JY0918 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:4531 
joey and yy
只 要 愛 著 你 , 就 是 最 幸 福 的 事
我 的 資 料

暱稱: PP
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
HAPPY BIRTHDAY TO ME
2 年一次的大感冒
情 人 節 快 樂
HAPPY BIRTHDAY TO 豬...
不 知 所 謂
日 誌 分 類
全部 (447)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 32
累積人氣: 4531
RSS Feed
2007 年 4 月 9 日  星期一   晴天

昨晚肚痛得很,盆骨和腰都很痛,痛到喊,痛到成晚縮埋一舊完全訓唔到,如果佢可以o係我身邊就好喇.今天公司有新的工作方式,起初是有點不習慣,慢慢感覺都ok 丫,都係做野啫.今日我的肚仔仲有d 痛,最近成日都好容易覺得tired,返一日工簡直係辛苦呀,都唔知點解咁,成日想嘔咁,之前晚晚都嘔餐死,不過最近好似好左d ,只係感覺很累.今日o係公司趺親撞倒,之後有d 肚痛好唔開心,其實這幾天我的心情更加緊張唔開心,因為就快到星期6 了,好驚,好無助,這幾晚更是睡不著,加埋之前我係咁失眠,現在我的黑眼圈就快要趺落下巴喇.佢雖然話會陪我一齊捱過,但星期6 呢一日我真係好怕,唔想要咁快到,好驚好驚...身累,心更累...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天
斷絕來往

或再不配合 共你一對
都想當老友伴隨
始終兩腳難後退 太不識趣
單向地愛下去
別這種態度 極之乾脆
約見面藉口諸多 說要推
如果不想再面對 慘遭負累
無謂再做朋友 便告吹

我會消失 讓自己一個抑鬱
道謝你絕情 絕得送上這種惡疾
來日裡 你與我各自賣醉
再也不知你於週末怎麼生趣
盡快消失 為自己一個呼吸
若令你動情或者我永遠不及
即管退隱 誰人令我這麼固執

或有種隔膜 沒法攻破
都可否念於當初 吻過麼
如果騷擾你是我 不勝負荷
寧願斷絕來往 就這麼



偷生過每日 日夜都因你抑鬱
念盡你絕情地放棄愛我
是千夫所指的過失
純情願憎多一個人 不接受憐憫


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天
環球嘉年華

昨晚他沒有開電話,所以找不到他.昨晚又夢見他,夢見我在他屋企住的時候,是開心的,是幸福的...真不想醒.今早我的肚痛得很,今天又走去睇E 生,E 生說我太緊張了,又係叫我要放鬆D.唉...今日我和他去左環球嘉年華,今次係我第一次去咋,之前有好多人都叫我去,但我只係想同佢去,因為佢答應過我會陪我去.如果唔係同佢去我情願唔去.我地去到,佢唔比我玩機動遊戲,話太危險喎.所以我們只換左D 代幣玩,佢好叻叻,玩攤位攞左隻大MICKEY 和一隻BEARBEAR 比我.之後我們坐低傾計,他說唔想我再係咁,我應該要對自己好D,唔好令自己有事.他說他很擔心我,亦不會不理我.我真不明白,為甚麼不愛我但還要對我著緊?既然還著緊為甚麼又不可以再愛?我真不明白???他對我好的原因是甚麼?是因為內疚?因為還愛我?還是只因為當我是朋友.....?點解唔可以再開始過?點解係要攪到咁?他又說我到現在還不肯放過他,說我還是任性.他根本不明白,我唔想對自己好,是我令自己失去他,我憎自己,我好想佢明白我會改,但他說他相信,但他不需要,他不要我了...點解喎?佢仲話我對佢好衰,我唔明白?我只係想我地可以和好如初,好似之前咁啫,我愛佢,唔想無左佢,如果我可以咁快好返,咁我所謂o既愛佢都好有限.佢不會知道我係唔會好返架喇,因為我真係太愛佢了.我想跟他一起捱,一起去實現我們的夢想,我好希望有好多事都係我地倆個人一齊去做架.之後我們走了,我抱著大mickey 一起坐車車,感覺很有趣,一家三口咁好幸福.(事實上我們真的是一家三口一齊坐車車呢.)今日我好開心呀,唔知道佢開唔開心呢?                                     多謝你...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天
TELL ME WHY ?

今日o係公司我好心急好想快d 放工,而且肚仔全日都好痛,因為今晚我約左佢食飯.今晚我們去左食牛扒,已經好耐無食過了.我們傾計,最後又係唔開心地走,他還說很憎我呢...點解?點解要咁對我?點解佢對我要咁絕情?我真係唔明白?晚上,我睇返佢SEND 過比我的msg,每一個都係咁令我感動,真不想相信現在我們會攪到這個地步...why ?

  tell me why ? 我們相愛過,這樣的我你不是也愛過嗎?

別離未算久 別漫談如摯友
令清修的我再失守
別凝望太久 令面容如刺繡
像一針一血的引誘


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天
奢 求

多少淚  順著臉頰不停滑落
而我的夢  深藏在心中 
那裡有甜蜜的幻想全是你和我
但你卻說  太遙遠  夢已經不夠 
需要多些空間  讓彼此再去尋找快樂
只想在聽你說  你願意愛著我 
直到地老天荒  下個世紀末
真的只想再聽你說  在你心中我算什麼 
給我一個答案  算不算太過奢求
難忘記  熟悉的輪廓 
期望能再緊抱著我  你卻不肯  回頭
只想在聽你說  願意繼續愛我 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 90 | »