HAPPY BIRTHDAY TO FUFU...>3<
對你 , 我是否太狠...?
只有淡忘 從前話說要如何 其實你與昨日的我 活到今天變化甚多 只有頑強 明日路縱會更彷徨 疲倦慣了再沒感覺 別再可惜計較什麼...
今日終於攞返晒所有o係佢屋企o既野,太好了,唔洗自己去攞.都係o既放左o係人地度咁耐,費事阻住人啦,如果因為咁令佢同女朋友鬧交仲唔好,而且我又可以見返自己鍾意o既衫衫,hehe...好開心呀.
你那種天空宇宙
只可以用來容納我最深刻那傷口