當你吾中2一個你當佢系fd既時候..

正常既都吾會系佢面前同佢講,,因為你仲當佢系fd,,

吾想hurt佢..但系如果你系人地口中知道我吾中2你既時候..

咁你會想點???你又米系會吾中2我..咁又何苦呢??

但系,,如果你系問我既,,我會認,,不過,,我想同你講..

個次只系我戈一刻既心情,,

如果你系因為我戈一刻所講既野而嬲我既話..

我會覺得好可惜囉..

仲有就系..呢d只系我假設再講出黎既野..

我並冇同任何birdger嘈!!吾好亂諗,,亂講!!

發表時間:2008-01-09 09:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天



明天考試了* 分類: 未分類
 

聽日就考喇,,今日系最後1日玩,,聽日吾系考D好緊要既野..

所以都吾駛點溫..今日LING好多書,,好重><..

但系我都買埋糖先番屋企..因為我慣左溫考試D野戈陣1定要食野..

如果吾系好似記吾到咁..

  

今日數學堂戈陣俾馬罰左出去坐..最衰都系張+富,,

如果佢吾講OT米冇野囉..唉`不過大象邦又系太好蝦喇!!^^

好易就可以蝦到佢^^V

過左個考試又會再調位喇><""好吾想tim..

如果同d吾講野既坐竟大鑊喇''真系吾捨得..

發表時間:2008-01-07 06:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天



仲有2日考試了* 分類: 未分類
 

D功課仲未做..英文篇野勁長..見到已經吾想做..

乜書都冇帶番黎溫...未考都已經感覺到今次都吾會高分得去邊,,

好野~炸魚cheak埋點解tim,,good!!

好想搵野做...考試快D過,,我要搵錢牙!!!

麥玲玲一日可以搵到7位數銀,,我都想學睇相~

最緊要錯字 聽日個聽字 讀個天字等我X正你,,一聽呢首歌就諗起某象..

一陣SD俾佢聽下先..

做功課先~

發表時間:2008-01-06 03:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天



FAMA 分類: 未分類
 

自從風山水起之後,,一直好中2農夫d歌,,

差吾多聽哂,,戈首最緊要扯旗..又真系幾過癮..

其他都吾錯!!

8號就考試喇..仲未溫..好似冇乜考試既mood咁""

我隻龜已經死左,,杏戈隻幾耐先死呢??

諗起戈次dum死龜..系咁系個廁所尖叫..笑死..

E+系冬天,,日日都好易肚餓..明明頭先先食完野..

食野先~

發表時間:2008-01-05 10:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 2 日  星期三   晴天



今日番學喇* 分類: 未分類
 

朝頭早起身凍死禁濟..震震震'''

番到去都吾系好遅,,8點正拍卡~

琴日寶婷吾見左個電話,,慘!

不過佢都應該好快買過..

因為佢今日問我幾時買,,唉..

都吾肯買,,就算有得買..

我都吾系好信得過我自己..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

今日IA戈陣好驚MISS追我報告..

但系原來有勁多人都系未交囉..

IA戈陣系咁做做做...好彩,,都做得差吾多..

埋番個尾就OK喇..但系都要300字..

都OK啦..ENG要做戈本野咩???

冇人同我講過wo..不過都好快搞掂左..

聽日打算扎頭髮留學..(just打算*)

聽日又會繼續凍~震震震震....

yoyo今日終於死左喇,,捱到今日,,真系勁!!

發表時間:2008-01-02 06:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]