今日下午2 點半原本要上office 面試,但1 點左右HR 同事打黎話今日取消,時間會再定.咁都好,多點時間溫習.收線之後我決定再訓多一陣.訓到大約3 點左右,呀ROY 打電話比我,話現在o係cwb,約我飲杯野.跟他見面後,我們去左呀GRACE返工的地方找她,之後就去左飲coffee,傾下計咁.其實我都無咩心情講野,佢問我最近做咩,心情好似好差咁,我說我自己都唔知,或者有太多事仍然未解決,所以唔開心,坐左一陣就走了.其實我個心係好掛住yy,好想搵佢,好想問個究竟,好想知道佢現在的情況,但我對自己講過我唔可以搵佢,要比佢休息下架,而且就算想搵都未必搵到佢.男人都是這樣的嗎? 今天睇返之前佢send 比我的sms,真係唔明今天竟會攪成咁,好唔開心,只想好好相處落去.倆個公認的一對,今日竟然攪到咁.如果現在算在懲罰我...會有限期嗎? 呀............ 好辛苦呀...
也許感情本來就沒有所謂的存在。可悲的是我失去了這些不曾擁有過的存在。
等待。也許就是所謂的形式狀態。看得出來。就像現在。過去和未來。我等在癱瘓的十字路口。
想像著我們誰也不曾走開。 分類: 未分類 |