昨晚他沒有開電話,所以找不到他.昨晚又夢見他,夢見我在他屋企住的時候,是開心的,是幸福的...真不想醒.今早我的肚痛得很,今天又走去睇E 生,E 生說我太緊張了,又係叫我要放鬆D.唉...今日我和他去左環球嘉年華,今次係我第一次去咋,之前有好多人都叫我去,但我只係想同佢去,因為佢答應過我會陪我去.如果唔係同佢去我情願唔去.我地去到,佢唔比我玩機動遊戲,話太危險喎.所以我們只換左D 代幣玩,佢好叻叻,玩攤位攞左隻大MICKEY 和一隻BEARBEAR 比我.之後我們坐低傾計,他說唔想我再係咁,我應該要對自己好D,唔好令自己有事.他說他很擔心我,亦不會不理我.我真不明白,為甚麼不愛我但還要對我著緊?既然還著緊為甚麼又不可以再愛?我真不明白???他對我好的原因是甚麼?是因為內疚?因為還愛我?還是只因為當我是朋友.....?點解唔可以再開始過?點解係要攪到咁?他又說我到現在還不肯放過他,說我還是任性.他根本不明白,我唔想對自己好,是我令自己失去他,我憎自己,我好想佢明白我會改,但他說他相信,但他不需要,他不要我了...點解喎?佢仲話我對佢好衰,我唔明白?我只係想我地可以和好如初,好似之前咁啫,我愛佢,唔想無左佢,如果我可以咁快好返,咁我所謂o既愛佢都好有限.佢不會知道我係唔會好返架喇,因為我真係太愛佢了.我想跟他一起捱,一起去實現我們的夢想,我好希望有好多事都係我地倆個人一齊去做架.之後我們走了,我抱著大mickey 一起坐車車,感覺很有趣,一家三口咁好幸福.(事實上我們真的是一家三口一齊坐車車呢.)今日我好開心呀,唔知道佢開唔開心呢? 多謝你... 分類: 未分類 |