| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|

哈哈^▽^  |
分類: 未分類 |
|
琴日睇左我的最愛..呢套戲有好多對白都好好用^^
食飯戈陣系咁同痴LING講,,{你吾好諗住控制我,,如果吾系我PO硬你!!}
煩到佢死~~寶婷都系咁笑~(下星期睇大象亞鈍救細世,,陪我睇啦!!)
前幾日佢同我講佢D野,,聽到我都喊埋,,真系好鬼感動,,太轟烈了!!
不過經過今次之後,,應該都吾會再有D咁大件事既野發生既!!
今日數學堂戈陣牙馬系咁拉我出去,,唉~其實我本身都吾系好多野講姐~
牙真搞到我要出去VnV,,不過都吾緊要啦~張+富番黎LU,,4缺1真系吾系好WORK!!
但系我好驚遅D出去坐戈個系我,,你地真系吾好再聊我傾偈喇!!
派中文戈份野得戈19.5分..-X-""無可能GA??!!!不過我實追到既!!
你地真系好衰,,成日打撃我,,話我入吾到理科,,但系我吾會咁易俾你地打撃到既!!
因為我已經決定左,,你地點講都冇用ga喇!!今日發現左原來低能邦都系pccw wo!!
買咩電話好牙??
買咩電話好牙??
買咩電話好牙??
買咩電話好牙??
買咩電話好牙??
買咩電話好牙??
|
| 發表時間:2008-03-17 07:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

OK準GA!!  |
分類: 未分類 |
|
依照順序填上名字,不要填家人喔!(那可能會怪怪的∼)
這是女生的順序,男生填的時候要把性別顛倒。
1.男
2.女
3.女
4.男
5.男
6.男
7.女
8.男
9.女
10.女
都填好了嗎?看結果囉!
〔解答〕
1.最愛
2.好朋友
3.一生的朋友
4.有緣
5.不可能在一起
6.有緣無份
7.知己
8.無緣無份
9.關心你的人
10.影響你最深的
|
| 發表時間:2008-03-14 06:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

upsetT ^T  |
分類: 未分類 |
|
今日PE堂戈陣都仲好開心GA,,狂系度{B-BOX!!}
因為今日有詩歌比賽,,但系都覺得首歌太簡單..
所以好想加D野落去..唱都會唱得開心DMA..
但系全方位戈陣,,MISS YIP就懶系民主咁搞左個投票,,
因為D男仔吾中2我地個YOYO,,又吾系你地做,,關你地义事咩??
我地做咋MA,,最過癮就系MISS YIP之前明明仲叫我地諗D動作出黎TIM..
E+諗左又吾俾做..又要懶系民主咁,,你地吾想做米講吾想囉..
搞咁多野做乜姐??D男仔之前夠系吾中2個和音啦..你地又要逼佢地唱??
咩都系你地講哂GA啦!!真系勁嬲囉!!真系點估都估吾到最後一年會咁樣囉..
---------------------------------------------------------------------------------------------------
星期6打算睇我的最愛..唉~我的最愛真系超岩你..情場如戰場,要愛就要搶!!
|
| 發表時間:2008-03-13 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

- -^^??!  |
分類: 未分類 |
|
中3真系好MA煩..只要吾上一兩堂..就已經會跟吾到個進度..
搞到我都吾多想聽書TIM..你地又成日同我傾計WO,,唉~
星期5同埋今日都系上左個幾鐘堂就番番屋企..番到去都系吹下水..
因為已經吾知佢講乜..佢地話數學愈教愈難= =??|||=="""""
死得LU`` 我仲諗住今次數學統測可以有7字頭TIM~
其實我真系想溫GA,,不過冇HREAT咋MA~科學又有教新野TIM..唉***
今日放學借左2本書..我要睇多D書先得!!!陶傑D書真系好正GA!!!
星期5篇文都未作TIM..SHIT*抄番一兩句先~哈哈^^
|
| 發表時間:2008-03-10 06:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               

匡智の日``  |
分類: 未分類 |
|
<--呢部貼紙相機系我映過咁多部以黎,,
最欣賞既一部,,超超超超超閃!!!只系得人系吾閃..其他都勁閃~~
D公仔又勁得意,,
映之前目到牙馬同2個from4女映相...佢真系超得閒,,
牙b怕醜,,吾敢目牙馬..匿埋左..等到佢地走左..牙b先敢行番出黎..
`````````````````````````````````````````````````
今日睇左1公完前10000年..OK丫~之後又有映貼紙相..
系咁講好想打7佢...笑死..
 
其他睇相簿啦!!!冇一張系正經既..系戈部機搞左成個鐘..
都笑左成個鐘~GOOD!!!D人個個都系K形..好過癮!!!
-----------------------------------------------------------------------
|
| 發表時間:2008-03-09 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
               
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 31 | » |