|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 21
累積人氣: 4661 |
|
 |
|
 |
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
|
|
|
昨晚我又失眠了,又頭痛又訓唔到..每晚都係咁,要到天光6,7 點先訓到,一訓著又發夢見到佢.呀.............就黎死喇我,究竟點解要咁對我?連個天都要咁玩我?放過我啦,我真係好辛苦呀 T.T 我永遠就還活在他的世界裡面,不能前進又不能後退.
今日我在公司時突然哮喘發,呼吸好困難,好辛苦...我沒有帶藥,就算有我都未必會用,因為我唔想影響個肚.最後不斷咁搽白花油,係咁飲熱水,休息下咁大概40 分鐘左右就好D 了.DICK今日話見我最近好像都把他放低了,但仍然未能投入工作,希望我可以做返自己.他們大概不會知道我每天都在假裝,假裝開心,假裝已經放下了...但其實我從沒有放下過,每天都在想念他,想他的好,想他的壞,想我們的過去...想念一個人原來可以好痛苦,當他不再愛你,而你們已經不再是一對的時候,連想他多望自己一眼,一個電話,或是一句關心的說話...每一樣野都變得好奢侈.
人,一生總會有放不開的人和事,
而我,大概這一生就是不能把他放下...
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 3 月 29 日 星期四  |
|
|
|
我們同樣受過傷,拿著舊日合照,想起我在撒他嬌
只有我能明白 她的溫柔 對你是種解脫
只想要告訴我 誰是你的最愛
其實你很愛她 對我的懲罰 說你沒有想她 是可憐我吧
我已沒有藉口 只能放手 不能奢求 你說愛我
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 3 月 29 日 星期四  |
|
|
|
朋友問我為甚麼總望著地面走路,
我說:我那有...
他說:(你應該向前望,才可以走出快樂.)
原來我走路的方式,一直都喜歡看著地面 頭總是低低
或許 這就是我常常碰釘的原因
一個沒勇氣抬頭走的女人
她只能帶著過去停留 一成不變 也怕改變
他今天打比我,又再說昨晚的話.還說我只會將自己認為的事當真.是嗎?是不是他自己最清楚...男人為甚麼總不愛認自己的問題?之前,其他人說他一定心裡有第2 個女仔,但我還相信他不會是這樣的,直到某人說,我不得不相信了,或者,現在他們還沒一起,但他心裡有她,還不夠嗎?他是想開始的,只是還不是時候.他當天所說過的甚麼甚麼...都是假的,我一心以為我會跟他幸福到底,當我安心了,他卻狠狠掉下我,叫我以後還可以相信誰?還可以相信愛嗎? 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 3 月 28 日 星期三  |
|
|
|
今晚我和他講電話,原本想說bb 的事,但他竟說唔要是我唯一的路,他話我好自私,令到每一個要聽我訢苦的人都痛苦,我真係無咁諗過,我只係好需要有人陪下我,比我訢下苦,我真係好辛苦呀,只係未去死咋.每晚唔係訓唔著就發惡夢,我真係怕自己會痴線呀.他們每個人都口口聲聲說唔要係為我好,但邊個會諗下我o既心理,我o既感受???你估我無諗過咩,要...我明白現實係唔可能的,唔要...我真係做唔出,好殘忍.如果我可以自私一d,絕一d ,我可能會無咁辛苦.無人會真正咁去諗過.佢地唔想聽,我以後都唔會同佢地講,無一個人信得過.我自己一個人解決,自己一個人去面對.就讓我慢慢地在你們面前消失...
絕 一 點 可 能 是 一 種 良 藥 !!! 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
|
|
|
今天係我同佢分手一個月,剛巧今天我放假,在無聊時總會不知不覺諗起佢.不過有好多野過左就過左,面對現實啦.今天我行街時見到一對我和他之前一見到就好鍾意的情侶介指,記得當時我們好想買,但搵左好多地方都無size,所以最終都買唔到,但今天竟然齊size,真係好諷刺.我好想買左佢,不過最終都無買到,因為已經無用,介指唔能夠再將兩個人的心連住了.有人不斷話佢唔好,根本唔會對我真心,雖然今次o既事令我好痛苦(佢心裡面有第2 個),而佢o既態度亦一直都好差,但我深信佢亦為我努力過的.既然不能相愛,其實做返朋友仔都唔錯丫,呢種關係先會永恆.希望佢都會諗通啦.
好多謝我o既朋友仔,在這些日子陪伴著我,我令大家都辛苦了. 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 90 | »
|