今日係我最後一次寫信心你,不過我是
不會寄出去的,所以我改為打日記。
阿霞:
你近來好嗎?我好疲倦呀!而且我亦都好掛住你呢?
我諗你一定未曾試過掛住我喇!點解我咁講?因為我每一
次寫信比你的時候,你都未曾回過信,只係回過一次呢?可
能你已經把我忘記了,但我從來都沒有忘記過你,可能你也
不把我當朋友了,所以我以後都唔會再寫信比你了,因為我
每日都在等待著你的回信,但是你並沒有回信給我,所以我
的心已經淡弓,我不會再煩擾你了,我也不會再打比你了,因
為我怕會煩倒你呢?而且你也從來都沒有打過比我呢?再見
了,只到今天為止的朋友。
IRIS
分類: 未分類 |