|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 25
累積人氣: 4524 |
|
 |
|
 |
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
|
|
|
好失望...他今天又爽約了.我真係唔明自己見過鬼為甚麼還不怕黑?
今朝我起身打比佢想約好他時間,地點,點知佢無聽,send sms比佢又無回覆,未幾他把電話熄埋.他昨晚不是說過自己今天會出現嗎?今天是我們一早約定的,我request今日就係為左我地o既約會,結果他又再一次爽約.唔得咪講囉,點解次次都係咁?咁對我,呃我真係會開心d 咩? 我不斷咁喊,朋友都叫我出去,但我真係無心情,他們說我自閉只會更唔開心,但我就只係想自閉,我咩人都唔想見,邊度都唔想去,咩都唔想做...喊左半日,o係度諗,或者佢真係好需要靜下所以佢先會咁,我已經無再嬲佢,我地仲有15 號,希望到時佢會出現啦.今日買左條好靚o既裙,可以當大肚裙著架.不過我太矮了,要改短好多呢...
這一切都不能怪誰 也不會怪誰
因為心甘情願 是我卑賤的奉獻
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
|
|
|
今朝返工的時候打去佢公司搵佢啦,點知佢同事同我講話佢今日開始放大假放到15 號,仲問我,你唔知咩...哈...我無話可說.佢又呃我了,1 號我們仲講緊9 月一齊去旅行,而佢一直都無講起過佢會放大假o既事,佢分明有心唔講比我知.起初我真係好唔開心,一路行返公司一路喊,但諗諗下咁都好o既,因為佢真係好需要休息下,呢d 時間佢真係好大壓力.今日有d 喉嚨痛,流鼻水,可能昨晚落雨淋親啦.今晚原本諗住過佢度攞個袋架,點知我去到佢屋企樓下佢先send 個sms 黎話佢今晚想靜下,他明天會出現,我o係佢屋企樓下坐左個幾鐘先走,有時真係好嬲佢架,佢可唔可以早d 回覆架,成日都係咁,都唔諗下人o既,得就一句唔得就2 句啫,起碼人地就唔會咁,唔會唔知點丫,衰到死...返到屋企發覺自己有d 唔舒服,探熱原來有小小發燒,要飲多d 水先得喇,應該係有d 傷風啫,快d 好返啦...因為好期待明天跟他的約會~
快樂的人不是因為擁有快樂 而是他學會把事情都看得快樂~ 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
|
|
|
天天都跟你過 今天卻要靜坐
在思考怎可像最初
忘記最初 新相識過會如何
哪些經過 性格註定再經過
終於不想見我 本應我要道賀
在世上情人如此多 明白執迷沒結果
感情埋掉帳單 要離座
並沒天規必須愛我 並沒有錯
然而低估分手畦摩酮y那苦楚
可幸我 還是我
假若眼見灼傷到面前 便撲火
如何離開你 放浪遠飛
誰人談起你 種種是非
當作陌生者別管你
共渡過風景多美
過兩三年始終都敢上機
如能離開你 有日鑽禧
若重遇你 是甚麼世紀
其時伴侶想像跟你憔悴沒法相比
求能後悔當初過分頑固
怎麼會迷戀你
並沒天規必須愛我 並沒有錯
然而低估分手畦摩酮y那痛楚
可幸我 還是我
假若愛到年月也快蹉跎 算甚麼
完全離開你 我未致死
日後若講你 如神話說起
才能做到拋下心理石塊換到生機
其時或會真的豁達無比 斗膽再回憶你
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 6 月 3 日 星期日  |
|
|
|
昨晚又失眠了,呢2 晚都係咁肚痛到訓唔到.食lunch 的時候打比佢,同佢講我肚痛,佢就問我係咪bb 踢我? 哈哈...無諗過呢番說話會出自佢口,我真係想講你地兩父子都係鍾意攪到我訓唔到架 .下午o係公司一唔小心撞左落個櫃度,對腳瘀晒,好痛呀 好彩無趺親咋,唔係就麻煩.Tea的時候緊係打比佢撤下嬌啦,呢排成日都好情緒,好想佢錫下自己...放工的時候,我已經搵唔到佢喇,唔知佢點呢?我擔心佢遇到唔開心o既事,希望只係我多心啦... 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 90 | »
|