|
|
2007 年 7 月 24 日 星期二 
|
太陽伯伯....放過我吧! |
分類: 未分類 |
今日又累又熱.我送表妹去搭車個陣.真係熱到我就嚟爆炸
點解天氣咁鬼死熱架?
天啦!你放過我吧!如果天氣仲持續咁落去.我諗終有一日我真係會中署.................
依家既我.成身都流緊汗.我諗我真係要去沖返個凍水涼
希望可以幫我降下火啦!
不過唔緊要啦!捱多一陣.得今晚裝好冷氣.我就唔洗再受依種[皮肉之苦]
哈哈...........諗起都開心呀!
|
| 發表時間:2007-07-24 05:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 21 日 星期六 
|
何為....驚懼? |
分類: 我的真情告白 |
世上最可怕的.我認為是--------驚懼的感覺
那種感覺.凡是只要是有知覺的人都一定感受過
那種感覺.是由心中慢慢油然而生.直到包圍妳身體上每個細胞都能感受得到的
自己能感受得到心臟的急速跳動.連呼吸都好像快要停止了
那種感覺.真的很可怕....可怕到自己也無法一時之間能讓那種感覺平息下來
每條神經線也變得緊張起來.整個人快要透不氣來了!
今晚.我便能體驗得到這種可怕得很的感覺......
那也是全因我今晚看了一個鬼片.名叫<鬼域>
只看了一點點而已.已把我驚個半死.
無緣無故走了一個鬼影出來.不把我嚇壞了才怪.
這篇文章.便是今晚這篇鬼片給我所開啟出的感受.......
|
| 發表時間:2007-07-21 10:27 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 21 日 星期六 
|
後遺症...... |
分類: 未分類 |
都唔知幾耐以經冇打日誌啦!?
最近好似唔係好想打咁.......可能係因為冇咩人留言吧!
依幾日.我發覺對得多電腦會出現係我身上既後遺症.
就係眼睛有少少痛.如果再係咁落去.遲早隻眼盲左都似.
此終都要俾隻眼休息下.
不過.有樣好奇怪既情況.點解有D人成日對住部電腦又唔見佢哋有咩唔對路????
得閒去睇下十萬個為什麼先.睇下解唔解答得到我依個問題?
唉.....今日好少人上MSN.唔係.正確D嚟講應該係一個人都冇.
搞到我就嚟悶.........死啦!
|
| 發表時間:2007-07-21 03:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »
|