世界停頓吧....讓我的心可以好好的休息

實在太累了.不想再去感受身邊所有有生命氣息的一切

只希望讓一顆流落已久的心.盡快找到安定的依靠

在那得到一點點的歸屬感
HiuLing1314
暱稱: Joker<王牌>
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
會考...我哭了
書展的回味
Roomi噜米
McCafe
Breakthroughs
文章分類
全部 (117)
(日本)卡通片 (1)
我的真情告白 (8)
朋友天堂/地獄 (3)
未分類 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MSN愛的空間
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 358
今日人氣: 12
累積人氣: 4267
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 7 月 24 日  星期二   晴天

太陽伯伯....放過我吧!

分類: 未分類

今日又累又熱.我送表妹去搭車個陣.真係熱到我就嚟爆炸

點解天氣咁鬼死熱架?

天啦!你放過我吧!如果天氣仲持續咁落去.我諗終有一日我真係會中署.................

依家既我.成身都流緊汗.我諗我真係要去沖返個凍水涼

希望可以幫我降下火啦!

不過唔緊要啦!捱多一陣.得今晚裝好冷氣.我就唔洗再受依種[皮肉之苦]

哈哈...........諗起都開心呀!

 

 

 

發表時間:2007-07-24 05:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 21 日  星期六   晴天

何為....驚懼?

分類: 我的真情告白

世上最可怕的.我認為是--------驚懼的感覺

那種感覺.凡是只要是有知覺的人都一定感受過

那種感覺.是由心中慢慢油然而生.直到包圍妳身體上每個細胞都能感受得到的

自己能感受得到心臟的急速跳動.連呼吸都好像快要停止了

那種感覺.真的很可怕....可怕到自己也無法一時之間能讓那種感覺平息下來

每條神經線也變得緊張起來.整個人快要透不氣來了!

今晚.我便能體驗得到這種可怕得很的感覺......

那也是全因我今晚看了一個鬼片.名叫<鬼域>

只看了一點點而已.已把我驚個半死.

無緣無故走了一個鬼影出來.不把我嚇壞了才怪.

這篇文章.便是今晚這篇鬼片給我所開啟出的感受.......

 

 

 

 

 

發表時間:2007-07-21 10:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 21 日  星期六   晴天

後遺症......

分類: 未分類

都唔知幾耐以經冇打日誌啦!?

最近好似唔係好想打咁.......可能係因為冇咩人留言吧!

依幾日.我發覺對得多電腦會出現係我身上既後遺症.

就係眼睛有少少痛.如果再係咁落去.遲早隻眼盲左都似.

此終都要俾隻眼休息下.

不過.有樣好奇怪既情況.點解有D人成日對住部電腦又唔見佢哋有咩唔對路????

得閒去睇下十萬個為什麼先.睇下解唔解答得到我依個問題?

唉.....今日好少人上MSN.唔係.正確D嚟講應該係一個人都冇.

搞到我就嚟悶.........死啦!

 

 


 

發表時間:2007-07-21 03:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]