JY0918 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:4509 
joey and yy
只 要 愛 著 你 , 就 是 最 幸 福 的 事
我 的 資 料

暱稱: PP
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
HAPPY BIRTHDAY TO ME
2 年一次的大感冒
情 人 節 快 樂
HAPPY BIRTHDAY TO 豬...
不 知 所 謂
日 誌 分 類
全部 (447)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 10
累積人氣: 4509
RSS Feed
2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天
首 選...新 號 碼...

今日我放假,一早去左做檢查,聽完醫生講解約好時間之後便回家休息.9 號...這個日子相信我一生都不會忘記.不知怎的整個人無時無刻都會感覺好累,很想睡覺,或者這是因為大肚的原固,食和訓是我每天的首選吧.

下午,和朋友行街,去了中環再去cwb,不斷購物,不知是甚麼原因只是很想做些真係自己想做和可以令自己開心的事,最後買了禮物給爸媽,很想做點令他們開心的事,因為明白到為人父母真係好辛苦, 結果很快便把我首期的學費花盡,財散人安樂,果然是洗錢容易賺錢難...

晚上,攞左之前我整給他的相簿比grace 睇,點知佢睇睇下竟然喊左出黎,佢話睇到好感動,睇得出我和他之前o既開心快樂.傻瓜...

今日無聊走去開左個新電話號碼,一見到個號碼真係唔用唔得,好有意思...有意思到連我都覺得我注定要用佢.哈哈...

你的背影讓我失去了理性
你的放棄讓我迷失了自己
你的離去就像刺青 永遠烙印在我的心
是如此痛 而如此的美麗

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天
原 來 愛 情 這 麼 傷

我睜開眼睛 卻感覺不到天亮
東西吃一半 莫名其妙哭一場
我忍住不想 時間變得更漫長
也與你有關 否則又開始胡思亂想

我日月無光 忙得不知所以然
找朋友交談 其實全幫不上忙
以為會習慣 有你在才是習慣
你曾住在我心上 現在空了一個地方

原來愛情這麼傷 比想像中還難
淚水總是不聽話 幸福躲起來不聲不響
太多道理太牽強 道理全是一樣
說的時候很簡單 愛上後卻陣腳大亂

只想變得堅強 強到能夠去忘
無所謂悲傷 只要學會抵抗

原來愛情這麼傷
原來愛情是這樣 這樣峰迴路轉
淚水明明流不乾 瞎了眼還要再愛一趟
有一天終於打完 思念的一場戰
回過頭再看一看 原來愛情那麼傷
下次還會不會這樣


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天
我 的 家...逃 不 離 的 足 跡

因為身形肥左o既問題,今日我換左m 碼o既uniform,連Rosanna 個男朋友都只係有半個月左右無見我啫,今日一見就話我肥左好多,唔係掛...... 下午,個同事同我講話昨日係佢同女朋友一起4 年半,他女朋友同佢講話唔知係咪有左BB,佢聽到之後好開心,最後check左無,佢話有點失望.大概,這種事只有我們是不會開心的呢..."

今日係mummy 生日,所以我收7 點同屋企人食飯,起初大家都有點不愉快,之後決定在tko 食飯便算了.今天我飾心打扮希望衣衫可以遮掩我隆起的肚,我還用圍巾遮掩.只要我小心一點應該不會看得出來.今日好齊人,mummy一見我只係自己一個人,就問我他呢,還說欠他所以不夠齊人.仲問我點解肥左咁多.我原本今天想跟她說出真相,但知道她最近因為屋企的事很不開心,所以最後都無講到,只係話佢因公司太忙黎唔到.已經好耐無一家人食飯了,感覺好好...可以見到佢地每一個人,這是我現在唯一感到幸福的一件事.食完飯再食birthday cake,大家都好開心,而爸B對MUMMY 的態度看來並沒甚麼改變,仍然好好,希望這可以一直下去.食完飯,MUMMY 要我們回家飲湯,她煲的湯我已經幾個月無飲過了,所以我一口氣就飲左2 大碗.之後MUMMY再問起我和他的事,我只好對她說:我們很好,叫她不用擔心.坐到11 點幾我先走,唔知點解好唔捨得走,可能係因為只有這裡才是真正屬於我的屋企.走的時候,行過每一個地方竟令我又再想起我和他的點滴,想起我們曾經一起走過這每一段路的經過.想著想著...眼淚又不自覺地流下來.心在想為甚麼我走的每一段路都有過我和他的足跡,我想遠離我們曾經一起到過o既地方,一起走過的路,一起做過的事...最好到一個並沒有我們足跡回憶的地方.我以為我已經好返好多,原來對他的感情仍然全在,根本沒有離開過.我真討厭自己仍然會有這感覺,我想逃離,為甚麼總逃不掉...?

如 何 離 開 你 放 浪 遠 飛

爭 氣 的 我 應 該 懂 得 怎 愛 惜 我

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天
HAPPY BIRTHDAY TO MUMMY >3<

HAPPY BIRTHDAY TO MUMMY >3<

I LOVE U....


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天
錯 過...我 們 的 太 陽 伯 伯...

昨晚可能不斷咁諗起屋企o既事所以訓得唔多好,今日有d 頭暈.原來我已經有好耐無返過屋企,屋企所發生的我都唔清楚,我錯過左好多好多野...我一直因為自己o既事逃避晒所有人,包括屋企人,我好似變到自己一個咁,我唔想再失去任何一個我重視的人...

太陽伯伯燈籠呀,搵左好耐好耐終於搵到,好開心.唔知點解好想搵返佢,或者係因為太陽伯伯燈籠曾經把我和他的心緊緊連在一起,今天雖然知道它已經唔可以再把我們連在一起,但就是好希望可以把它尋回,因為是屬於我們很重要的回憶...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 90 | »