期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 0
累積人氣: 5472
2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天



攰- X-" 5月病??! 分類: 未分類
 

每一個禮拜的星期五,,我總是覺得很累,,WHY???

我都不太清楚...大慨是精神透支了..@@

所以,,星期六就是個充電的時候了~

買夏季的衫褲鞋^^(但明明今天還很冷- -)

調到的這個位,,身邊有個很gag,,有個很濃郁,,

濃郁的那一位令我上課(maths)集中了100倍..

很gag的那一位每堂也令我無奈地笑了100次..

然而,,我仍舊喜愛以前的位..

因為他們每個都可以令我笑10000000000000000xn次

比起現在,,開心得太多了..完全不可以相提並論..

也許我真的要專心在學業上..但我怕有日會專心得累了..怕自己會放棄選擇理科..

累會令我不能提起精神,,不能提起精神會令我失敗..失敗會令我想放棄..

好累......

發表時間:2008-04-25 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天



TSA+調位 分類: 未分類
 

今朝早番學好大雨牙..濕晒..因為我只記得ling換熊戈張卡..

so吾記得左ling遮..換左個復古熊,,吾多令,,吾多中2..

但都ok大個..我仲以為好細ga tim..

食完飯之後就系TSA..我,,富,,雞心,,大眼仲有wing2都系中文oral..

低能邦同江pig,,杏同發就系英文,,等戈陣好鬼緊張><..

d牙都系咁震,,好采講到2分鐘有突多幾秒^^v

上番去課室見到missyip同馬講緊調位d野,,

我捨不得T^T...但總會有呢一日..只系估吾到會咁快...

新位系坐中間^^濕柴同猩猩分別坐系我左同右..都系第2次同佢地坐..

我恨左坐中間好耐^^邊度都傾到v^^v不過e+都系掛住以前個位多d..

希望呢個位都會好開心啦!!今次miss特登將d緋聞放埋一齊坐..

      祝

有情人終成卷屬,,冇情既友誼永固..

見吾見到杏??

俾個阿嬸遮住左- -"

發表時間:2008-04-23 06:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天



feel so good~^^ 分類: 未分類
 

19號黑雨,,搞到要聽日先可以買電話..-3-

20號買左電話,,今次我一定吾可以吾見GA喇!!雖然6120c吾令,,

但系功能就好過以前戈個,,而且好抵買~E+個電話掛左成串電話繩,,

美觀之外,,聽到電話繩同個電話既撞擊聲,,就吾會吾見啦!!^▽^

21號,,放左學之後去左元朗既pccw,,因為個電話入吾到野,,- -"

所以20號戈晚勁吾開心囉,,歌同theme都入吾到...

去到pccw佢話要將記憶卡格式化wo...問完之後就同牙B行下街..

因為冇功課做丫ma,,又去左m記食野..對面枱個阿叔成日偷拍我地..

仲有隔離枱D人真系成日望過黎笑,,難道我地太奇怪??

個阿叔LING緊個電話望去第2道,,可能佢偷拍緊喇!!!!!

仲有就系呢枱人..- -,,成日望過黎笑,,好想打佢地..^^

好耐冇映過相喇..

  

今日22號,,放學之後去左扭蛋^^,,因為好想扭舊屎型X螺出黎同牙B玩..

點知E+度冇哂..所以扭左個公仔..都吾靚既..=3=,,不過算啦~

之後敏明同江PIG又有扭,,江PIG都送左個公仔俾我,,真系好人!!~

走戈陣..見到炸魚..佢話去萬寧玩wo..咁我地3個都入去啦..

點知佢竟然癩到玩買condom,,棍棍...我初初真系諗住買ga..

但系都系怯..呢一件事上,,證明左陳炸魚真系癲ga-x-'''"

同炸魚玩完之後,,行出去又見到寶婷,,真有緣~我仲送左個熊貓電話繩俾茵茵tim~~

yayayayaya~~~~~~~~~~~

發表時間:2008-04-22 09:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天



錦田BBQ :D 分類: 未分類
 

全方位去左錦田BBQ,,去之前要行一斷路..

又曬又餓..我地3D系最尾戈一班入去,,WHY??

今次BBQ我學識左燒雞WINGS,,所以系咁燒雞翼..

之後見到肥鄧同埋牙B玩單車..我就向住肥鄧跑..

我跑都跑得快過肥鄧踏單車V^^V

又玩下單車,,架車好吾舒服,,好細..不過吾駛錢,,算啦~

D風就好舒服喇~~檬檬幫我映左D過癮樣~哈^^

寶婷話自己系車神- -"所以就同佢4圍去..

D兔B好得意,,但系好鬼臭..smelly-︿-

又見到D羊,,戈度叫小羊天地,,但系佢地一D都吾小囉..又系好臭..

系個小羊天地見到猩猩釣魚^0^,,我當然走埋去試下釣魚啦~!

我LING住枝魚桿,,搖左幾下,,魚餌都吾見埋..

但系戈度D水咁淺,,根本無可能釣到囉..

跟住又系個草地見到有風箏,,又執起黎玩~~

今日好開心^^~ NICEDAY!!

發表時間:2008-04-14 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天



心情超靚~ 分類: 未分類
 

前幾日派英文UT戈陣心情真系超差..實在接受吾到個成績..

竟然同張+富同分..唉..佢次次都低分過我ga ma..

今次竟然同我同分..而且一般人都會有7字頭..e+得6..

狂俾張+富寸..激死我!!!!!!!!!!!!!            \ _ /

我明明有溫ga ma,,點知都系錯勁多..唉~

不過之後冷靜d再睇下分野,,戈d句子,,就算再俾多d時間我去做..

都未必會有7字頭..因為我真系吾識..- -"

琴日為左is個網上測驗同我細佬嘈+打交..

唉``佢真系超煩..特別系同我爭野玩戈陣真系好乞人憎!!

今日開心,,系因為2樣野..

1)終於測完驗lu,,吾駛再為左d測驗令到我冇精神..

溫書溫到好攰,,d書吸晒我d精力??!!!聽日可以訓耐一陣,,

又要番拔尖了!!可能系因為英文ut好低分,,令到我冇心機上英文堂..= =

上英文堂戈陣好似聾左咁,,聽吾明chowchow講乜..- -

不過我梗吾會放棄英文啦!!(真系懷念以前小學英文超好既時候..)

2)我既數學終於可以光明正大咁合格喇!!我等左呢一日好耐喇!!

我溫左咁鬼耐先可以岩岩合格..我下次要預多d時間先得..

張+富都吾好吾開心^^

發表時間:2008-04-11 10:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]