今日我好早就出左門喇!返到屋企的時候,已經係四點了。
今日我覺得非常之疲倦呢?我真的好想可以好好地去休息
一下呀!而且我也有少少想訓呢?所以我好快就訓著左喇!
起左身之後,我就起到諗,如果我有了鐘意的人的話,我會點
諗呢?而我鐘意的人,佢又唔係鐘意我的話,我又會點諗呢?
而我會咁諗的。如果佢真係唔鐘意我的話,我會主動放棄佢
的,但放棄一個人真的好難,不過我放棄一個人的話,就好容
易了,因為我不會相信愛情的。