JY0918 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:4521 
joey and yy
只 要 愛 著 你 , 就 是 最 幸 福 的 事
我 的 資 料

暱稱: PP
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
HAPPY BIRTHDAY TO ME
2 年一次的大感冒
情 人 節 快 樂
HAPPY BIRTHDAY TO 豬...
不 知 所 謂
日 誌 分 類
全部 (447)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 22
累積人氣: 4521
RSS Feed
2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天
愛 何 簡 單

口說手寫的愛 不是真實的愛 愛需要實踐 
要感應他需要的 也要付出她所想的 

男女心身不同 火星跟金星
我正在學習如何跟火星人相處

原來 愛真的一點也不難
而且應該是享受的 快樂的

火星跟金星人不一樣
其實很愛大家 卻表達不擅
結果很多浪漫和諧溫馨的愛都無辜被催毀

這是很可惜 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 24 日  星期六   晴天
一件又一件難解決的事

今日老公放假在屋企休息,我返到公司呀mile 問我m 到左未,我心急起上黎就同佢講話今天剛剛到,我真係講唔出口自己有左bb,驚對工作有影響,所以我決定個個都唔講.不過原來有bb 會無胃口食野,好在唔係成日想作嘔咋,唔係實死緊.不過老公今天好像怪怪地,佢同左佢mummy 去街街,但對我的態度好像很冷淡咁,而且又叫我今晚唔好返去訓,係咪我做錯d 咩呢?晚上放工我係都要返去同佢傾,我想同佢講bb o既事,不過最後和他鬧得很不開心,他仲叫我以後都唔好再返去住,天呀......點算呀???一件事都未攪完又一件事,我決定唔同佢講bb o既事.今晚我們出左去訓,但不我知他不開心,所以我同佢講話我m 到無bb,唔想佢到煩多件事.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天
你終於回來了

今日老公終於返黎了,好開心呀.因為我真係好掛住佢>3<佢晚上9 點半左右打比我,話已經返到屋企,佢有d 病想休息,所以叫我今晚唔好返去訓,其實我係好想面對面咁同佢講bb o既事,不過都係過2 日先啦.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天
我們的結晶品

今日我放假,見已經有成大半個月都未m 到,所以就去左診所check下,點知 原來真係有左bb 呀,死啦,點同老公講呢?我知道佢唔想要,所以我都諗住唔會要,但講唔講比佢知好呢?如果我講,佢知道一定唔會要,而他一定會覺得自己好衰,會好內疚.但如果我唔講又對佢好唔公平,始終佢係bb 個daddy,佢應該有決定權,唉.......好煩呀>.< 都係等老公返黎先算,呢件事一定唔可以比其他人知住架,點呢???好煩呀,唔知點算好,我應該點做好呢???老公快d 返黎啦~


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天
情人節

今日係情人節,多謝老公送香水比我,好開心呀^^

老公:

我愛你呀>3< 我要永遠做你的好老婆!!!

我要抱著你在家中看將來

佳節眾人一對對 互送鮮花心意祝福句

其實愛對了人 情人節每天都過


《花》不會說話,亦不是人人喜歡。

不過,是大多數女性都渴望收到的東西。

有些人總會覺得它是很老套的。

它有一種神奇的力量,可以令到每位女性展開燦爛的笑容。

即使它不會說話...但是,可以代表人的心中所想,

往往有很多肉麻的說話都不會輕易說出。

而..它就可以代表日常人不敢說的甜言蜜語及心意...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 90 | »