期待讓人越來越疲憊   誰和我一樣 等不到他的誰 
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘   一個人擦淚  一個人好累
怎樣的雨  怎樣的夜  怎樣的我能讓你更想念
雨要多大  天要多黑 才能夠有你的體貼
     其實 沒有我你分不出那些差別  結局還能多明顯    {下雨天}
HeymyGloria
暱稱: [〔CHOR*左*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
chinese dictation,,u...
9月只番左20日咋!!已經...
fever
2008-10-09
*
文章分類
全部 (155)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
 
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 155
留言總數: 90
今日人氣: 5
累積人氣: 5487
2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天



番教會.. 分類: 未分類
 

朝頭早,,MUM約左去睇E生,,因為成日打黑痴..好辛苦..

但系我今日又要去補習wo,,so好趕牙,,,但系我睇完之後

仲早過cmm到,,補習個陣,,系咁同cmm傾計,,冇咩學到野

,,但系d野我都識,,so冇乜所謂~補完習之後就同cmm去

buy墨魚丸食,,cmm個個d汁多到離哂普,,我都有好多汁

...酸死了..吃完後飛番home play computer^^..途中

見到馬馬,,傾了幾句,,玩左陣電腦就番教會喇,,今日系冇

意之中,,,有左罐汽水飲wo,,,神奇..番完教會之後,,又去

左b仔涼粉食野,,好辣牙,,仲食左個西瓜西米撈,,^^搞到

我搭車個陣勁急尿wo,,去左m記解決^^唉~好攰牙今日..

  

琴日系班會活動,,都幾好玩..馬馬個真面目原來系咁既~

發表時間:2007-10-27 11:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天



........................*** 分類: 未分類
 

今日去左補數學,,frist lesson~

cmm,,你厄我,,第一堂就吾黎,,你都好野wo""

今日之後,,我發覺自己叻左好多,,可能我系資優兒童,,哈哈~~

我要讀理科!!!!

我記得前日好似有d好笑野ga,,但系系咩呢...??

丫!!肥成俾人厄..寶婷講下笑,,佢又當真,,真系好可愛..

今日吾知點解,,突然好想叻d,,仲系咁做數,,哈哈,,可能我d潛能爆發左喇!!

遲d就可能ling埋個諾貝爾獎tim,,叫佢地整定一個俾我都得,,哈哈~~

發表時間:2007-10-20 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天



T^T寶婷,,你線我.... 分類: 未分類
 

數學堂個陣,,寶婷線我,,話有糖食..搞到我要罰抄..

我成日打黑痴都向住人地,,受害者多數系肥成..

寶婷幫佢地報哂仇,,你勁近距離咁打...O嘴..

之後又系咁笑笑笑..我頭先睇完你個日記,,知道你

點解會吾跳舞,,我會明白你ga,,我吾會再話你ga喇!!

朝頭早終於見到西西個女人喇,,真系好勁,,,我只可以

荷爾蒙分泌失調黎形容佢,,我想識佢tim...

聽日系結他考試,,冇緊張,,我咁掂~但系數學統測,,我

就大獲喇,,唉~琴日派個張野,,我有13/50,,勁!!!!但

系有超多人高分過我牙..哈哈,,張+富竟然低分過我,,

激動左少少,,撕爛左佢張野,,因為佢真系好少低過我..

都吾知有冇5次..哈哈,,突然覺得自己d數學都吾系咁

差姐,,佢地都系抄人地既,,我自己do ga wo..

發表時間:2007-10-17 09:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天



^^ 分類: 未分類
 

今日系第一堂學跳舞,,個MISS幾得意..

D野都吾系話好難..做熱身就做左好耐..

D內部溝通真系一D都吾掂,,我地系咁行黎行去..

先去定一個地方跳舞..G01

  

數學戈陣派番D測驗巻,,我竟然有13分丫,,

好開心..

  

食飯戈陣食生日蛋糕,,for wing,,西西,,韻

之後就到左最開心既時候,,就系玩cream喇,,

我同杏追肥鄧追到死死下,,笑死..

11月到寶婷,,又可以玩過喇~~

發表時間:2007-10-16 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天



niceday* 攰到屎... 分類: 未分類
 

今日去左買番學鞋..行過去,,

冇$搭車,,哈哈..同杏一路行,,一路吹水..

之後就去睇60,,包,,杏同埋佢地dfd練舞..

我就系咁映自己雙美腿..好滿足牙..

愛上左自己雙美腿..哈哈~~

之後又番番去買鞋..杏就買左條裙..

好滿足的行番屋企..攰死喇...

發表時間:2007-10-14 09:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]