今日上午我約左去醫院檢查.佢都一直無打過比我,只係晚上8 點幾先send 個sms黎問一句:妳見點呀?之後10 點幾又係send 返呢一句黎:妳見點呀?真好笑,打多2 隻字都厭麻煩嗎?我沒有回覆佢,大概11點幾佢終於打個電話比我,但我無聽,因為我都唔知講咩好.或者佢今日好忙掛,我以為佢今日會好緊張係咁打比我架,原來都只係我自己以為.唔通佢有心理準備我做唔成?唉...我都唔知點講好,我完全唔知點面對佢,所以我玩失蹤逃避.
佢昨晚同我講話叫我將以前o既事忘記去,等我地再認識過.我真係想問可以咩?我打比佢,佢又覺得煩,又話要空間,唔通我地完全唔搵係咪就可以得到佢想要o既空間?咁唔搵又點可以再認識過呢?點先可以令佢對我改觀呢?而我又應該點做呢? 
明明每天很想你
偏偏彼此要分離
分類: 未分類 |