世界停頓吧....讓我的心可以好好的休息

實在太累了.不想再去感受身邊所有有生命氣息的一切

只希望讓一顆流落已久的心.盡快找到安定的依靠

在那得到一點點的歸屬感
HiuLing1314
暱稱: Joker<王牌>
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
最新文章
會考...我哭了
書展的回味
Roomi噜米
McCafe
Breakthroughs
文章分類
全部 (117)
(日本)卡通片 (1)
我的真情告白 (8)
朋友天堂/地獄 (3)
未分類 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MSN愛的空間
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 117
留言總數: 358
今日人氣: 6
累積人氣: 4261
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天

意義何在?

分類: 未分類

Yeas~今日開始我可以上到網啦!

得左咁耐就係為左等今日.....

上到網.即刻搵梅用msn傾計.....

今日上網.所以唔會悶襯.差唔多大部分時間都用嚟上網!

又開始要過一個慢慢長既署假啦!

除左唔係做署期作業.就係上網.....

好似過得一D意義都冇!!!!!!

係學校又過得冇意義.連係屋企都係咁....

不禁係度諗:做人到底有咩意義?

照計主耶穌賜予生命俾我哋.應該唔係咁利用?

發表時間:2007-07-15 09:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天

這樣的一天

分類: 未分類

今日考第二次TSA模擬測試數學!

真糟糕....我有好多曠都唔識做.我開始擔心自己升唔升到中4.心嚇嚇!

讀左咁耐書.從來都冇試過咁憂心.............

份數學卷出襯D題目都係以前學過既嘢.依家考返起.得記得咩?

天才就話者~都唔知點死?留空左咁多題數.............

好唔容易終於捱到放學啦!

我約左梅一齊去m記度食lunch.自從生左暗瘡消左好多.

緊係去m記探下魚柳包同薯條嘛!

冇見佢哋咁耐.真係好掛住佢哋呀!

填飽個肚之後.我哋去左千色.合益廣場行左一陣.行到大概2:00點.就回家啦!

 

 

 

 

發表時間:2007-08-04 02:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天

唔公平既對待+虐待

分類: 未分類

就嚟要考期終試啦!心情除左焦急.仍是焦急

我都唔知點算好?返到屋企根冇辦法可以專心一致咁溫習...

靜係識得一尾睇課外書同睇TV

每一次對住D課本.都係人在心不在.思緒早以飄到九霄雲外去...

其實講起今次考試.我覺得好唔公平呀!

因為.今次只有F.3要提早7號就要考先.而其他級別就可以等到十幾號先嚟考

根本就冇足夠既時間溫習(溫唔切.時間真係好緊迫)

正所謂一波末平一波又起.今個星期五又要考埋最後一次物理.化學.生物科考試

又要準備溫依D.跟住下個星期就係考期終試啦!

真係顧得依樣顧唔到個樣.學校又係既.安排成咁.

校方都要眷慮一下我哋做學生既感受嘛!

 

 

發表時間:2007-05-29 04:39 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]