呢2 日條頸唔知做咩敏感,紅晒...可能對d洗頭水有敏感啦.今早我打比佢問佢做咩唔回覆sms,佢好無禮貌咁話咁咪啫係唔方便囉,聽到真係好嬲,覺得這個人真討厭,食lunch時我再打比佢,同佢講話今晚我一定要上去攞返d 野,現在打比佢只是比個準備佢,唔好話又唔方便呀.放工,我打比佢,佢話未返去住,想自己一個人坐下,我咪嬲囉,心諗一早比左準備你架啦,你係咪自己一個人坐你自己知丫,唔洗解釋咁多,唔好當我白痴啦.所有野都係你自己攞黎架,你工作上有唔開心o既事,比人鬧,講真我真係好爽,哼...呢d 都係我起初o既諗法.之後我自己返去佢度先,企左o係佢屋企樓下等左佢成半個鐘,佢一見到我就話你個肚大左喇,仲問係咪想佢親手整走佢,佢話佢做得出,哼...我一早已經知道你唔係人啦,你鍾意啦我話.根住返到佢度,見到佢daddy 訓左o係廳度,原來佢屋企已經攪成咁,見到咁我個心好唔舒服,佢眼紅紅咁話所有野已經唔同晒,只係2 個多月咩都改變晒,呢d係你o既報應嗎?之後我都無入到去攞野,因為我唔想嘈醒佢daddy.我地坐左o係出面傾計,呢個時候佢都忍不坐喊左出黎,我問佢點解會攪成咁.根住我同佢講其實每一樣野都會有一個可以解決o既方法,只係睇你究竟想唔想去解決,有無用個心去處理.一樣一樣野黎,慢慢咁將d 問題解決晒.他說他現在咩都無晒,家庭,事業,愛情,朋友,自身,一下子都失去了,唉...我都唔知講咩好,見到佢咁其實我個心一d 都唔覺得爽,一d都唔心涼...相反覺得自己好衰,完全無諗過原來他現在的情況會咁差,一直就只係怪佢對我衰,唉...我都唔知點樣先可以幫到佢,只有希望佢自己可以搵到每一個出口啦.
今日訂左花比媽咪同佢呀媽,希望佢地都會鍾意啦.不過有d 擔心o既係佢媽咪好似唔係咁鍾意我,唔知收到我送o既花會唔會唔高興呢?但係我真係好想送比佢呀,雖然我現在已經唔係同佢個仔一齊,但o係佢屋企住o既呢一年多的時間,她都對我好好,好愛錫我,一早我已經當左佢係我媽咪了,平時我已經無咩機會可以為佢做任何事,只係希望可以o係呢d 特別o既日子做d 我可以做到o既事. 分類: 未分類 |