JY0918 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:4661 
joey and yy
只 要 愛 著 你 , 就 是 最 幸 福 的 事
我 的 資 料

暱稱: PP
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
HAPPY BIRTHDAY TO ME
2 年一次的大感冒
情 人 節 快 樂
HAPPY BIRTHDAY TO 豬...
不 知 所 謂
日 誌 分 類
全部 (447)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 21
累積人氣: 4661
RSS Feed
2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天
活在他的世界裡面...奢侈

昨晚我又失眠了,又頭痛又訓唔到..每晚都係咁,要到天光6,7 點先訓到,一訓著又發夢見到佢.呀.............就黎死喇我,究竟點解要咁對我?連個天都要咁玩我?放過我啦,我真係好辛苦呀 T.T 我永遠就還活在他的世界裡面,不能前進又不能後退.

今日我在公司時突然哮喘發,呼吸好困難,好辛苦...我沒有帶藥,就算有我都未必會用,因為我唔想影響個肚.最後不斷咁搽白花油,係咁飲熱水,休息下咁大概40 分鐘左右就好D 了.DICK今日話見我最近好像都把他放低了,但仍然未能投入工作,希望我可以做返自己.他們大概不會知道我每天都在假裝,假裝開心,假裝已經放下了...但其實我從沒有放下過,每天都在想念他,想他的好,想他的壞,想我們的過去...想念一個人原來可以好痛苦,當他不再愛你,而你們已經不再是一對的時候,連想他多望自己一眼,一個電話,或是一句關心的說話...每一樣野都變得好奢侈.

人,一生總會有放不開的人和事,

而我,大概這一生就是不能把他放下...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天
誰 是 你 的 最 愛 ?

我們同樣受過傷,拿著舊日合照,想起我在撒他嬌

只有我能明白 她的溫柔 對你是種解脫
只想要告訴我 誰是你的最愛


其實你很愛她 對我的懲罰 說你沒有想她 是可憐我吧
我已沒有藉口 只能放手 不能奢求 你說愛我


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 29 日  星期四   晴天
帶 著 過 去 向 前 走

朋友問我為甚麼總望著地面走路,

我說:我那有...

他說:(你應該向前望,才可以走出快樂.)

原來我走路的方式,一直都喜歡看著地面  頭總是低低

或許  這就是我常常碰釘的原因

一個沒勇氣抬頭走的女人

她只能帶著過去停留  一成不變  也怕改變

 

他今天打比我,又再說昨晚的話.還說我只會將自己認為的事當真.是嗎?是不是他自己最清楚...男人為甚麼總不愛認自己的問題?之前,其他人說他一定心裡有第2 個女仔,但我還相信他不會是這樣的,直到某人說,我不得不相信了,或者,現在他們還沒一起,但他心裡有她,還不夠嗎?他是想開始的,只是還不是時候.他當天所說過的甚麼甚麼...都是假的,我一心以為我會跟他幸福到底,當我安心了,他卻狠狠掉下我,叫我以後還可以相信誰?還可以相信愛嗎?


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天
唯 一 的 路 ?

今晚我和他講電話,原本想說bb 的事,但他竟說唔要是我唯一的路,他話我好自私,令到每一個要聽我訢苦的人都痛苦,我真係無咁諗過,我只係好需要有人陪下我,比我訢下苦,我真係好辛苦呀,只係未去死咋.每晚唔係訓唔著就發惡夢,我真係怕自己會痴線呀.他們每個人都口口聲聲說唔要係為我好,但邊個會諗下我o既心理,我o既感受???你估我無諗過咩,要...我明白現實係唔可能的,唔要...我真係做唔出,好殘忍.如果我可以自私一d,絕一d ,我可能會無咁辛苦.無人會真正咁去諗過.佢地唔想聽,我以後都唔會同佢地講,無一個人信得過.我自己一個人解決,自己一個人去面對.就讓我慢慢地在你們面前消失...

絕 一 點 可 能 是 一 種 良 藥 !!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天
一個月...諷刺情侶介指.....

今天係我同佢分手一個月,剛巧今天我放假,在無聊時總會不知不覺諗起佢.不過有好多野過左就過左,面對現實啦.今天我行街時見到一對我和他之前一見到就好鍾意的情侶介指,記得當時我們好想買,但搵左好多地方都無size,所以最終都買唔到,但今天竟然齊size,真係好諷刺.我好想買左佢,不過最終都無買到,因為已經無用,介指唔能夠再將兩個人的心連住了.有人不斷話佢唔好,根本唔會對我真心,雖然今次o既事令我好痛苦(佢心裡面有第2 個),而佢o既態度亦一直都好差,但我深信佢亦為我努力過的.既然不能相愛,其實做返朋友仔都唔錯丫,呢種關係先會永恆.希望佢都會諗通啦.

好多謝我o既朋友仔,在這些日子陪伴著我,我令大家都辛苦了.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 90 | »