JY0918 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:4522 
joey and yy
只 要 愛 著 你 , 就 是 最 幸 福 的 事
我 的 資 料

暱稱: PP
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
HAPPY BIRTHDAY TO ME
2 年一次的大感冒
情 人 節 快 樂
HAPPY BIRTHDAY TO 豬...
不 知 所 謂
日 誌 分 類
全部 (447)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 23
累積人氣: 4522
RSS Feed
2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天
HAPPY BIRTHDAY TO YOU

昨晚竟然又失眠,整晚成身好唔舒服,訓極都訓唔到.做咩又咁呀???

今日係佢生日,還記得上年他的生日我們說好往後的每一年我都會跟他一起渡過,幸福地為他慶祝.沒想到只係事隔一年,今年我已經再沒有機會再同佢慶祝了.今天我的心情特別難過,原來放唔底就係放唔底,呃唔到人呃唔到自己.我為他所準備的禮物都無機會比佢,心好難受...放工的時候,我自己一個人帶著眼淚走那條曾經一起走過的路...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU ~

HAPPY BIRTHDAY TO YOU ~

HAPPY BIRTHDAY TO 老公 ~

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUU...>3<

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天
壞 的 好 情 人

誰人可好得過 長情專一的我
願意賣靈魂換你一笑的我
誰人可解釋我 為何這樣疼你
若想你那樣多

待你好 若必須去得這麼盡
要壞也是壞到底

如果喜歡你 必須傷你 情願我躲避
如果緊張你 就得管你 情願讓讓你
不想吻你吻到透不過氣
害怕愛你愛到愛的權利 變了力氣

誰人可差得過 善盜多心的我
若你被旁人奪去 今世怎過
明明很珍惜你 力度總是較錯
著緊變作導火


狂戀的感覺 好比兇器
盲目也鋒利
揚起這雙臂 再驅趕你
還扮護衛你

口中句句愛你那麼正氣
但我卻已錯到這種田地


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天
蜘 蛛 俠...無 聊 電 話...

今日我同佢都放假,但係我地無見過面,連電話都無傾過.而我亦唔知道佢今日點,亦唔清楚佢有咩節目,咩都唔知道.我有打過比佢想睇下佢點,心情會唔會好d ,但係佢一個都無聽到,佢就係一個咁樣o既人,只係顧自己感受,完全唔諗下人地.早上去過醫院,點知搵極都搵唔到佢,激死人喇.

我全日都無無聊聊咁過,無地方好去,又唔知做咩好,晚上走左去睇蜘蛛俠,都幾好睇,(總覺得蜘蛛俠一定係唔鍾意玩機動遊戲hehe...)有某幾段劇情我覺得佢好應該睇下.每件事都有得選擇,你點選擇你就係咩人...或者可以講每件事都係睇緊人o既做化...

今日下午又有無來電o既電話打黎扮聲不斷咁講我好愛你,好掛住你呀,今次那個人竟然仲叫我個名,咁啫係o個個人有可能係識我有心要玩我電話架啦.究竟我得罪左邊個呢?定係有人叫其他人玩我電話呢?d 人真係好無聊囉.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天
他 的 問 題...訂花...

呢2 日條頸唔知做咩敏感,紅晒...可能對d洗頭水有敏感啦.今早我打比佢問佢做咩唔回覆sms,佢好無禮貌咁話咁咪啫係唔方便囉,聽到真係好嬲,覺得這個人真討厭,食lunch時我再打比佢,同佢講話今晚我一定要上去攞返d 野,現在打比佢只是比個準備佢,唔好話又唔方便呀.放工,我打比佢,佢話未返去住,想自己一個人坐下,我咪嬲囉,心諗一早比左準備你架啦,你係咪自己一個人坐你自己知丫,唔洗解釋咁多,唔好當我白痴啦.所有野都係你自己攞黎架,你工作上有唔開心o既事,比人鬧,講真我真係好爽,哼...呢d 都係我起初o既諗法.之後我自己返去佢度先,企左o係佢屋企樓下等左佢成半個鐘,佢一見到我就話你個肚大左喇,仲問係咪想佢親手整走佢,佢話佢做得出,哼...我一早已經知道你唔係人啦,你鍾意啦我話.根住返到佢度,見到佢daddy 訓左o係廳度,原來佢屋企已經攪成咁,見到咁我個心好唔舒服,佢眼紅紅咁話所有野已經唔同晒,只係2 個多月咩都改變晒,呢d係你o既報應嗎?之後我都無入到去攞野,因為我唔想嘈醒佢daddy.我地坐左o係出面傾計,呢個時候佢都忍不坐喊左出黎,我問佢點解會攪成咁.根住我同佢講其實每一樣野都會有一個可以解決o既方法,只係睇你究竟想唔想去解決,有無用個心去處理.一樣一樣野黎,慢慢咁將d 問題解決晒.他說他現在咩都無晒,家庭,事業,愛情,朋友,自身,一下子都失去了,唉...我都唔知講咩好,見到佢咁其實我個心一d 都唔覺得爽,一d都唔心涼...相反覺得自己好衰,完全無諗過原來他現在的情況會咁差,一直就只係怪佢對我衰,唉...我都唔知點樣先可以幫到佢,只有希望佢自己可以搵到每一個出口啦.

今日訂左花比媽咪同佢呀媽,希望佢地都會鍾意啦.不過有d 擔心o既係佢媽咪好似唔係咁鍾意我,唔知收到我送o既花會唔會唔高興呢?但係我真係好想送比佢呀,雖然我現在已經唔係同佢個仔一齊,但o係佢屋企住o既呢一年多的時間,她都對我好好,好愛錫我,一早我已經當左佢係我媽咪了,平時我已經無咩機會可以為佢做任何事,只係希望可以o係呢d 特別o既日子做d 我可以做到o既事.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天
神 的 說 話

 你們所遇見的試探、無非是人所能受的、

神是信實的、必不叫你們受試探過於所能受的.

在受試探的時候、總要給你們開一條出路、

叫你們能忍受得住...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 90 | »