今日好想快d 放工可以見到佢,好想知道佢發生咩事令到佢咁唔開心,我真係好希望可以幫到佢架.到左放工,我去到mk搵佢,之後我地去左食上海野,我地傾下佢公司發生o既事,又傾下我地o既事,我地傾到10號想陪他一起過,因為11號係佢o既生日,點知佢話唔想,沒想過我今年不能再陪他過生日,上年我們還說好的呢... 點知大家又再鬧得唔愉快,佢仲話之前同我講o既所有野,咩我地再認識過呀,咩等我呀,全部都係假架,所有野都係呃我.佢仲話分手就分手啦,佢唔會再返轉頭,我地亦唔會再起一齊架喇.佢o既說話令到我個心好痛,等我以為我們之間還有希望,原來所有野都只係夢,夢始終係夢,始終有需要醒o既時候.既然佢覺得我搵佢係煩係令佢咁辛苦o既,咁我以後都唔會再搵佢煩佢... (人o既嘴巴果然係最傷人o既武器,比任何傷害更深更痛)
經已獨自每晚 但你話我極煩 這麼怪誕
分類: 未分類 |