|
|
2007 年 7 月 19 日 星期四 
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2007-07-19 05:58 PM |
2007 年 7 月 19 日 星期四 
|
可恨的天氣....導致我.... |
分類: 未分類 |
天啊!現在的我頭痛得很.......什麼會這樣呢?
我的頭痛程度.好像被甚麼物件套在我的頭上.很緊的感覺.
可能是這種酷熱的天氣所影響吧!
原來不只是忽冷忽熱的天氣才會身體不適.....
這種非常酷熱的天氣.一樣令人難受的.令人偶然身體也會有不適的時候.
今年的夏天.好像比以前任何一個夏天熱很多倍.....
天氣有時真的很反常.......人也是可以很反常.就像天氣一樣!
誰能醫治我的頭痛?讓我不要那麼痛苦?
就算只能把痛楚減得很少.也可以的......
|
| 發表時間:2007-07-19 03:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 17 日 星期二 
|
媽咪好自私..... |
分類: 未分類 |
今日媽咪全日都佔住個電腦嚟玩...
而我?我反而只係玩一個鐘都冇....搞到我好火囉!
對我真係唔公平.咁算點先?
唔通妳玩就得.我玩就唔得?
頂.....
仲鬧我話成日淨係識打電腦就唔識做家務喎.
我心諗:妳自己都係啦!識話人唔識話自己
早知係咁.當初就唔教佢上網啦!真係早知今日何必當初?
搞到我今日都幾悶下.
上去MSN度又好少人係線上.[無奈]+[無奈]=[無奈到唔知寫咩好?] |
| 發表時間:2007-07-17 03:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »
|