JY0918 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:4518 
joey and yy
只 要 愛 著 你 , 就 是 最 幸 福 的 事
我 的 資 料

暱稱: PP
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
HAPPY BIRTHDAY TO ME
2 年一次的大感冒
情 人 節 快 樂
HAPPY BIRTHDAY TO 豬...
不 知 所 謂
日 誌 分 類
全部 (447)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 19
累積人氣: 4518
RSS Feed
2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天
酷 愛

無論怎得罪 你說我是負累
陪著我等於死去了無情趣
從前或現在當我是誰
你這一種伴侶

前夜一起睡 你卻沒廉恥
竟講出口你怕受罪
完全忘記往日為何
凌晨迎潮浪戲水

難道愛愛愛愛愛對愛情已死心
貪高興好心敷衍一下卻逼真的親吻
我們這結局太不堪
分不出真假的愛恨
無謂愛愛愛愛愛太過動魄驚心
我估錯這個世界得到教訓
怎相信人
命中怎麼愛著你為人

立甚麼心腸 我對你極善良
如若你肯想想我這樣受傷
你會知愛情毒於砒霜
你怎安心可不改漂亮

怎想像 共你已同享多少很真確晚上
一轉頭 纏綿後要罰離場

仿似幻像你給我的愛是玩具磨爛後變絕情
難為這洗劫永沒罪證
道別並無罪也沒權問你內情

(我都唔知點解你忽然對我無晒感覺
以前嗰種快樂就好似成為一種罪惡
連我失眠 你都唔多覺
或者其實所謂愛情都只係互相搵個寄托
或者係一場即興嘅幻覺
連自己都唔知道 乜野係喜 乜野係樂
幾時有感覺 又幾時無晒知覺
就算你無突然失去下落
我地之間都可能已經落幕)

(把失敗換教訓 不死總算幸運
看 全沒罪案發生
為著聚散不需責任
一起若像軟禁 無疑離開先更合襯)



分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天
魔 盜 王

今日我放假,12 點幾起左身根住訓唔返,o係屋佐坐下,上下網咁.昨晚約他今晚等佢放工之後去睇魔盜王,我們決定好睇今晚10:00鐘o個場,我o係屋企無無聊聊咁坐到4 點幾感覺好攰於是就訓覺,訓到8 點起準備好我就去佢公司接佢放工.電影o既內容我自己覺得幾好睇,不過要倆個相愛o既人每十年先可以相聚一次真係好慘,做人就係咁,生命中往往有好多o既無奈,不過我相信倆個人如果係真心相愛的係無野可以分開佢地,而佢地亦可以捱過種種困難.睇完都已經差唔多1 點,之後我好想食雪糕,我地去左麥當奴,點知去到已經無雪糕賣,所以我同佢就只好留低坐一陣,睇下佢打機啦,我地又傾下計咁,傾下9 月去旅行啦,哈哈...好開心.雖然我知道到9 月根本未必會去到,又或者佢根本無諗過真係會陪我去,不過講下我已經好開心 到走o既時候原本佢諗住陪我行去塔車架,諗住可以對多佢一陣,點知突然落大雨,他要我塔taxi 走,只好咁就各自回家了.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天
痛 苦 o既 連 繫

今日好攰呀,收成差唔多1 點,真係好攰好攰...下午呀哥落到黎,一見到我就問我點,佢同我講叫我要放手否則自己會好辛苦,呀哥仲話其實現在我同佢根本大家都仲有連繫,所以大家都唔知點,因為大家對大家仍然有要求,如果只當對方係朋友根本唔可能對朋友有要求,所以我地大家對大家根本唔可能係朋友o既關係,呀哥話我同佢大家個心都唔清楚,所以大家都唔開心.呢層其實我都明白,我都有試過諗不如算吧啦,但真係好唔捨得,我自己都唔知道應該點做.唉...最近成日肚痛又無胃口,食左野又想嘔喎,同之前胃口大增o既感覺唔同左,一時好想食野, 一時又好無胃口咁,怪怪地咁...唔知係咪正常架呢?放工好心急忍唔住就打比佢,佢竟然有聽電話,真係好開心呀,雖然只係講左2 句,不過已經夠啦.hehe...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天
扯 上 你

我天天要跟你扯上
非自願 但抗拒不了
以前從無關係變得緊緊貼近
結果到了此時 我們又變得沒關係

我的愛與恨 兩者都不能容易忘記
以前衝著我 我衝著的 我都刻骨銘心
在我生活上添上無限感覺和寄託

是責任還是使命?我已經無力承受
因為有你 我可以更加堅決放心地抽離
我得一走了之 因為我不再需要它
我欣賞你所有的 除了那堆非瞼相的影像


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天
回 味

今日忙呀,今晚收成12 點幾,而佢就坐左o係落下一層度等我,等左我成2 個鐘,對唔住呀...( 唔知點解每晚差唔多放工時我都會去洗手,一行出去隻眼就會望一望樓下睇下會唔會見到佢坐o係度,每次都習慣失望,但仍然都會望下,好希望總有一次可以再見到佢.但現在除非約好他,否則他已經唔可能會無啦啦出現自願黎接我了.哈...估唔到自己仍然對會有期望)放工之後我們決定回到他屋企樓下先食野,我們行去塔車時忍唔住買左雪糕食,嘩...朱古力味o既棉花糖雪糕好好味呀 返到屋企樓下我們叫左個炒米粉一齊食,一齊食野好開心,好耐無試過2 個人一齊o係屋企樓下食野了,好回味...回味o既並唔係食物而係o個種感覺,一齊食飯o既個種感覺...食完飯我就上左去佢屋企,原本諗住攞小小衣物,但搵黎搵去都搵唔到我想攞o既野,只好下次啦.不過上到去見到佢床尾仍掛著上年2 月我們在海公園畫o既畫,諗返起都覺得好開心,或者呢d 所有開心過o既事都已經係可一不可再...

誰話過 曾感動過 會一直快樂...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 90 | »