慘了...
不敢面對成績....
=====================
話說今天考中史&中文oral
一看見試卷..糟了
地方名多得PK
這對我來說可是困難/_\
加上我沒怎溫書......(迷音:考試你才來頹....)
全數靠之前散略的記憶
合格已經很好....
ORAL
怎麼又是暖爐監考?
怎麼又是一樣形式的題目?
我承認我中伏了...= =
過了明天考試就正式終結
真的很怕會留班....
當真,有多少科目我有認真溫書,認真做試題?
之前的承諾,好像已經忘了
==========================
以下內容將以口語表達,純粹方便發洩(唔想睇請將滾軸向下拉)
今日啊媽又唔知食錯咩藥
我見聽日D卷冇乜野溫,咪打機囉....
點知佢一返黎見到我打機,又嘈生晒
我話我聽日考聆聽,佢同我講話聆聽都要溫嫁
我問佢有咩要溫,佢又答唔到我
又係到話咩我讀咩書啊之類果d,扯開話題
我咪話我就係因為我有讀書,先知聆聽冇野溫
跟住佢又同我講,叫我睇下報紙d新聞丫咁,唔好掛住打機
我又駁返佢話:"屋企d報紙全部都舊既,邊到有新聞比我睇?"
佢又叫我睇課外書,我又問佢有買過課外書比我睇咩.....
跟住佢又講一大論廢話囉
弱智...又要嘈.....又冇point冇道理
得個惡字.......
無理取罵者,其與小學雞無以異也
===========================
試後又是很忙的呀.....
為何今年的夏日情調音樂會這麼早/_\
(完) |