|
|
2007 年 5 月 18 日 星期五 
|
又係要做TSA |
分類: 未分類 |
今年為左升中四.都唔知以經做過幾多次TSA...?
今日放左學之後又要留低做中文TSA
臨最後星期五都唔可以放過我哋.俾我哋輕輕鬆鬆準時放學!
唉...等陣返到屋企又要溫書!!(為左應付嚟緊既終期試)
中四既生涯.真係竟辛苦又苦悶>.<''
|
| 發表時間:2007-05-18 04:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 14 日 星期一 
|
抗議...還我自由! |
分類: 未分類 |
唉哎...點解次次我要睇電視.媽咪成日都搵藉口同我講咩佢聽朝要好早起身返工.需要早D瞓
叫我不如索性熄左電視佢瞓覺wor~
但係如果佢驚我睇電視嘈到佢既話.我大可以將聲浪盡量細聲D
但佢次次篇篇要人哋熄電視wor...
瞓覺者.關我睇電視咩事?瞓咪瞓囉...做咩連我睇電視既權利都要被迫奪去??
|
| 發表時間:2007-05-15 04:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 13 日 星期日 
|
母親節快樂 |
分類: 未分類 |
祝天下間所有母親.母親節快樂!身為兒女既我.係依D日子唔多唔少都要有D表示既...
小女我親自整水餃俾媽咪食.第一次整都算唔錯.幾好味~
不過.無論送D咩俾媽咪.最緊要係個份心意嘛!
今年.算係過得最特別.最有意思既母親節...
以往.唔係講句母親節快樂就係自製心意卡.太冇新意啦!
今年就想轉下新意思.親自整水餃.
見到媽咪食得好開心個樣.証明令佢好滿意啦!
|
| 發表時間:2007-05-14 04:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »
|