期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 1
累積人氣: 5471
2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天



哈哈^▽^ 分類: 未分類
 

琴日睇左我的最愛..呢套戲有好多對白都好好用^^

食飯戈陣系咁同痴LING講,,{你吾好諗住控制我,,如果吾系我PO硬你!!}

煩到佢死~~寶婷都系咁笑~(下星期睇大象亞鈍救細世,,陪我睇啦!!)

前幾日佢同我講佢D野,,聽到我都喊埋,,真系好鬼感動,,太轟烈了!!

不過經過今次之後,,應該都吾會再有D咁大件事既野發生既!!

今日數學堂戈陣牙馬系咁拉我出去,,唉~其實我本身都吾系好多野講姐~

牙真搞到我要出去VnV,,不過都吾緊要啦~張+富番黎LU,,4缺1真系吾系好WORK!!

但系我好驚遅D出去坐戈個系我,,你地真系吾好再聊我傾偈喇!!

派中文戈份野得戈19.5分..-X-""無可能GA??!!!不過我實追到既!!

你地真系好衰,,成日打撃我,,話我入吾到理科,,但系我吾會咁易俾你地打撃到既!!

因為我已經決定左,,你地點講都冇用ga喇!!今日發現左原來低能邦都系pccw wo!!

買咩電話好牙??

買咩電話好牙??

買咩電話好牙??

買咩電話好牙??

買咩電話好牙??

買咩電話好牙??

發表時間:2008-03-17 07:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天



OK準GA!! 分類: 未分類
 

依照順序填上名字,不要填家人喔!(那可能會怪怪的∼)

 這是女生的順序,男生填的時候要把性別顛倒。

 1.男
 2.女
 3.女
 4.男
 5.男
 6.男
 7.女
 8.男
 9.女
 10.女

 都填好了嗎?看結果囉!























〔解答〕

 1.最愛
 2.好朋友
 3.一生的朋友
 4.有緣
 5.不可能在一起
 6.有緣無份
 7.知己
 8.無緣無份
 9.關心你的人
 10.影響你最深的

發表時間:2008-03-14 06:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天



upsetT ^T 分類: 未分類
 

今日PE堂戈陣都仲好開心GA,,狂系度{B-BOX!!}

因為今日有詩歌比賽,,但系都覺得首歌太簡單..

所以好想加D野落去..唱都會唱得開心DMA..

但系全方位戈陣,,MISS YIP就懶系民主咁搞左個投票,,

因為D男仔吾中2我地個YOYO,,又吾系你地做,,關你地义事咩??

我地做咋MA,,最過癮就系MISS YIP之前明明仲叫我地諗D動作出黎TIM..

E+諗左又吾俾做..又要懶系民主咁,,你地吾想做米講吾想囉..

搞咁多野做乜姐??D男仔之前夠系吾中2個和音啦..你地又要逼佢地唱??

咩都系你地講哂GA啦!!真系勁嬲囉!!真系點估都估吾到最後一年會咁樣囉..

---------------------------------------------------------------------------------------------------

星期6打算睇我的最愛..唉~我的最愛真系超岩你..情場如戰場,要愛就要搶!!

發表時間:2008-03-13 10:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天



- -^^??! 分類: 未分類
 

中3真系好MA煩..只要吾上一兩堂..就已經會跟吾到個進度..

搞到我都吾多想聽書TIM..你地又成日同我傾計WO,,唉~

星期5同埋今日都系上左個幾鐘堂就番番屋企..番到去都系吹下水..

因為已經吾知佢講乜..佢地話數學愈教愈難= =??|||=="""""

死得LU`` 我仲諗住今次數學統測可以有7字頭TIM~

其實我真系想溫GA,,不過冇HREAT咋MA~科學又有教新野TIM..唉***

今日放學借左2本書..我要睇多D書先得!!!陶傑D書真系好正GA!!!

星期5篇文都未作TIM..SHIT*抄番一兩句先~哈哈^^

發表時間:2008-03-10 06:39 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天



匡智の日`` 分類: 未分類
 

<--呢部貼紙相機系我映過咁多部以黎,,

最欣賞既一部,,超!!!只系得人系吾閃..其他都勁閃~~

D公仔又勁得意,,B & I

映之前目到牙馬同2個from4女映相...佢真系超得閒,,

牙b怕醜,,吾敢目牙馬..匿埋左..等到佢地走左..牙b先敢行番出黎..

`````````````````````````````````````````````````

今日睇左1公完前10000年..OK丫~之後又有映貼紙相..

系咁講好想打7佢...笑死..

wing+肥成+B+婷&左^^wing+肥成+B+婷&左^^

其他睇相簿啦!!!冇一張系正經既..系戈部機搞左成個鐘..

都笑左成個鐘~GOOD!!!D人個個都系K形..好過癮!!!

-----------------------------------------------------------------------

發表時間:2008-03-09 06:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]