期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 6
累積人氣: 5495
2008 年 1 月 27 日  星期日   晴天



由Camp番黎..>0<攰- -zZZ 分類: 未分類
 

呢個camp,,我真系不斷咁掙扎..掙扎,,同埋掙扎..

又想去又吾想去咁..唉~但系最尾都去左,,

因為冇勇氣同miss yip同埋馬講,,而且都想試下系點..

再加上杏又同我一組,,所以就去喇~

  

去個日我7點8先起身..戈陣仲諗住打俾杏叫佢起身..

點知佢同我講已經系7點,,過左2,3秒就馬上彈起身..

好彩~8:08番到去`吾算遅到..雖然我同杏吾系一齊番..

但系都見到佢..我地都LING左好多野..戈日仲要落雨TIM..超MA煩..

呢排成日都吾記得LING書..當然戈日都吾例外..MISS又上埋黎..

都吾想行去LING..所以話吾記得LING KEY~

吃完飯之後..我同杏就上去LING袋..之後就出發lu~

我地要分2隊去..我戈隊本來系遅ga..但系之後竟然系最快到wo^^

好開心..哈哈哈哈xD不過之後都系咁輸..得尾2戈個蠃..

不過同隔離班既人認識深左..都好開心^^

第1日系李x良同劉翠x,,第2朝,,馬,,miss yip&miss田..

之後陳sir都黎埋tim~佢地黎戈陣都會帶埋d糖水黎..好飽..好凍''

馬馬&陳sir唱歌好好聽丫~呢個camp真系好難忘..同埋好攰.......

聽日又要番學喇..凍到死死下....(震震震...)

發表時間:2008-01-27 09:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天



\*0*/ 分類: 未分類
 

終於決定左吾去CAMP..因為D人吾識,,廢事啦..

但系我估吾到杏竟然會咁多野諗..所以今日放學番黎吾多開心..

牙B又吾去得..唉~E+只欠點同MISS講咋..

不過同左杏講之後舒服左..但系佢咁想去..唉-.-

對佢吾住囉..我對你吾住!!!

數學49.5分~

發表時間:2008-01-23 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天



^O^ 分類: 未分類
 

考試完左,,放鬆哂^0^..

不過今日派卷都有種好緊張既感覺..

特別系英文..因為只有15個人合格,,

不過開始對答案戈陣就超開心,,

因為不斷地加分^^,,希望聽日會繼續加!!

聽日對數學了!!究竟有冇55以上呢??

馬話冇..慘喇"""

之前考試溫書溫到我流淚..因為真系覺得自己好蠢..

溫左好耐都吾掂..但系我都系要讀理科!!

就算所有人覺得我吾得我都要讀!!!

就算系超辛苦都要讀!!

今日去左戈個入camp前既吾知乜野..

d人個個好好叻咁..我都要加油先得!!

發表時間:2008-01-21 10:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天



***** 分類: 未分類
 

大S仔仔分左手T^T..佢地咁襯!!

今天拾到10元^^

後天數學..明天中文..-X-"

發表時間:2008-01-15 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天



仲有1個禮拜就考完了* 分類: 未分類
 

今次既考試冇d戈感覺""所以都冇乜溫到書..

我只擔心數學***馬話我一定要ling到5十幾先穩陣wo..

慘啦-x-"真系冇乜信心..我諗今次應該得4十幾咋"""

唉~呢排瘋狂地迷上cosmetic^^系咁系度搵有關既野

仲寫好哂新年戈陣要買d乜tim牙~~

但系琴日都系忍吾到手,,買左支maybelline xxl既睫毛液..

同埋make up remove..haha,,人地買$39,,我買$9.9咋~

我要買埋眼線筆丫!!!杏亦買了za的眼影..怏樂^^

唉*但系仲有眼線未買..搞到我個心好亂tim..成日都諗住佢地..

冇心情溫書T^T考試完左要去missha完左既心願!!

張相ling左lu~放吾到系度,,太細了..去相簿睇啦~

發表時間:2008-01-13 11:50 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]