昨晚訓得個幾鐘,今日簡直想死呀,好眼訓呀,但點解訓唔著?我成晚不斷諗起佢,好想諗,好掛住佢,平時迫自己唔好諗,但今晚我好想諗.
今朝我返中環,整到4 點先返去公司,so tired >.< 下午,和他傾過電話,我亦聽他的說話決定唔要,他說我從不聽他的話,今次我聽了,他會開心嗎? 我打電話去港中醫院問,好唔想問但都問左.最快要下星期6 先可以睇.就下星期6 囉,無得揀.心情很差,當我決定了之後心沒有定過下來,感覺好煩,好不安,不過我答應過會去我就一定要去,我唔可以令佢失望的,因為失望o既心情真係好難受.同事們今天都說我的腰和patpat好似肥左,我同佢地講話我最近食多左野肥左.我情願自己真係肥左...今天天氣很冷,我沒有厚褸,身心都覺得好凍.晚上,同佢傾左好耐電話,大概是我不明白他,而他又不明白我.他不斷叫我要面對現實,企返起身,對不起...我不是有心要迫你或是要令你難受,我不是你,我沒有你那麼堅強,或者你也是不得不堅強,但我實在做唔到,失去你我像失去了所有,既然甚麼都沒有了,還要堅強做甚麼?原諒我實在不可能再愛第2 個,我愛不了...我的心亦容不下第2 個男人,如果可以,請容許我這一生就只愛你一個,可以嗎?
只得我活在過去...
話我知 該繼續呆等嗎 ?
過往那最光的火花...
已逐夜在沒落對嗎 ?
憐我 顧慮如此多
從前狂熱過 今天竟不肯拖我...
分類: 未分類 |