|
|
2007 年 5 月 7 日 星期一 
|
依段時間過得好苦~ |
分類: 未分類 |
依幾晚.我都待媽咪瞓左.我就去廁所偷偷地喊...
因為.我遲D要搬去沙田啦!我唔想搬返入去沙田住.我擔心阿爸會嚟掃擾我哋...
但係我媽咪又堅持一定要返沙田個間屋!
我知今次我幾苦口婆心同不是是佢講.都係浪費口水!
我千千萬萬個咁明.點解個天咁大整蠱.好咁容易由沙田搬出嚟.
以為這一走.從此告別沙田這個不堪回憶既地區!
點知...兜兜轉轉.最後都逃唔過沙田既魔掌!
尋日.又為左D小事同媽咪嘈左一陣
最衰係媽咪把口都唔收既.佢有個教友打嚟問候下佢
佢就係咁同個教友講我既不是...
我都費是又同佢嗌...
|
| 發表時間:2007-05-07 10:32 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 23 日 星期一 
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2007-04-23 12:08 PM |
2007 年 4 月 17 日 星期二 
|
平凡的一天 |
分類: 未分類 |
今日過得一般...姍今日話喉嚨痛喎~佢話出唔到聲!
咁我小息冇落到去圖書館,懶得落,係課室睇圖書咪仲好!
唔知點解姍今日好似唔多想采我咁,可能好累,可能喉嚨痛唔舒服,可能唔夠瞓,可能......
唉...唔估啦!唔知...唔知呀!
上視藝堂,Miss冇返,正呀!可以玩足兩堂電腦,我先有時間寫曰誌! |
| 發表時間:2007-04-17 02:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »
|